Zobacz wątek - Bandit 400 - az tak zly?

Bandit 400 - az tak zly?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Bandit 400 - az tak zly?

Postprzez OvertakeR » 25/12/2008, 02:45

Przymierzam sie do kupna malego Bandziorka - 400ccm. Spotakelm wiele pozytywnych opinii nt jego trwalosci, niejedna twierdzaca, ze czesci do tego modelu to nie jest problem, masa ~180kg, moc ~60KM (nie pamietam tego dokladnie) - wydaje sie idealnym motongiem na poczatek kariery "kierownika". Jednak niektorzy uwazaja, ze jest to sprzet niewart kasy, poniewaz jest juz za stary. Czy przykladowo 94 rocznik to az tak zle? Za 5000 zł nei ma wielkiego wyboru w swiecei motocykli, a uwazam, ze takie cos nie jest zle na pierwszy sprzet. Rozumiem, ze 60 000 km na liczniku nie wyglada pieknie, ale od czegos nalezy zaczac. Nie chce, aby temat zmienil sie w cos typu "bierz GS, CB albo GPZ" - chcialbym aby w jednym temacie opublikwoac opinie o malym Bandicie. Tym bardziej, ze piekne moto, warczy az milo i wyglada duzo lepiej niz GS czy CB.
Energie ist nichts ohne Steuerung.


Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
Avatar użytkownika
OvertakeR
Świeżak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 21/12/2008, 13:53


Postprzez skwy » 25/12/2008, 11:04

Jeśli ci sie podoba bierz fachowca ze sobą do kupna pojazdu i dobijaj targu.
Uważam że pojazdy o pojemności 400ccm jest idealnyą maszyną do nauki jazdy
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez dr.artur » 25/12/2008, 12:17

wazny jest stan jak znajdzie dobry to nie ma problemu zeby kupic, swoja droga z 2004 tez nie masz gwarancji ze moto nie jest odswiezane po delikatnym szlifie :)
dr.artur
 

Postprzez dambandit » 25/12/2008, 12:48

Bandit 400 spoko motorek . Znacznie dynamiczniejszy niż gs i cb 500 . Poszukaj w niemczech tam jest tego wiecej .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez palgumeniedusze » 25/12/2008, 12:53

jak dla mnie kicha....nie podoba mi sie to moto juz wolalbym cb 500 za ta kase mozna spokojnie wychaczyc a pozniej z odsprzedaza bedziesz mial mniejszy problem!!
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Christiano_ » 25/12/2008, 13:07

dambandit napisał(a):Bandit 400 spoko motorek . Znacznie dynamiczniejszy niż gs i cb 500 . Poszukaj w niemczech tam jest tego wiecej .


co do gs-a sie zgodze ale cb ma porownywalne osiagi (zreszta moc jest praktycznie taka sama)
Avatar użytkownika
Christiano_
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 16/1/2007, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez dambandit » 25/12/2008, 14:41

Miałem cb 500 a na bandicie 400 jeździłem i może na papierze to to samo ale bandit robi znacznie lepsze wrażenie jeśli chodzi o dynamike .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez YZF R1 » 25/12/2008, 20:58

kolego motocykl jak najbardziej adekwatny na początek, motocykl bardzo fajny i udany ale są dwie ważne kwestie

1 jest ich bardzo mało i ciężko znaleźć coś w bdb stanie
2 pojemność niestety ale zazwyczaj ktoś kto jeździ taką pojemnością chce dorównać mocniejszym motocyklom co niestety ale skłania użytkownika do używania manetki gazu zero-max.
więc stan to numero uno!!!
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez OvertakeR » 25/12/2008, 21:41

Dzieki za wypowiedzi, odsprzedaza raczej martwic sie nie bede, mam kuzyna, ktoremu go prawdopodobnie opchne, jak nabiore doswiadczenia.

Fakt, nie ma tego za wiele w ofertach sprzedazy, co znaczaco utrudnia wybor sprzeta. Jest druga strona medalu - skoro motong malo popularny, to nie musial byc od razu po kraszu. Chyba, ze za miedza :/

Mam jeszcze pytania - oprocz ogolnie rozumianej bezawaryjnosci, czy ta konstrukcja nie ma jakichs "typowych" usterek? I jakie opony do takiego bzyka nalezaloby stosowac?
Energie ist nichts ohne Steuerung.


Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
Avatar użytkownika
OvertakeR
Świeżak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 21/12/2008, 13:53

Postprzez zephyr47 » 25/12/2008, 21:46

Polecam ci CB 500. Po chwili jazdy zapominasz, że to tylko 500ccm, a jest bardzo niezawodna i ma świetny silnik. A moja opinia na temat gsf 400 jest raczej negatywna... A co do mocy to nie gadajcie głupot bo ścigałem się z kolegą na GSF 400 i został daleko z tyłu.
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr