Zobacz wątek - Wachacz tylny od VFR 750 94/97 w Kawasaki Ninja ZX7R

Wachacz tylny od VFR 750 94/97 w Kawasaki Ninja ZX7R

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Wachacz tylny od VFR 750 94/97 w Kawasaki Ninja ZX7R

Postprzez djmaxxi » 6/12/2008, 19:44

Witka!!!
Ma pytanko. Znalazlem ciekawy motorek w necie.
Oto link:
http://www.youtube.com/watch?v=kRRSSYRF ... re=related

Gosciu pisze, ze zalozyl do Kawki wachacz z VFRki z lat 94/97.
No i moje pytanie. Czy taka przerobka jest bardzo skomplikowana? Bo jesi nei az tak strasznie to chcialbym cos takiego skombinowac.
Wyglada zajebiscie moim zdaniem. I tak przy okazji.. Czy taki bajer nie pogorszy wlasciwosci jezdnych? NIe wiem jak to dziala w praktyce.

Z gory dziekowa za odzew. :idea: :idea: :idea:
Do what You want, think what You do...
Avatar użytkownika
djmaxxi
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/8/2008, 16:34
Lokalizacja: Nowe Sarnowo k. Płońska


Postprzez elco » 7/12/2008, 14:21

IMO taka przerobka bedzie bardzo skomplikowana. VFR w calosci lacznie z rama zostala specjalnie zaprojektowana pod monowahacz. Sam monowahacz jest zaawansowanym elementem konstrukcyjnym. Oryginalnie jest łożyskowany w silniku. To znacznie poprawia charakterystyke jego pracy. Musialbys posiadac spora wiedze i doswiadczenie z tego tematu, zeby cos takiego wymyslic i jeszcze zaprojektowac. Sadze, ze i tak nie ma mozliwsoci osiagniecia parametrow technicznych takich jak posiada VFR. Mozna zaprojektowac to tylko dla wzgledow wizualnych. Tylko po co ?
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez krajos3 » 7/12/2008, 16:39

widzialem gdzies na necie jak koles przerabial w moto na monowachacz i przerobka polegala na tym ze bral dwa wachacze i cial kazdy na dwie czesci i bral czesc oryginalnego wachacza ktor jest przymocowany do ramy no i droga czesc monowachacz i po prostu spawal ale pospawac trzeba idealnie tak aby klo nie stalo krzywo
krajos3
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 10/3/2007, 21:37



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr