honda cbr 600 f1 pc 19
Posty: 18
• Strona 1 z 1
honda cbr 600 f1 pc 19
witam,
mam pytanko jak zwiększyc moc silnika mojej cbr-ki
myślałem o wiekszych dyszach paliwa. orginalnie są 105 a myśle o 115 czy to nie zaduzo a może za mało? lepszy filtr powietrza? i co jeszcze moge zrobi żeby lepiej sie brykało? pomóżcie zawodowcy!!!!
mam pytanko jak zwiększyc moc silnika mojej cbr-ki

-
jacuj4 - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 27/12/2008, 16:56
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
chcąc zmienic na lepszy to trzeba miec min 8000tys zł np cbr 900 sc33
a w tym czasie trzba pozaostac przy tym jaka jest moja 600-teczka. jakby sie dało to chciałem cos pokombinowac, bo i tak jej wartośc jest niska.
DORADŹCIE KOLEDZY

DORADŹCIE KOLEDZY

-
jacuj4 - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 27/12/2008, 16:56
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Koszt uzyskania dodatkowych 10-20% mocy, przy takim sprzęcie będzie wyższy niż jego wartość.
Najprostszy sposób zmiana na coś mocniejszego.
A takie podstawowe przeróbki to:
- kpl wydech od kolektora do końca
- dolot i filtr powietrza
- gaźniki
- zmiana mapy zapłonu
- wałki rozrządu
, oraz zawieszenie i hamulce
Możesz poprawić lekko dynamikę poprzez montaż wkładki filtra powietrza K&N oraz odpowiedniego przelotowego tłumika.
Najprostszy sposób zmiana na coś mocniejszego.
A takie podstawowe przeróbki to:
- kpl wydech od kolektora do końca
- dolot i filtr powietrza
- gaźniki
- zmiana mapy zapłonu
- wałki rozrządu
, oraz zawieszenie i hamulce
Możesz poprawić lekko dynamikę poprzez montaż wkładki filtra powietrza K&N oraz odpowiedniego przelotowego tłumika.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
-
patryk2340 - Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 12/7/2008, 17:56
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
ile taka maszynka sc 33 po 97 pali? Czytałem, że są oszczędne, bo moja 600-tka przy jeździe do odcięcia tj 13,200- nie wiem cy to jest fabryczne ustawienie czy ktoś kombinował (kolega z pc 23 ma przy 12000) pali jak ją mierzyłem od 5-6 l średnio 5,7. drugi kumpel ma zx7r z 98 i spalanie zaczyna się od 8l w górę- po trasie we dwóch wyszła 8,5 czy to normalne
tylko niestety mam teraz problem z kasą żeby dolożyc na lepszy


tylko niestety mam teraz problem z kasą żeby dolożyc na lepszy


-
jacuj4 - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 27/12/2008, 16:56
Ja oddałem do firmy która się tym zajmuje i 20 koni to był max co dało się uzyskać. Koszt przekroczył wartość moto. Z 98 zrobiło się 118 koni. Przeróbki to:
-Programowalny moduł ze zmienionymi mapami zapłonu
-Polerowane kanały w głowicy +planowanie
-Dynojety + sportowe filtry
-Ceramizacja
-Przelotowe tłumiki
Do tego regulacja na hamowni, lakierowanie kilka kevlarowych dodatków.
Minusy:
Na dzień dobry łożysko pod zębatką zdawczą nie wytrzymało nowej mocy i rozsypało się po tygodniu, a no i najważniejsze bez problemu można wyjść ze spalaniem nawet w okolicach 12 litrów
-Programowalny moduł ze zmienionymi mapami zapłonu
-Polerowane kanały w głowicy +planowanie
-Dynojety + sportowe filtry
-Ceramizacja
-Przelotowe tłumiki
Do tego regulacja na hamowni, lakierowanie kilka kevlarowych dodatków.
Minusy:
Na dzień dobry łożysko pod zębatką zdawczą nie wytrzymało nowej mocy i rozsypało się po tygodniu, a no i najważniejsze bez problemu można wyjść ze spalaniem nawet w okolicach 12 litrów
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Dokładnie tak podniesienie mocy to kosztowny zabieg sporo kosztuje a wojujemy o kilka procent.... lepiej zainwestuj kasę na to aby moto było w dbd stanie zawsze to pomoże ci w ewentualnej sprzedaży maszyny a kasę utopioną w modyfikacje nigdy nie odzyskasz sprzedając motocykl.... taka moja Opinion....
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
macie racje, dam sobie spokoj. za duzo kasy a za malo efektu
Nie ma jak ktos dobrze doradzi
dzieki
pasowalo by teraz chociaz przeregulowac gazniki i na tym poprzestac w tym motorku, lepiej zbierac kase na cos młodszego i wiekszego
ps. jakie czynnosci trzeba wykonac przy regulacji gaznikow i czy da sie to zrobic samemu
W poprzednich motocyklach bylo tylko po 1 gazniku i nie skÄ…plikowanym.
PORADZCIE MI[/url]
Nie ma jak ktos dobrze doradzi

pasowalo by teraz chociaz przeregulowac gazniki i na tym poprzestac w tym motorku, lepiej zbierac kase na cos młodszego i wiekszego

ps. jakie czynnosci trzeba wykonac przy regulacji gaznikow i czy da sie to zrobic samemu



PORADZCIE MI[/url]
-
jacuj4 - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 27/12/2008, 16:56
jeszcze regulacja luzów zaworowych nie zaszkodzi...
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości