[Kawasaki] Kawasaki Z750
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Witam. Otóż posiadam taką Kawę. Jeśli chodzi o spalanie to super sprawa. Otóż jazda tym motocyklem z prędkością do 100 km/ha w trybie mieszanym "zabrała" z baku tylko 5,3 litra benzyny. W tamtym sezonie latałem Cebulką i paliła tylko trochę mniej "wachy" ale miała tylko 2 cylindry i o ok. połowę mniej kucy. Wtrysk benzyny to jest cośKomentatorzy napisał(a):siemka, mam pytanie na ktore praktycznie nie ma odpowiedziILE PALI TA KAWA???<br><hr>MARCIN<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Trzeba się nauczyć jeździć, żeby oceniać motocykl...Komentatorzy napisał(a):Jestem posiadaczem Kawasaki Z750S . Jako motocykl na wycieczki letnie jest wystarczający , zarówno jak i dla osoby rozpoczynającej swoją przygodę w światku motocykli .Wygodna pozycja za kierownicą , pozwalająca przejechać bez zmęczenia odcinek między stacjami paliw, moc jest wystarczająca , trakcja również , nie wymaga częstych odwiedzin w serwisie. Ból to zużycie paliwa , drogie akcesoria (np. stelaż na kufry trudne do zdobycia na rynku wtórnym ) , wąsko osadzone lusterka (widać własne ramiona i trochę jezdni). Przy małych prędkościach ma tendencje do pogłębiania zakrętu ( pomocne tylko w jeździe w korkach między samochodami lecz nieprzyjemny efekt podczas ruszania ze skrzyżowania pod kątem prostym do ruchu jazdy ) . Dobry motocykl na co dzień !!!!!!!!!!!!!! <br><hr>Wietnam<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, zastanawia mnie taka rzecz: oglądałem moto '06 Z 750 S i mimo że to wtrysk, na kierownicy była dźwigienka ssania. Czy tak powinno być? Do tej pory myślałem że wszystkie silniki na wtrysku nie mają ssania ręcznego! Proszę o odpowiedź posiadaczy tego modelu.<br><hr>arek S.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam. Jestem posiadaczem małego Zeta w wersji i również posiadam charakterystyczną dźwignię przy kierownicy. Otóż w modelach do roku 06 rozwiązanie problemu zbyt niskich obrotów podczas uruchamiania zimnego silnika było rozwiązane za pomocą przyspieszacza obrotów w formie dźwigni. Silnik jest zasilany poprzez wtryskiwacze benzynowe, więc o tradycyjnym ssaniu gaźnikowym nie ma tu mowy. W poliftowych modelach zastosowano już pełne automatyczne ssanie. To wszystko.<br><hr>Waldek87Komentatorzy napisał(a):Witam, zastanawia mnie taka rzecz: oglądałem moto '06 Z 750 S i mimo że to wtrysk, na kierownicy była dźwigienka ssania. Czy tak powinno być? Do tej pory myślałem że wszystkie silniki na wtrysku nie mają ssania ręcznego! Proszę o odpowiedź posiadaczy tego modelu.<br><hr>arek S.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Czyli dźwignia zniknęła dopiero w 2009 roku?<br><hr>arek S.Komentatorzy napisał(a):Witam, zastanawia mnie taka rzecz: oglądałem moto '06 Z 750 S i mimo że to wtrysk, na kierownicy była dźwigienka ssania. Czy tak powinno być? Do tej pory myślałem że wszystkie silniki na wtrysku nie mają ssania ręcznego! Proszę o odpowiedź posiadaczy tego modelu.<br><hr>arek S.<br>Komentatorzy napisał(a):Witam. Jestem posiadaczem małego Zeta w wersji i również posiadam charakterystyczną dźwignię przy kierownicy. Otóż w modelach do roku 06 rozwiązanie problemu zbyt niskich obrotów podczas uruchamiania zimnego silnika było rozwiązane za pomocą przyspieszacza obrotów w formie dźwigni. Silnik jest zasilany poprzez wtryskiwacze benzynowe, więc o tradycyjnym ssaniu gaźnikowym nie ma tu mowy. W poliftowych modelach zastosowano już pełne automatyczne ssanie. To wszystko.<br><hr>Waldek87<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z tego co sobie przypominam to dźwignia zniknęła wraz z modelami, które pojawiły się już w 2007r. (pierwszy fejslifting).<br><hr>Waldek87Komentatorzy napisał(a):Witam, zastanawia mnie taka rzecz: oglądałem moto '06 Z 750 S i mimo że to wtrysk, na kierownicy była dźwigienka ssania. Czy tak powinno być? Do tej pory myślałem że wszystkie silniki na wtrysku nie mają ssania ręcznego! Proszę o odpowiedź posiadaczy tego modelu.<br><hr>arek S.<br>Komentatorzy napisał(a):Witam. Jestem posiadaczem małego Zeta w wersji i również posiadam charakterystyczną dźwignię przy kierownicy. Otóż w modelach do roku 06 rozwiązanie problemu zbyt niskich obrotów podczas uruchamiania zimnego silnika było rozwiązane za pomocą przyspieszacza obrotów w formie dźwigni. Silnik jest zasilany poprzez wtryskiwacze benzynowe, więc o tradycyjnym ssaniu gaźnikowym nie ma tu mowy. W poliftowych modelach zastosowano już pełne automatyczne ssanie. To wszystko.<br><hr>Waldek87<br>Komentatorzy napisał(a):Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Czyli dźwignia zniknęła dopiero w 2009 roku?<br><hr>arek S.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzięki za info...<br><hr>arek S.Komentatorzy napisał(a):Witam, zastanawia mnie taka rzecz: oglądałem moto '06 Z 750 S i mimo że to wtrysk, na kierownicy była dźwigienka ssania. Czy tak powinno być? Do tej pory myślałem że wszystkie silniki na wtrysku nie mają ssania ręcznego! Proszę o odpowiedź posiadaczy tego modelu.<br><hr>arek S.<br>Komentatorzy napisał(a):Witam. Jestem posiadaczem małego Zeta w wersji i również posiadam charakterystyczną dźwignię przy kierownicy. Otóż w modelach do roku 06 rozwiązanie problemu zbyt niskich obrotów podczas uruchamiania zimnego silnika było rozwiązane za pomocą przyspieszacza obrotów w formie dźwigni. Silnik jest zasilany poprzez wtryskiwacze benzynowe, więc o tradycyjnym ssaniu gaźnikowym nie ma tu mowy. W poliftowych modelach zastosowano już pełne automatyczne ssanie. To wszystko.<br><hr>Waldek87<br>Komentatorzy napisał(a):Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Czyli dźwignia zniknęła dopiero w 2009 roku?<br><hr>arek S.<br>Komentatorzy napisał(a):Z tego co sobie przypominam to dźwignia zniknęła wraz z modelami, które pojawiły się już w 2007r. (pierwszy fejslifting).<br><hr>Waldek87<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo fajny motong sam posiadam z750s po zmianie kanapy na akcesoryjna daje radę na długich trasach, co do spalania jest dobrze nawet bardzo dobrze w trasie do 120 spalanie od 4,5 l natomiast ok140-160 spalanie do 5,5l wiec nie jest żle tylko ten bak mógł by być wiekszy<br><hr>wojk2
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
TakKomentatorzy napisał(a):Jestem posiadaczem Kawasaki Z750S . Jako motocykl na wycieczki letnie jest wystarczający , zarówno jak i dla osoby rozpoczynającej swoją przygodę w światku motocykli .Wygodna pozycja za kierownicą , pozwalająca przejechać bez zmęczenia odcinek między stacjami paliw, moc jest wystarczająca , trakcja również , nie wymaga częstych odwiedzin w serwisie. Ból to zużycie paliwa , drogie akcesoria (np. stelaż na kufry trudne do zdobycia na rynku wtórnym ) , wąsko osadzone lusterka (widać własne ramiona i trochę jezdni). Przy małych prędkościach ma tendencje do pogłębiania zakrętu ( pomocne tylko w jeździe w korkach między samochodami lecz nieprzyjemny efekt podczas ruszania ze skrzyżowania pod kątem prostym do ruchu jazdy ) . Dobry motocykl na co dzień !!!!!!!!!!!!!! <br><hr>Wietnam<br>Komentatorzy napisał(a):Trzeba się nauczyć jeździć, żeby oceniać motocykl...<br><hr>Flip<br>




- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 80 gości