Zobacz wątek - ER 6 F 2008

ER 6 F 2008

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

ER 6 F 2008

Postprzez zurek100 » 8/12/2008, 23:27

Witam co sądzicie o wyzej wymienionym modelu Kawasaki ER 6 w wersji z owiewkami F z 2008 roku? Mam zamiar kupić go na 1 motocykl.Jak oddaje moc? Czy jest "dziki" czy łatwo go okiełznac i opanowac? Prosze o wszystkie apsekty użytkowe:)
Avatar użytkownika
zurek100
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24/8/2008, 22:04
Lokalizacja: Gdynia


Postprzez PavloRBR » 8/12/2008, 23:40

w miniaturce juz wybrałeś swoja marke jaka jest Suzi wiec dlaeczego kawa ?? albo dlaczego nie logo kawy tylko suzi ?? o ER6 nie wiem nic oprócz tego ze silnik tam chodzi jak by ktos gwoździ nawrzucał do niego ...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez Raczek_6 » 8/12/2008, 23:56

Silnik 650 2 cylindry wtrysk paliwa i charakterystyka silnika V2, znajomy kupił na 1-wsze moto po kursie na A i przejeździł już sezon (wersją bez owiewki).
Ogólnie musiał byś pojechać do Kawasaki i wziąć moto do testów aby ocenić samemu organoleptycznie.
Niestety jeszcze nie miałem okazji przejechać się ER6 i nic więcej nie mogę powiedzieć na jej temat.
Po za tym że nawet na seryjnym wydechu brzmi w miarę przyjemnie.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Nigoss » 9/12/2008, 07:56

Osobiscie przy pierwszym kontakcie z tym moto moje odczucia byly pozytywne. Wyglad hmm kwestia gustu, mnie osobiscie bardzo sie podobal. Silnik tez pracuje dobrze chociaz nie mialem szansy na nim pojezdzic lecz slyszalem go na wolnych obrotach. Wiec moge sie mylic.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
Avatar użytkownika
Nigoss
Bywalec
 
Posty: 567
Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01

Postprzez kosta » 9/12/2008, 10:10

moc oddaj bardzo spokojnie, weź pod uwage fakt że u zachodnich sąsiadów na tym moto adepci uczą się jeździć........także bez obaw możesz stać sie jego szczęśliwym posiadaczem :wink:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez zurek100 » 9/12/2008, 16:52

a co jesli chodzi o gabaryty? Mam 181 cm wzrostu i ważne 66 kg.Jestem dosc szczuply, jednak od pewnego czasu "cwicze" zeby poradzic sobie spokojnie z motocyklem w 100% procentach.Czy motocykl latwo sie kieruje i czy nie sprawi mi wiele problemow w manewrach parkingowych?
Avatar użytkownika
zurek100
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24/8/2008, 22:04
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Nigoss » 9/12/2008, 16:54

Wielkosciowo bedzie na Ciebie idealny :P Prowadzie sie raczej latwo prowadzi skoro w krajach zachodnich ucza sie na nich jezdzic :D
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
Avatar użytkownika
Nigoss
Bywalec
 
Posty: 567
Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01

Postprzez zurek100 » 9/12/2008, 17:01

Dzieki za informacje ale jak ktośby cos jeszcze chcial dodać to pisać wszystko co wiecie!!:)
Avatar użytkownika
zurek100
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24/8/2008, 22:04
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez krajos3 » 9/12/2008, 20:17

nie musisz pakowac zeby poradzic z moto ja waze 65 przy 180cm i na pierwsze moto mialem gsxf600 a on wazy 220 kg na sucho i dalem sobie rade, wiec lepiej trenuj jazde a nie poakowanie
krajos3
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 10/3/2007, 21:37

Postprzez Flow » 9/12/2008, 20:29

krajos3 napisał(a):nie musisz pakowac zeby poradzic z moto ja waze 65 przy 180cm i na pierwsze moto mialem gsxf600 a on wazy 220 kg na sucho i dalem sobie rade, wiec lepiej trenuj jazde a nie poakowanie
chyba ze chce sie brać moto na klate


dasz sobie spokojnie rade z tym motocyklem , ja kiedys jak tu sie zalogowalem i kupowalem moto i wlasnie pytalem o er5 to mnie wysmiano ze to moto dla listonosza:) wiec sadze ze dasz rade ;)
silnik spokojnie oddaje moc,nie zastanawiaj sie nawet,chyba ze albo to albo r1 ... ;)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez adam_89 » 9/12/2008, 20:49

[quote="Flow"]zalogowalem i kupowalem moto i wlasnie pytalem o er5
/quote]

o ja ale siara.... no dobra ale co tam ja nawet miałem Kawasaki :?


a co do tematu: czy ja wiem czy na pierwsze moto nadaje się nowy sprzęt lub prawie nowy (jak piszesz 2008) hm... wybrałbym coś 6-8 letniego w cenie 2-3 razy mniejszej od nowego sprzętu oragnoł jazde i dopiero brałbym się za porządniejsze moto
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez zurek100 » 9/12/2008, 20:58

chcialem na poczatku GSa ale nadazyla sie nie lada gradka za niewiele wiecej. Wiecej nie powiem:D
Avatar użytkownika
zurek100
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24/8/2008, 22:04
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Flow » 9/12/2008, 23:01

:( :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: no wiem Adam


i zmien awatar na kawasaki;p a i jak kupujesz to tylko zielony ;)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez kastor » 10/12/2008, 08:30

Miałem okazję pojeździc 1 mies. ER-6f. Pozycja wygodna, niewiele wspólnego ze sportową, siodło stosunkowo nisko, przy moich 178 cm nie miałem najmniejszych problemów. Fajnie się zbiera od najniższych obrotów i to był dla mnie duży plus w jeździe miejskiej. Kawa jest lekka, poręczna i wąska w talii co bardzo ułatwia przeciskanie się w korkach. NA owiewkę w tym modelu można narzekac, nie chroni przed wiatrem tak jak możnaby sie tego spodziewac - porównuję z moją Fazerką. Hamulce może nie rewelacyjne ale wystarczające ( nie mają nic wspólnego z tymi z ER-5). Widocznośc w lusterkach - dostateczna. Kawa lekko się prowadzi i napewno nadaje się na 1 moto ale nie tylko. Osobiście polecam. Na temat wyglądu się nie wypowiadam, to kwestia gustu. Tak samo brzmienie - wg mnie bardzo fajne, ale jak czytam posty nie wszystkim sie podoba.

PS. Rama nie pękła, owiewki też nie odpadły :wink:
ER-5, FZS 600, ZX6R,
kastor
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 1/6/2008, 16:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez twardy-99 » 3/1/2009, 19:32

Witam posiadam Er6n jest to moje 2 moto i jestem bardzo zadowolony. Przyjemnie się zbiera, po mieście przeciska się bez problemu trochę waży ale ma nisko środek ciężkości więc na pewno sobie poradzisz. Ja mam 192 cm wzrostu i wersję bez owiewek ale jeszcze łba mi nie ukręciło. A na pierwszy motor - polecam w 100% tylko z głową zanim go wyczujesz - potem to już nie koniecznie;)
twardy-99
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 28/3/2008, 21:29
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr