Zobacz wÄ…tek - KLX 250 dolny zakres obrotowy - jak poprawc?
NAS Analytics TAG

KLX 250 dolny zakres obrotowy - jak poprawc?

Enduro, Cross
_________

KLX 250 dolny zakres obrotowy - jak poprawc?

Postprzez gh_joker » 5/12/2008, 23:55

Witam. Niewazne jak dlugo latam, jakie ma doswiadczenie itp (motorow w zyciu zdarlem jez mnustwo - zaczynajac od kochanej motorynki - konczywszy na GSXR-1000) Do zabawy KLX pasuje mi na max oprucz jednego szkopulu - dolny zakres obrotow - tzn od samego zera... Zna moze ktos jakies dobre sposoby w tym temacie???? Kasa srednio gra role ale nie zeby zwalala z nog bo wtedy wole np w WR 450 zainwestowac, choc wolal bym z powodow sentymentalnych przy klx-ie zostac.... Tak generalnie chodzi mi o lajtowe wkrecanie na kolo... Zeby odrazu mi ktos uchem nie krecil jest to fabryczna wersja SM (d-tracker) nie typowe enduro.... Z gory dziekuje za jakies bzdury typu a po co albo nie wrto... Chodzi mi o konkrety!!! Dziekoweczka...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge


Postprzez panzernacker » 6/12/2008, 00:21

Ale nie chodzi Ci o regulacje jak rozumiem, tylko o poprawianie fabryki?
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34


Postprzez Manhatan » 6/12/2008, 09:52

Charakterystyki silnika raczej nie zmienisz. Układy wydechowe często oferują klientom poprawianie dołu obrotów, jednakże jest to w dosyć małym stopniu różnicą. Wydaje mi się, że najlepszym i najbardziej efektywnym rozwiązaniem będzie zmiana przełożeń na zębatkach. Kilka zębów więcej na tył i moto z gazu bez problemu będzie szło na gumę.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Landryss25 » 6/12/2008, 14:52

Albo zmiana na KLX 300 które mocy ma niewiele więcej ale podobno dużo lepiej idzie z dołu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez gh_joker » 6/12/2008, 19:40

Szczeze to wlasnie myslalem o tych zebatkach, tylko nie wim ile zebow wiecej??? Z jedynki wyrywa bez problemu ale fajnie by bylo zeby na dwojce tez podrywal bo to juz o wiele dluzszy bieg i mozna poswirowac... myslalem tez nad modyfikacja dolotu (filtra) i ktos mi kiedys wspominal o wymianie glownej dyszy w gazniku, tylko ciekawi mnie czy to wystarczy czy ciagnie za soba sznor innych mod zeby to sie razem zgralo... Dzieki za podpowiedzi
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez Bostorn » 6/12/2008, 22:07

hmm 12 na 70 ??;>
albo 11 na 55??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez panzernacker » 6/12/2008, 22:20

gh_joker napisał(a):Szczeze to wlasnie myslalem o tych zebatkach, tylko nie wim ile zebow wiecej??? Z jedynki wyrywa bez problemu ale fajnie by bylo zeby na dwojce tez podrywal bo to juz o wiele dluzszy bieg i mozna poswirowac... myslalem tez nad modyfikacja dolotu (filtra) i ktos mi kiedys wspominal o wymianie glownej dyszy w gazniku, tylko ciekawi mnie czy to wystarczy czy ciagnie za soba sznor innych mod zeby to sie razem zgralo... Dzieki za podpowiedzi


Tylko że jak zmienisz przełozenia to dwójka czy trójka nie będą już takie długie ;)
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez Manhatan » 6/12/2008, 23:05

Bostorn napisał(a):hmm 12 na 70 ??;>
albo 11 na 55??


Nie pokrywajÄ… siÄ™ ;)

70 zębów na tył przy takim motocyklu, to jest jakieś maksymalnie 5-7 km/h na pierwszym biegu... Z przeliczeń wynika, że jeden ząb mniej z przodu to tak jak trzy więcej z tyłu. Tak więc zwiększ maksymalnie 5-8 zębów i będzie świat.

Jemu chyba chodzi tylko i wyłącznie o jazdę na gumie, a tam, jeżeli ktoś obczai hebel, to w sumie potrzebne są tylko niskie obroty i wolna guma, a do tego nie potrzeba długich przełożeń. Inna sprawa, że moto stanie się bardzo czułe na gaz.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez gh_joker » 7/12/2008, 12:13

Z serwisowki wynika: 14 - przod i 42 - tyl/49 w wersji lekkiej D. Ale biorac pod uwage ze u mnie sa kola SM 17" to ta roznica jeszcze sie zwieksza - zaryzykowalem i wzialem 50 zebow na tyl, jak paczka dojdzie to sie podziele efektami... Te zebatki nie sa takie drogie to mozna poeksperymentowac, choc wydaje mi sie ze to 8 zebow to juz chyba max.. Dobrze by bylo znalesc taka konfiguracje nazwal bym "srednia" lekki wzrost mocy i stosunkowo lekko skrocone biegi, v-max akurat mi lata bo powyzej 100km/h to i tak juz jest prze*ebane, za wysoko sie siedzi, motorek lekutki itp oczywiscie na drodze...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez gh_joker » 7/12/2008, 12:28

Jeszcze jeden temacik... robilem wczoraj filtr, olejek, swiece itd i po czyszczeniu filtra nie zamknalem puchy tylko zalozylem fotel i zrobilem rundke iiii.... dzwiek poprostu zajebisty ale zauwazylem tez ze jakos luzniej sie wykreca i to nawet odczuwalnie wiec moze jednak jakas ingerencja w ten dolot i gaznik??????? Np taki filtr p. HIFLO mozliwe ze cos da???? najbardziej ciekawi mnie ta dysza, probowalem cos wykopac na necie na ten temat ale wszystko co znalazlem bylo bardzo ogulnikowo... wieksza dysza i przestawienie igly, nizej bodajze a dolot podobno dobrze zrobic ale w momencie wymiany ukl wyd. Szkoda pakowac tyle kasy, jezeli nie wiele drozej mozna wytargac WR450 ale cos mi jednak podpowiada ze warto....!!!!???? Kocham brudzic lapska a seria to juz jednak seria - no jak kto woli.... dzieki ponownie panowie
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez Manhatan » 7/12/2008, 13:19

Skoro masz możliwość kupić WR 450, jesteś do niej przekonany, to nie wiem nad czym Ty się zastanawiasz? Fakt, faktem, będziesz miał nieco więcej serwisowania i wymian, szczególnie gdy będziesz dużo latał, jednakże moc i fun będą nieporównywalne. Założysz koła od SM i będzie masakra...

Dla podsycenia Twojej wyobraźni zarzucam foto
Załączniki
yamaha.gif
yamaha.gif (216.39 KiB) PrzeglÄ…dane 819 razy
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez gh_joker » 7/12/2008, 13:33

Stary, strzal w 10-tke ta wlasnie WR-ka widnieje jako tapeta na moim pulpicie:D hehe Moze to i fakt, jeszcze to przemysle ale jak juz to na nowy sezon... KLX-a i tak nie sprzedam, nawet niema takiej opcji bo stan jest igielka a motorek z 99r, import z tokyo japan, nawet tabliczka na ramie i umowa jest po japonsku - taki bezcenny unikacik... nie wiem jak sie fotki tutaj wstawia bo bym zarzucil... A co do serwisowania to cos za cos ja z motorkiem jak z bratem - nigdy nie zaluje... Tylko kobieta mnie stresuje - ile jeszcze tych motorow??? zycie.... oooo udalo mi sie...
Załączniki
moto1.jpg
moto1.jpg (131.2 KiB) PrzeglÄ…dane 809 razy
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez panzernacker » 7/12/2008, 19:06

Manhatan-zniszczyłeś mnie tą fotą ;)
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez gh_joker » 7/12/2008, 19:27

A tu jest fotka oryginalu zaraz po przejeciu w moje rece, jak na prawie 10-cio latka to stan jest rewelacyjny... Zrobie co sie da tak zeby bylo wystarczajaco powera i chyba zwioze go sobie do polski - na urlopy bedzie spoko a na wiosne WR-ke jakas fajna wytargam i bedzie cacy (przyjemne z pozytecznym)... Wielkie dzieki za podpowiedzi - jesli komus by sie udolo cos wykopac na temat mod gaznika bede bardzo wdzieczny bo ten temat mi z muzgu nie zejdzie do puki go nie rozkminie... Pozdro dla wszystkich 2 kolowych swirow...
Załączniki
D-tracker.jpg
D-tracker.jpg (191.48 KiB) PrzeglÄ…dane 781 razy
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê