Zobacz wątek - Kawasaki zzr 1200

Kawasaki zzr 1200

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Kawasaki zzr 1200

Postprzez sperti » 28/12/2008, 12:38

witam przymiezam sie własnei do kupna takiej maszyny choc mam wiele watpliwosci które mnie nurtuja mianowicie chciałbym uzyskac kilka istotnych informacji od osób które ujezdzaja ovego zzr ewentualnie motocykl podobnej klasy
jakie jest faktycznie spalanie przy jezdzie agresywnej do 200-250km/h
jak jest z zakretami przy duzych predkosciach moze ktos ja próbował na torze choc wydaje mi sie ze niespisała by sie zbyt specjalnie
przedewszystkim jak on hamuję
jak z elaastycznością silnika i czy jego praca jest ładna i cicha czy tak jak na kawasaki przystało czyli głośna ??????????
zx-7r, zzr 1200, zx10r
Avatar użytkownika
sperti
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 30/4/2007, 21:25
Lokalizacja: Kalisz


Postprzez YZF R1 » 28/12/2008, 19:46

który rok zygzaka jeździłem kilkoma....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sperti » 29/12/2008, 11:29

to jest rocznik 2004
zx-7r, zzr 1200, zx10r
Avatar użytkownika
sperti
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 30/4/2007, 21:25
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez YZF R1 » 29/12/2008, 14:58

ja miałem przyjemność pojeździć troszkę zygzakiem z 2005 roku ale nie wiele zmian wprowadzono miedzy tymi modelami. spalanie w granicach 200-250 jest na pewno 10 litrów. ja nim trochę pojeździłem i faktycznie trzeba było lać dość często ale tak do 180 zdecydowanie lepiej to wygląda choć nie robiłem pomiarów. co do zakrętów to nie wiem ale wszyscy myślą że motocykle sportowo turystyczne a raczej szosowo turystyczne źle wchodzą w zakręty????? dlaczego????? zygzak podobnie jak Busa czy zx12r wchodzą super w zakręty masa ponad 230 kilo sprawia ze pięknie się przechyla i bardzo ochoczo opada na zakrętach. Hamulce w tym egzemplarzu były w oplocie i właściciel mówił że różnice widać szczególnie na rozgrzanych hamulcach... i faktycznie hamowało to naprawdę imponująco jak na swoja masę.... elastyczność określił bym na dobrą nie powalała na kolana ale nie zapominajmy ile on waży, dla mnie elastyczność była adekwatna do mocy i masy moze gdyby miał 5 zaworów na cylinder było by lepiej. W tym zygzaku był zestaw Dida i pracował bardzo cicho... natomiast to co najbardziej mnie urzekło to wygodna pozycja wręcz cudna do podróżowania oraz zegary dal mnie zegary w tym modelu nie mają sobie równych zaprojektowana jest super naprawdę i robi niesamowite wrażenie niczym w sportowym samochodzie... ja zygzaka szczerze polecam naprawdę...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sperti » 29/12/2008, 18:59

to super dzisiaj własnie sobie sprawiłem taki sprzęcik miejmy nadzieje ze sie spisze dzieki za odpowiedz przydała sie z pewnościa
zx-7r, zzr 1200, zx10r
Avatar użytkownika
sperti
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 30/4/2007, 21:25
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez YZF R1 » 30/12/2008, 09:39

miło że mogłem pomóc... pozdrawiam
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr