Zobacz wątek - Samochod przyjazny motocyklom

Samochod przyjazny motocyklom

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Samochod przyjazny motocyklom

Postprzez mokuso » 16/12/2008, 12:24

Wczorajszej nocy nie moglam spac, a wiadomo jak sie nie spi 100 roznych rzeczy przychodzi do glowy. Jedna z nich jest taki oto pomysl. Mozna by zaprojektowac jakas grafike na naklejke pt. "Samochod przyjazny motocyklom". Niekiedy z niewiadomych nam przyczyn musismy przesiasc sie z moto do puszki. Puszka z taka naklejka oznaczac bedzie, ze wlasnie nia jedzie motocyklista, a ktos kto bedzie jechal na moto bedzie wiedzial, ze to auto nie zawadzi mu drogi itp. Co Wy na to? Sa chyba nakleji "Kierowco patrz w lusterka" ale ta "przyjazna" bedzie naklejana na nasze auta. Ja z checia taka naklejke bym przkleila.

P.S. Pomysl opatentowanay by mokuso :P
Motorbikes are everywhere, especially in my heart.

Obrazek
So others may live...
Avatar użytkownika
mokuso
Świeżak
 
Posty: 347
Dołączył(a): 24/10/2008, 14:11
Lokalizacja: Leszno


Postprzez mlody » 16/12/2008, 12:37

ja juz od jakiegoś czasu mam na tylnej szybie i tylnych bocznych naklejke scigaczowego kasku i napis "scigacz.pl"
czasem pozdrawiają mnie wyprzedzający motocykliści.
tak o to wygląda:

Obrazek (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez kosta » 16/12/2008, 12:56

nie wiem czy naklejka "Patrz w lusterka....." nie załatwia tej sprawy..... :?:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Kserkses » 16/12/2008, 13:00

poza tym jest duzo samochodow z naklejkami motocykli i mozna sie domyslec ze takim autem kieruje ktos, kto ma cos wspolnego z motocyklami. ja osobiscie nie przykleilbym sobie napisu samochod przyjazny motocyklistom
Kserkses
 

Postprzez wikples » 16/12/2008, 13:03

Nie, bo czasami ludzie z naklejką "patrz w lusterka" zajeżdżają mi dorgę. Często takim osobom naklejkę przyklejają znajomi, dzieci itp... Taka naklejka mogłaby być naklejana tylko na samochodach ludzi, którzy wiedzą OCB, a nie na przypadkowych.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Taser » 16/12/2008, 13:10

Trzeba by robic jakies testy weryfikacyjne dla osob ktore by chcialy posiadac taka naklejke :D
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...

Yamaha YZF 600 Thundercat :D
Avatar użytkownika
Taser
Bywalec
 
Posty: 577
Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
Lokalizacja: Nadarzyn

Postprzez Urbud » 16/12/2008, 13:42

A mlody tak przy okazji gdzie mozna dostac naklejke kasku scigaczowego?Napis mam na aucie a kask taki fajna sprawa.
Motorynka>Skuter>Simson>Suzuki rg80>obecnie GPZ 500s
Avatar użytkownika
Urbud
Świeżak
 
Posty: 253
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:31
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez mlody » 16/12/2008, 13:46

Urbud napisał(a):A mlody tak przy okazji gdzie mozna dostac naklejke kasku scigaczowego?Napis mam na aucie a kask taki fajna sprawa.


swego czasu szefostwo takie odblaskowe naklejki rozdawało Vip'om,ale ostatnio coś ucichło.
Popatrz w sklepie scigacz.pl,bo chyba były takie
p.s kask jest razem z napisem,tyle ze ja to poprostu odciąłem :wink:
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez devxx » 16/12/2008, 13:46

wikples napisał(a):Nie, bo czasami ludzie z naklejką "patrz w lusterka" zajeżdżają mi dorgę. Często takim osobom naklejkę przyklejają znajomi, dzieci itp... Taka naklejka mogłaby być naklejana tylko na samochodach ludzi, którzy wiedzą OCB, a nie na przypadkowych.


To skad masz pewnosc, ze jak wprowadzi sie te "przyjazne" naklejki, znajomi, czy dziecko nie przykleja jakiemus zawalidrodze...

Poza tym wole byc ostrozny i uwazac na kazda puszke, a nie "usypiac" swojej czujnosci, tylko dlatego, ze ktos ma taka a nie inna naklejke.
Naklejka nie uchroni kierowcy przed nieumyslnym zagapieniem sie. Kazdy sie myli, nawet najlepsi.
Ostatnio edytowano 16/12/2008, 13:50 przez devxx, łącznie edytowano 1 raz
devxx
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 11/6/2008, 15:28
Lokalizacja: się biorą tacy debile...?

Postprzez Urbud » 16/12/2008, 13:48

Do mlody:
No popatrze chociaz na moto i auto naklejki mialem same bez tego kasku.Dzieki
Motorynka>Skuter>Simson>Suzuki rg80>obecnie GPZ 500s
Avatar użytkownika
Urbud
Świeżak
 
Posty: 253
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:31
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez dambandit » 16/12/2008, 13:56

Obecnie niestety w sklepie nie ma takowych naklejek a szkoda .Napewno bym kupił u młodego fajnie się to prezentuje .


Wogóle witam młody ponownie na forum wieki cię tu nie widziałem .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez mokuso » 16/12/2008, 14:02

Czyli jak z wszystkim sa zwolennicy i przeciwnicy. Ale mozna by pomyslec o jakiejs nowej grafice i wrzucic to do sklepu scigacza, kto bedzie chcial to kupi, a nie tylko dla VIP'ow.
Motorbikes are everywhere, especially in my heart.

Obrazek
So others may live...
Avatar użytkownika
mokuso
Świeżak
 
Posty: 347
Dołączył(a): 24/10/2008, 14:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez mlody » 16/12/2008, 14:05

dambandit napisał(a):Obecnie niestety w sklepie nie ma takowych naklejek a szkoda .Napewno bym kupił u młodego fajnie się to prezentuje .


Wogóle witam młody ponownie na forum wieki cię tu nie widziałem .


spoko spoko,jestem cały czas,tylko mało sie udzielam :twisted:
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez Lovtza » 16/12/2008, 14:58

Cóż naklejki były ale jakoś temat ucichł. Widzę, że przydałoby się dodrukować serię odblaskowych naklejek i wrzucić do sklepu. Tak też uczynimy :) Jak już się pojawią (zapewne po nowym roku damy znać).
<i><b>"A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć..."</b></i>

<b><i><a href="http://zmija.riderblog.pl/">Blog Żmii</i></b></a>
Avatar użytkownika
Lovtza
Moderator
 
Posty: 879
Dołączył(a): 4/8/2006, 09:46

Postprzez dambandit » 16/12/2008, 15:21

Żmija napisał(a):Cóż naklejki były ale jakoś temat ucichł. Widzę, że przydałoby się dodrukować serię odblaskowych naklejek i wrzucić do sklepu. Tak też uczynimy :) Jak już się pojawią (zapewne po nowym roku damy znać).


No według mnie super były by takie do auta na szybę od wewnątrz jak ma młody by motocykliści integrowali się w zime . Po nowym roku w sam raz bo planuje kupno koszulki i kalendarza jak takowy się pojawi .


Młody a już kupiłeś jakieś nowe moto .
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Lovtza » 16/12/2008, 15:26

Kalendarz Ścigaczowy na 2009 będzie do kupienia, wkrótce pojawi się nieco więcej informacji na ten temat na Ścigaczu :) Zatem w styczniu będziesz miał komplet.
<i><b>"A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć..."</b></i>

<b><i><a href="http://zmija.riderblog.pl/">Blog Żmii</i></b></a>
Avatar użytkownika
Lovtza
Moderator
 
Posty: 879
Dołączył(a): 4/8/2006, 09:46

Postprzez mlody » 16/12/2008, 16:50

dambandit napisał(a):
Młody a już kupiłeś jakieś nowe moto ?.


No właśnie jestem na etapie "kupowania" poluje albo na zx6r '05-'07 (to ta opcja tańsza) a ta droższa to r1 '04-'07 lub gixer 750 '06-'07... Co sie trafi w lepszym stanie i w miare dobrej cenie to biore 8)
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez froger » 17/12/2008, 07:59

Nie mogłem się powstrzymać...

http://bi.gazeta.pl/im/5/5614/z5614595M.jpg

Zwróciliście uwagę, że wszystkie puszki sa bez lusterek ;)

A co do pomysłu z naklejkami na autach... Moim zdaniem pomysł niewypalony - bardzo często auta się komuś pożycza itp. I ta osoba nie zawsze jest motocyklista i nie zawsze patrzy po lusterkach tak jak powinna... Moim zdaniem to zbędna ściema, która może doprowadzić do wypadku! Lepiej po prostu uważać.
froger
Świeżak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 14/5/2008, 21:18
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez Leitho » 17/12/2008, 09:04

mam ta naklejke, i planuje ja nakleic z tylu kasku, mysle ze przeciskajac sie w korku miedzy samochodami kierowcy puszek troche ochlona widzac takie cus
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez Wombat » 17/12/2008, 10:42

Przy takim obłożeniu używanych samochodow na rynku naklejki nie maja żadnego znaczenia. paru moich znajomych ma naklejki a o motocyklach nie mają pojęcia w ogóle. Jeden wręcz jeździ tak, że nawet samochodem bałbym się go wyprzedzać...
Druga sprawa... w newralgicznym momencie manewrów... mam 150 innych rzeczy do zrobienia niż oglądanie tyłu samochodu czy nie ma tam nalepki..... Gwarantuje że jak ktoś pałuje po mieście... to nie ma czasu patrzeć na żadne nalepki.... Jak nie pałuje- to po ***j mu jakieś nalepki? dla mnie kompletnie bez sensu....
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr