cbr 600 f2 stuki w silniku
Posty: 17
• Strona 1 z 1
cbr 600 f2 stuki w silniku
Witam wszystkich,posiadam cebre 600 f2 pc 25 ,mam problem tego typu,po odpale zaczyna coś stukać z prawej strony,to jest taki metaliczny odgłos,w czasie jazdy jak wkręce ją w obroty na obojętnie jakim biegu to przy zejściu z obrotów na biegu słychać przy niższych obrotach stukanie o dużej częstotliwości pomiędzy 2 a 3 tysiące obrotów,jeżeli ktoś wie o co ho to prosze o pomoc co to może być
- Thhomas
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 25/12/2008, 18:06
- Lokalizacja: żyrardów
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Jeśli miałeś doczynienia kiedyś z takimi naprawami to nie widzę problemu ale jeśli nie robiłeś tego nigdy w życiu lepiej oddaj to fachowcom.Możesz narobić tylko szkód.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
mechanika nie jest mi obca jednak raczej samochodowa,ale budowa silnika motocyklowego jest podobna,tylko chodzi mi o to czy cbr łańcuszek wymienia się tylko po przez zdjęcie dekla zaworów , czy to wystarczy,i jakieś wskazówki co do tego jeszcze moze.
Ostatnio edytowano 27/12/2008, 00:48 przez Thhomas, łącznie edytowano 1 raz
- Thhomas
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 25/12/2008, 18:06
- Lokalizacja: żyrardów
kolego impulsatra :O coś Ci sie chyba pomyliłło, aletrnatro i koło zamachowe jest z lewej strony wiex tam nic nie musisz robić... z prawej masz rozrząd i łańcuszek... masz tam taki dekiel od tego wypada zacząc... bo w CEBrze to jest z prawej strony zały rozrząd
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Edytuj posty bo zbanujÄ… cie.
A co do łańcucha to nie ma co oszczędzać bo chytry dwa razy traci.
A co do łańcucha to nie ma co oszczędzać bo chytry dwa razy traci.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Kup lancuch DIDa.
Czesto na forach pisze sie, ze oryginalny napinacz mozna zastpic mechanicznym napinaczem yamahy FZR600. Niestety ja przerabiajac to stwierdzilem, ze nie jest to dobre rozwiazanie - napinacz jest zbyt mocny i lancuszek zaczyna trzec o obudowe silnika. Trzebaby bylo pozmieniac jeszcze w tym napinaczu sprezyny i tak wlasciwie nie wiem jaki by byl tego efekt. O napinaczach pisalem juz dosc sporo.
Jednym rozwiazaniem jest:
http://cbrzone.com/sprockets.html
innym:
http://allegro.pl/item513387332_napinac ... 00_f2.html
Czesto na forach pisze sie, ze oryginalny napinacz mozna zastpic mechanicznym napinaczem yamahy FZR600. Niestety ja przerabiajac to stwierdzilem, ze nie jest to dobre rozwiazanie - napinacz jest zbyt mocny i lancuszek zaczyna trzec o obudowe silnika. Trzebaby bylo pozmieniac jeszcze w tym napinaczu sprezyny i tak wlasciwie nie wiem jaki by byl tego efekt. O napinaczach pisalem juz dosc sporo.
Jednym rozwiazaniem jest:
http://cbrzone.com/sprockets.html
innym:
http://allegro.pl/item513387332_napinac ... 00_f2.html
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości