Zobacz wątek - Co wybrać na asfalt i w teren??
NAS Analytics TAG

Co wybrać na asfalt i w teren??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Co wybrać na asfalt i w teren??

Postprzez tombea » 27/12/2008, 11:09

Witam
Walcz z myslami co wybrać, skłaniam sie w kierunku XT 660 R, ale może DRZ 400. Chetnie skorzystam z waszych podpowiedzi.
POZDRAWIAM
tombea
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/12/2008, 22:38
Lokalizacja: Moryń


Postprzez Landryss25 » 27/12/2008, 11:29

Jeśli chcesz bardziej poszaleć w terenie a na asfalcie tylko przemieszczanie się z punktu A do punktu B to zdecydowanie DRZ. Chociaż po zmianie opon i na asfalcie można poszaleć.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez tombea » 27/12/2008, 15:57

No tak, ale i po asfalcie ma małe wypady turystyczne też chciałoby sie wyskoczyc. WIEM TRUDNO POGODZIĆ, bo jak coc do "wszystkiego to do niczego" Mże jeszcze cos innego?????
tombea
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/12/2008, 22:38
Lokalizacja: Moryń

Postprzez Szopekk » 27/12/2008, 22:45

jest sporo sprzetow do ktorych dokladaja 2 komplet kol :) 15min na zmiane i jedziesz gdzie chcesz :) zerknij na allegro...mi sie wydaje ze to dobre rozwiazanie...
nie polemizuj bo nie jestes predysponowany do emanowania tak apodaktycznych percepcji... | (nie dyskutuj jak nie potrafisz...) :) xD | | http://www.scigacz.pl/rider/16915/foto/album/712/
Avatar użytkownika
Szopekk
Świeżak
 
Posty: 440
Dołączył(a): 28/12/2007, 14:09
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez kravec » 27/12/2008, 23:20

a myslales nad Africa?
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez wikples » 27/12/2008, 23:21

Africa może być troszkę przyciężkawa w teren.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez leff » 27/12/2008, 23:28

DRZ super, ale po 20 minutach jazdy dupsko boli ..... kanapa ma z 15 cm szerokosci
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez skwy » 28/12/2008, 11:41

Jamada jak najbardziej odpowiada takiemu stylowi.Daje radę na asfalcie i w lekkim terenie też się odnajduje.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez tombea » 28/12/2008, 12:12

A jeśli wybiore XT 660 R to bedę żałował?
tombea
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/12/2008, 22:38
Lokalizacja: Moryń

Postprzez tombea » 28/12/2008, 12:25

Biore pod uwagę:
DR 650
XT 660 R
DRZ 400

I co wy na to, który z nich??? :)

edytuj posty
tombea
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/12/2008, 22:38
Lokalizacja: Moryń

Postprzez szaq » 28/12/2008, 12:48

wikples napisał(a):Africa może być troszkę przyciężkawa w teren.

Africa Twin to enduro a nie cross.
W terenie daje radę - da się tym przebić przez dowolny teren ale nie służy do wyglupów na hopkach jak krosy.
Na asfalt też daje radę ale trzeba pamiętać jakie ma przełożenia i jakie z tego wynikają prędkości. Z dużym żaglem całkiem fajnie się pyrpa afryką na trasie.
szaq
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11/12/2008, 11:32
Lokalizacja: W-wa

Postprzez wiklad » 28/12/2008, 14:43

DR 650 -> która wersja, zresztą i tak DR odradzam bo to słaby i jebliwy sprzęt.

XT660R jest dobra, tyle że to zupełnie inny przedział cenowy niż dr650. Podaj ile kasy chcesz wydać na moto.

Ja latam TT600S, coś jak XT660R tyle że lżejsze i starsze (1998). Mocy trochę na trasie brakuje, ale w terenie bestia. Kanapa wygodna, nie grzeje się mimo chłodzenia powietrzem i na dłuższe trasy spokojnie można jechać. Średnia prędkość na trasie - 120-130 km/h. Przy wyższych za duży wiatr jest i lipnie się jedzie. Maxa nie sprawdzalem bo przy 150 telepie mocno.

XT byłaby lepsza na trasy, a TT w teren.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez tombea » 28/12/2008, 20:42

Planuje wydać 10000 - max 12 000
:)
tombea
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/12/2008, 22:38
Lokalizacja: Moryń

Postprzez Landryss25 » 28/12/2008, 22:48

Ja bym wybrał DRZ bo to dobra maszyna w teren, na trasie może być trochę gorzej ale też da radę. Zależy jakie trasy chcesz strzelać.

A taka mała uwaga do Ciebie żebyś posty edytował a nie jeden pod drugim pisał.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez kravec » 28/12/2008, 23:30

szaq napisał(a):
wikples napisał(a):Africa może być troszkę przyciężkawa w teren.

Africa Twin to enduro a nie cross.
W terenie daje radę - da się tym przebić przez dowolny teren ale nie służy do wyglupów na hopkach jak krosy.
Na asfalt też daje radę ale trzeba pamiętać jakie ma przełożenia i jakie z tego wynikają prędkości. Z dużym żaglem całkiem fajnie się pyrpa afryką na trasie.


tez tak slyszalem... mam znajomego który afrca smiga po terenie (blotka czasem, po plazy śmigał, przez rzeki jezdzi.. nawet na yt chyba jest filmik), w traski też jeździ i tylko chwali... podobno motocykl bardzo trwały, niezawodny, przy spokojniej jeźdie dość oszczędny... a co do prędkości- napewno będzie szybsza od pozostałych wymienionych w tym temacie
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez rosa » 29/12/2008, 09:16

Africa w teren sie nadaje, oczywiscie to nie cross, maszyna ciezka ale szutry czy w lekkim terenie daje rade. Duzo zalezy od rodzaju opony jaki zalozysz, nawet hard enduro na oponach drogowy polegnie w blocie, czy sliskich podjazdach. DRZ to juz hard enduro ( w wersi E) wiec mozna poszalec w ciezkim terenie, na wycieczki tez tym lataja chlopaki.
Z tych trzech ja bym wybral DRZ, ale patrze na to pod katem jazdy w terenie jak najbardziej extremalnym, pyrkanie po szutrach mnie nie interesuje :D

Nie da sie jezdic jedna maszyna po sfalcie i lesie i czerpac z tego max przyjemnosci. Albo zalozysz kostke i bedziesz mial frajde z przejechania trudnego terenu i na drodze bedziesz sie meczyl,a kostka znikala w oczach. Albo zalozysz opony enduro na asfalcie bedzie lepiej za to utopisz sie w pierwszym lepszym blocie.
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr