problem z układem chłodzenia derbi senda.
Posty: 19
• Strona 1 z 1
problem z układem chłodzenia derbi senda.
Witam , dzis załozylem gaznik 17,5mm moto dostało nawet duzego kopa , no ale jade tak z 5min i moto gasnie no to na kopke nie odpala to biore na pych odpalil i zgasł po 5sekundach , poczekałem z 2-3minuty odpalił z kopki pojechalem 2min i znowu to samo , wg. mnie cos jest z układem chłodzenia - ale nie wiem co , płyn jest . Co moze byc przyczyną ?
Moto:
Derbi Senda R 02r`
Moto:
Derbi Senda R 02r`
- BsK
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 7/12/2008, 15:52
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
gaźnik nowy tak? czyli nie może być zasyfiony? może źle założyłeś i ci syfu zassał? bo często dzieje się tak, że na początku działa ssanie i wtedy moto jedzie ładnie, a jak się wyłączy to moto muli. (no chyba, że masz ręczne)
oczywiście wyregulowałeś mieszanke?
oczywiście wyregulowałeś mieszanke?
-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Przede wszystkim gruntowne czyszczenie i regulacja. Gaźnik jest bardzo czuły nawet na najmniejszy syf a takiego podczas transportu itp na pewno nie brakowało.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
nieee to nie wina ssania
w sendach masz ręczne ssanie
nic samo sie nie włączy
albo masz źle wyregulowany gaźnik- ale to by od razu prychał, kopcił nie chciał sie wkrecac
wydaje mi się że tłoczek Ci się kończy,albo przytarłes go i sie nad to nagrzewa
dopiero jak cylek ostygnie mozesz ruszac
tak wiec to jest adekewatna wina grzejÄ…cego siÄ™ cylindra
w sendach masz ręczne ssanie
nic samo sie nie włączy
albo masz źle wyregulowany gaźnik- ale to by od razu prychał, kopcił nie chciał sie wkrecac
wydaje mi się że tłoczek Ci się kończy,albo przytarłes go i sie nad to nagrzewa
dopiero jak cylek ostygnie mozesz ruszac
tak wiec to jest adekewatna wina grzejÄ…cego siÄ™ cylindra
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
jak Ci tłok jest na zajechaniu, pękł pierscien wystepuje wiele wiele mocniejsze tarcie i tak się zagrzewa że aż puchnie, a jak puchnie nic go nie ochłodzi, sam musi ostygnąć i dopiero wtedy mozna ruszyc aż do momentu kolejnego przegrzania i spuchnięcia
polecam sprawdzic komprechę i stan tłoka
polecam sprawdzic komprechę i stan tłoka
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
To gratulacje zakupu
Wyjęcia termostatu też
Przecież filtr to jest podstawowa rzecz jeśli chodzi o żywotność i sprawność silnika. Osobiście bałbym się takie cudo kupić
Termostat musi być.



,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
no to masz swój stozek;/ jak bys miał normalny filtr i airbox byc moze tego by nie było
a tak nie ma jazdy
patrz tylko zeby silnika nie zatrzec przez to gówno
a tak nie ma jazdy
patrz tylko zeby silnika nie zatrzec przez to gówno
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości