Zobacz wątek - Spalanie CBR 600 F2, VFR 750 RC36, CBR 1000F RC24

Spalanie CBR 600 F2, VFR 750 RC36, CBR 1000F RC24

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Spalanie CBR 600 F2, VFR 750 RC36, CBR 1000F RC24

Postprzez WENICJUSZ » 16/12/2008, 14:28

Witam
Planuję zakup jednego z wyżej wymienionych motocykli,
Jakich różnic w spalaniu mogę się spodziewać między tymi motocyklami - dodam ze będzie służył do jazdy turystycznej (lekka ręka na manetce)

Podobaja mi się po równo z + na VFR.

Proszę nie pisać że stary i tak dalej - żona i dom na moto teraz nie ma więcej kasy.

Dzięki za odpowiedzi
VFR - daje rade
Avatar użytkownika
WENICJUSZ
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
Lokalizacja: Toruń


Postprzez elco » 16/12/2008, 22:58

najmniej z posrod wymienionych pali CBR F2 - w granicach 5,5-6 litra
VFR ma podobne spalanie, niestety z tego co mi wiadomo w miescie diametralnie wzrasta i moze siegnac nawet 8-9 litrow, gdzie w F2 jest widoczna tylko niewielka roznica.
co do CBR 1000 nie wypowiadam sie bo nie wiem.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Raczek_6 » 17/12/2008, 00:08

F2 w mieście przy ostrej jeździe (jeśli nie ma dysz Dynojet) powinna spalać do 7litrów, średnio j.w.

VFR 750 RC36 w mieście przy delikatnej jeździe w 7 się zamknie, przy ostrej kumplowi spalała 10-12l,

CBR 1000 zależnie stylu jazdy nawet 10l w mieście.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez PavloRBR » 17/12/2008, 00:44

Palą tyle ile wlejesz . Amen
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez wojtek1303 » 17/12/2008, 09:17

Kupujac motocykl nie patrzy sie chyba na spalanie :/ przynajmniej w moim przypadku !
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez gumis » 17/12/2008, 09:46

patrzy jesli masz na utrzymaniu dom i rodzine. Wiec jesli ktos ma tak pisac to niech sie w tym temacie nie wypowiada bo bedzie warn za spam.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez wojtek1303 » 17/12/2008, 20:15

Jaki spam? chyba mylisz pijecia ! jezeli masz dom i rodzine to kupuje sie vana a nie motocykl ktory przewaznie jest czyjas zabawka albo sposobem na wolny czas. jak za taki cos ma byc warn to lepiej wogole nie piszmy na tym forum bo powoli schodzi na ..... ! pozdrawiam
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez elco » 17/12/2008, 20:36

wojtek1303 napisał(a):Kupujac motocykl nie patrzy sie chyba na spalanie :/ przynajmniej w moim przypadku !


ma i to bardzo duze. jednym powodem jest ten, ktory podal gumisss. Poza tym jezeli mysli sie o turystyce to spalanie trzeba uwzgledniac przy liczeniu kosztow i planowaniu trasy. Nie kazdy ma stale zrodlo dochodu i przy zakupie motocykla taki czynnik sie uwzglednia.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Dominik_YZF » 17/12/2008, 20:39

Weź sie wojtek kur.. ogarnij. Nie kazdy ma tyle kasy, zeby sobie lac po 20 litrów, a to ze ktos ma na utrzymaniu dom i zone to nie znaczy chyba, ze nie moze miec jakiejs "zabawki", hobby ? Kazdemu nalezy sie cos od zycia, nawet jeśli ma rodzinke na glowie i chwała mu za to, ze jeszcze daje rade odlozyc troche grosza na moto i wache ..

Zeby nie było off, to F2 pali chyba kolo 6 litrów, wiec powinna sie nadac.
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez kargul » 17/12/2008, 20:54

W turystyce spalanie to jeden z ważniejszych czynników.Koleś pisze że ma rodzine i dzikować nie będzie więc nie piszcie tekstów "jak stać na moto to na...."Motocykl w dużej części krajów jest tanim źródłem przemieszczania się.To w polsce jest jeszcze zabawka dla kasiastych lanserów.Ten motocykl ma służyć dla relaxu na wczasach i weekendowych wypadów,a nie do sprintu od świateł do świateł.
Zastanów się dobrze ponieważ f2 w turystyce bardzo słabo się sprawdza.VFR dużo lepsza.Widze,że wymieniłeś same sporty.Zastanów się nad typowymi turystykami.Mają miejszą moc,żywotniejsze silniki i palą mniej.
Vstorm,varadero czy poczciwy bandzior lepiej się sprawdzą.
www.kiteclub.pl | transalp xl650v | | ALOHA
Avatar użytkownika
kargul
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6/12/2007, 19:52
Lokalizacja: z kontenera

Postprzez elco » 17/12/2008, 21:34

kargul napisał(a):Zastanów się dobrze ponieważ f2 w turystyce bardzo słabo się sprawdza.VFR dużo lepsza.Widze,że wymieniłeś same sporty.Zastanów się nad typowymi turystykami.Mają miejszą moc,żywotniejsze silniki i palą mniej.
Vstorm,varadero czy poczciwy bandzior lepiej się sprawdzą.


Ja swoja przygode z turystyka motocyklowa zaczalem wlasnie z moja F2 i nie widze zadnych powodow by twierdzic, ze ten motocykl nie za bardzo nadaje sie do turystyki i to szczegolnie szybkiej turystyki. Calkiem wygodna pozycja, swietna ochrona przed wiatrem (z akcesoryjna szyba), calkiem sporo miejsca na bagaze, po zainstalowaniu jakis stelazy pewnie byloby jeszcze wiecej, spalanie na poziomie 6,2 litra przy pelnym zaladowaniu i jezdzie z pasazerem przy nieco wyzszych niz turystyczne predkosciach. Serwis calkiem tani i nie sprawiajacy wielu problemow. Chyba niewiele wiecej potrzeba. Owszem VFR, CBR 1000 oraz modele, ktore wymieniles za wyjatkiem bandziora znacznie lepiej odnajduja sie w swoim zywiole, ale sa znacznie drozsze i to nie tylko przy kupnie.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Leg1oN » 18/12/2008, 02:23

chyba chodzi ci o cbr 1000 sc24... ja z wymienionych bez zastanowienia wybralbym f2.. sam mam w posiadaniu f3, ktora jest w gruncie rzeczy tym samym motocyklem co f2 pc25.. jak dla mnie cbr f2 jest duzo ladniejszym motocyklem od pozostalych.. ale to sprawa gustu.. wydaje mi sie ze rowniez ze bedzie najbardziej ekonomiczny.. moja cbr pali ok 6 litrow, ale jezdze raczej spokojnie.. a samo spalanie potrafi sie zmienić wraz ze stylem jazdy.. jezeli tak jak piszesz bedziesz jezdzil spokojnie to napewno mile cie zaskoczy f2.. sama f2 jak f3 uchodzi za motocykl niezawodny, nie wiem czy cos w tym jest ja jedynie moge powiedziec ze ze swoja nie mialem wiekszych problemow.. jedynie czesta dolegliwoscia jest nap. lancuszka rozrzadu oraz regulator napiecia.. w porownaniu z cbr 1000f bedzie raczej ekonomiczniejszy z uwagi na wieksza pojemnosc i troche wieksza wage ale raczej z 1000f jest lepszy turystyk,sam nie moge sie wypowiedzieć bo nigdy nie jeżdziłem na tym moto, jedynie moj znajomy mial i bardzo sobie chwali(dodam ze dzis jest posiadaczem cbr1100xx).. jedynie pytanie czy jest to moto dla ciebie.. wybór należy do ciebie.. zycze udanego zakupu.. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez wojtek1303 » 18/12/2008, 08:28

Macie racje. Nie wzialem pod uwage turysyki. Wypowiedzialem sie patrzac tylko i wylacznie na siebie. nie jezdze turystycznie i leje zawsze do pelna a przy gumowaniu nie ma co patrzec na spalanie bo jest duuuuze wiec stad takie moje zdanie. pozdrawiam i przepraszam jezeli kogos wkurzylem :) pozdrawiam
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

CBR

Postprzez WENICJUSZ » 18/12/2008, 10:03

Witam
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi :)
Na pewno pomoga mi wyeliminować CBR 1000
Mój wybór to CBR 600 f2 i VFR, mam kolege w serwisie Hondy i ten namawia mnie na VFR bo "Nigdy tego nie naprawiałem"
A pozatym ten dzwięk...

Dzięki, ps. z gumowaniem skończyłem - oszczędzam życie dla żony- a tak poważnie poprostu z tego wyrosłem, ale nadal bardzo KOCHAM motocykle - mimo że budzet już nie ten sam
Pozdr
VFR - daje rade
Avatar użytkownika
WENICJUSZ
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Raczek_6 » 18/12/2008, 20:51

Osobiście bardziej polecam VFR, po za regulatorem napięcia nie ma z nią więcej problemów.

W F2 były 2 wady napinacz i regulator
(wymieniam usterki z którymi spotkałem się osobiście najczęściej)
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr