Honda CBR 954 RR i dziwne stuki ;/
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Honda CBR 954 RR i dziwne stuki ;/
Witam. Mam kilka pytan odnosnie Hondy CBR 954 RR. Byłem ja dzisaj ogladac, motorek fajny, nawet bardzo. Tylko mam jedno pytanko bo przy niskich obrotach po dodaniu gazu i puszczeniu go slychac takie dziwne stukanie ;/ Nie jest to nic strasznego ale mi sie to nie podoba. Sprzedajacy mówił mi ze to hmmm jakis zawór w kolektorze czy cos.... Nie powiem dokładnie. Mowił tez ze wszystkie te modele tak maja.
Nie znam zadnego mechanika co bym mógł go ze soba zabrac i zeby to sprawdził. Moze wy cos poradzicie ??
To ten moto:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1084242
Nie znam zadnego mechanika co bym mógł go ze soba zabrac i zeby to sprawdził. Moze wy cos poradzicie ??
To ten moto:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1084242
- mamba33
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 17/7/2008, 07:18
generalnie 954 jaki jego poprzednik 929 charakteryzują sie okropną pracą silnika jak by ktoś paczke gwoździ do silnika wrzucił. dwa powyższe modele ni jak sie mają do poprzednika 900 które chodziły jak marzenie...
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
No to serio masz daleko
Ale jednak mimo wszystko wolalbym jakos go tam zawiesc i miec pewnosc, ze wszystko jest wporzadku. Bo moze byc cos serio nie tak z silnikiem i wtedy bedzie klapa. Albo podjedz do jakiegos serwisu motocyklowego i pogadaj z mechanikami, zeby ktorys z Toba tam podskoczyl. Oczywiscie bedziesz musial mu zaplacic, ale wtedy bedziesz spokojny.

,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
-
Nigoss - Bywalec
- Posty: 567
- Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01
Prawdopodobnie Exup stuka, jest on montowany w centralnej części wydechu pod miską olejową.
Jedna z przypadłości tego modelu.
Ale jednak polecam albo odwiedzić serwis albo poprosić znajomego który zna się na mechanice żeby obejrzał i osłuchał CBR-ke.
Jedna z przypadłości tego modelu.
Ale jednak polecam albo odwiedzić serwis albo poprosić znajomego który zna się na mechanice żeby obejrzał i osłuchał CBR-ke.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
z tego jak dobrze pamietam to 929 i 954 właśnie miały problemy z zacierającym się EXUPEM (chyba tak sięto pisze) ale nie wiadomo czy sprzedawca niechce wykorztystać tej drobnostki do zatajenia poważniejszego defektu.
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
dokładnie 954 chodzą jak by ktos nasypał gwoździ do nich ... a te dżwieki to pewnie jak mówi sprzedawca ... kwestia wyregulowania <zaworu wydechowego> czyli tzw Exapu którego nazwa jest zastrzerzona dla marki Yamaha ale tak sie potocznie na to mówi ... trzeba to wyregulować linkami albo co niektórzy to wogule wywalaja i moto tez podobno chodzi bez tego ...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Też sie zgodzę z przedmówcami, słyszłem kilka 954 i wszystkie chodziły jakos dziwnie taki klekot ale one juz tak mają, ja u siebie wywaliłem Exupa w gixerze ale wymagało to regulacji poniewaz miałem słaby dół pozniej chociaz bez exupa i tak petarda taka ze nie wiem. Pozdr
GSX-R 1000 K4
&
Bandit 600 S
&
Bandit 600 S
-
Majkel22 - Świeżak
- Posty: 190
- Dołączył(a): 3/11/2008, 13:43
- Lokalizacja: LBN
no musi być ktoś kto ogarnia te motocykle wkońcu gdzieś później to moto będzie trzeba serwisować.....mamba33 napisał(a):Poszukam w okolicy jakiegos mechanika od motocykli. Bo troche sie boje ;/
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Dla mnie fakt, że sprzet ma do wymiany klocki przód i tył, nie świadczy o nim za dobrze. Przecież to się nie zużywa razem, więc pewnie tył juz dawno szlifuje tarcze i nikt go nie wymienił, bo tyłem się mało hamuje, a przód się skończył niedawno.
Jeśli klocki są tak zaniedbane to ciekawe jak reszta. zawory, gaźniki, OLEJ!! itp.
Ogólnie może i sprzęt jeszcze jest OK, ale musisz się liczyć ze sporym serwisem...
Jeśli klocki są tak zaniedbane to ciekawe jak reszta. zawory, gaźniki, OLEJ!! itp.
Ogólnie może i sprzęt jeszcze jest OK, ale musisz się liczyć ze sporym serwisem...
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości