Honda co za żenująca marka...
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Honda co za żenująca marka...
Mam problem włożeniem tylnego koła w tym motorze, przysięgam jak 2 raz zajde do garazu to spale ten motor albo rozniose młotem i sprzedam na czesci a zdjecia powysyłam do fabryki w Hiszpanni do działu konstrukcyjnego. Juz brak mi słów dosłownie nie wiem jak tego dokonać samemu. Te ich uproszczenie z latającym na przewodzie zacisku ktory trzeba jakimś cudem wbić tam mnie rozjebało na kolana. W kazdym starym jest tak ze zakładasz koło i dopiero przykrecasz zacisk do niego. A tutaj trzeba wie walic z tymi tulejkami jak to wogole złozyc? Wszystko dobrze jest ale brakuje mi miejsca zeby to wsadzić To jest niemozliwe do zrobienia samemu kurwa wasza zajebana mać... A nikt nie przyjdzie mi pomoc musze to robic sam.
Jest to model CBR 125 JC34
Problem najlepiej przedstawi chyba moja rozmowa z kolegÄ…"
"Misiek 18:29:52
a co
Maciek 18:30:11
kurwa zajebance pierdolone
Maciek 18:30:13
z tej hondy
Maciek 18:30:21
kurwa juz mi zal tej mysli technicznej
Maciek 18:30:41
juz w romecie mozna szybciej i lepiej koło zmienic niz ten ich patent wyjmowanego zacisku
Maciek 18:30:46
kurwa
Maciek 18:30:51
4 milimetry
Maciek 18:31:02
brakuje wpizdu zeby ta pierdoloną tulejke wcisnąć
Maciek 18:31:15
wyczysciłem
Maciek 18:31:17
złozyłem
Maciek 18:31:25
i jeszcze mma kurwa 10 ręką sam
Maciek 18:31:31
koło podnosic dogory zeby oska weszła
Maciek 18:31:39
zapierdoliłem w to hujostwo z kopa
Maciek 18:31:42
i polazłem wpizdu
Maciek 18:31:55
kurwa załozysz opone o 10 wiekszą
Maciek 18:32:14
to ci krawedz o ten pierd*** zacisk zaczepi za kazda raza a jak załozysz opone taką jak była to pierdolniesz na tej setce na ryj na 1 leprzym zakrecie
Maciek 18:32:24
i wszystko sie rozpierdala jak wsadzasz
Maciek 18:32:28
z pozycji jak było
Maciek 18:33:51
w wiekszych moto załozenie koła trwa 10 minut i jest jak klocki lego niema **** ylko zakładasz wszystko po kolei i wchodzi
Maciek 18:33:58
a tu masz jeszcze tutlejke do tulejki
Maciek 18:34:02
i ja do wachacza
Maciek 18:34:07
ki **** ją bedzie trzymał
Maciek 18:34:10
zeby sie nie ruszała
Maciek 18:34:14
do kur*** nedzy
Misiek 18:34:29
u mnie w r1 tez tulejki byli
Misiek 18:34:31
wszedzie so
Maciek 18:34:40
ale 2
Maciek 18:34:54
a nie kurwa 4 wpizdu jeszcze z czego 1
Maciek 18:35:00
to zacisk ktory zapierdala jak chce
Maciek 18:35:05
w nsr pamietam zdejmowałem
Maciek 18:35:09
i zakładałem koło
Maciek 18:35:14
zeby przetoczyc jÄ…
Maciek 18:35:19
do innego garazu
Maciek 18:35:28
to momet kurwa nawet nie było ****
Maciek 18:35:38
wystarczyło by tylko zacisk przykrecic potem
Maciek 18:37:04
http://s2.bikewalls.com/pictures/Honda_ ... 2_1024.jpg
Maciek 18:37:08
zobacz sobie kurwa masz
Maciek 18:37:12
od lewego wachacza tulejke
Maciek 18:37:19
to srebrne po srodku
Maciek 18:37:34
i ta tulejka idzie do kolejnej tulejki ktora sie wsadza w koło
Maciek 18:37:43
oczywiscie wypada
Maciek 18:37:54
z drugiej strony amsz tulejke
Maciek 18:38:25
ktora oczywiscie wypada
Maciek 18:38:28
i dalej masz zacisk
Maciek 18:38:39
na ruchomym strzemiu
Maciek 18:38:48
ktore jeszcze musisz za taki bolec zaczepic
Maciek 18:38:55
zeby nie latało w kołko z tarcza
Maciek 18:39:02
i jeszcze trzymaj koło w goze
Maciek 18:39:05
i wkładaj oske
Maciek 18:39:10
zajebania mozna dostac
Maciek 18:40:44
zaraz go chyba pojde wpizdu przyspawam
Maciek 18:40:47
ojciec potrzyma
Maciek 18:40:51
jak zapierdole młotem w opone
Maciek 18:40:58
to odrazu wejdzie tam gdzie trzeba
Maciek 18:41:44
jak by nie mogli jebnąc 1 tulejki zamiast 2 kretynstwo zajebane juz koreanczyki kurwa **** ze łamliwe te sajgony robią ale kurwa pomysli ten tepy chinczyk ze kurwa koło jakos trzeba zmieniac albo poprostu z lenistwa"
Jest to model CBR 125 JC34
Problem najlepiej przedstawi chyba moja rozmowa z kolegÄ…"
"Misiek 18:29:52
a co
Maciek 18:30:11
kurwa zajebance pierdolone
Maciek 18:30:13
z tej hondy
Maciek 18:30:21
kurwa juz mi zal tej mysli technicznej
Maciek 18:30:41
juz w romecie mozna szybciej i lepiej koło zmienic niz ten ich patent wyjmowanego zacisku
Maciek 18:30:46
kurwa
Maciek 18:30:51
4 milimetry
Maciek 18:31:02
brakuje wpizdu zeby ta pierdoloną tulejke wcisnąć
Maciek 18:31:15
wyczysciłem
Maciek 18:31:17
złozyłem
Maciek 18:31:25
i jeszcze mma kurwa 10 ręką sam
Maciek 18:31:31
koło podnosic dogory zeby oska weszła
Maciek 18:31:39
zapierdoliłem w to hujostwo z kopa
Maciek 18:31:42
i polazłem wpizdu
Maciek 18:31:55
kurwa załozysz opone o 10 wiekszą
Maciek 18:32:14
to ci krawedz o ten pierd*** zacisk zaczepi za kazda raza a jak załozysz opone taką jak była to pierdolniesz na tej setce na ryj na 1 leprzym zakrecie
Maciek 18:32:24
i wszystko sie rozpierdala jak wsadzasz
Maciek 18:32:28
z pozycji jak było
Maciek 18:33:51
w wiekszych moto załozenie koła trwa 10 minut i jest jak klocki lego niema **** ylko zakładasz wszystko po kolei i wchodzi
Maciek 18:33:58
a tu masz jeszcze tutlejke do tulejki
Maciek 18:34:02
i ja do wachacza
Maciek 18:34:07
ki **** ją bedzie trzymał
Maciek 18:34:10
zeby sie nie ruszała
Maciek 18:34:14
do kur*** nedzy
Misiek 18:34:29
u mnie w r1 tez tulejki byli
Misiek 18:34:31
wszedzie so
Maciek 18:34:40
ale 2
Maciek 18:34:54
a nie kurwa 4 wpizdu jeszcze z czego 1
Maciek 18:35:00
to zacisk ktory zapierdala jak chce
Maciek 18:35:05
w nsr pamietam zdejmowałem
Maciek 18:35:09
i zakładałem koło
Maciek 18:35:14
zeby przetoczyc jÄ…
Maciek 18:35:19
do innego garazu
Maciek 18:35:28
to momet kurwa nawet nie było ****
Maciek 18:35:38
wystarczyło by tylko zacisk przykrecic potem
Maciek 18:37:04
http://s2.bikewalls.com/pictures/Honda_ ... 2_1024.jpg
Maciek 18:37:08
zobacz sobie kurwa masz
Maciek 18:37:12
od lewego wachacza tulejke
Maciek 18:37:19
to srebrne po srodku
Maciek 18:37:34
i ta tulejka idzie do kolejnej tulejki ktora sie wsadza w koło
Maciek 18:37:43
oczywiscie wypada
Maciek 18:37:54
z drugiej strony amsz tulejke
Maciek 18:38:25
ktora oczywiscie wypada
Maciek 18:38:28
i dalej masz zacisk
Maciek 18:38:39
na ruchomym strzemiu
Maciek 18:38:48
ktore jeszcze musisz za taki bolec zaczepic
Maciek 18:38:55
zeby nie latało w kołko z tarcza
Maciek 18:39:02
i jeszcze trzymaj koło w goze
Maciek 18:39:05
i wkładaj oske
Maciek 18:39:10
zajebania mozna dostac
Maciek 18:40:44
zaraz go chyba pojde wpizdu przyspawam
Maciek 18:40:47
ojciec potrzyma
Maciek 18:40:51
jak zapierdole młotem w opone
Maciek 18:40:58
to odrazu wejdzie tam gdzie trzeba
Maciek 18:41:44
jak by nie mogli jebnąc 1 tulejki zamiast 2 kretynstwo zajebane juz koreanczyki kurwa **** ze łamliwe te sajgony robią ale kurwa pomysli ten tepy chinczyk ze kurwa koło jakos trzeba zmieniac albo poprostu z lenistwa"
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
- HWC
- Świeżak
- Posty: 92
- Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36
Proponuje jeździć do serwisu gdzie mechanik będzie się wkurzał i przeklinał (jeśli nie ma doświadczenia i Cierpliwości) i za zmianę opony zapłacisz max 60PLN, a psychika nie będzie cierpieć że coś nie idzie
Trzeba było kupić Rometa
, tam spalił byś go z powodu awaryjności 

Trzeba było kupić Rometa


Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
kiedyś i ja bym tak powiedział, ale teraz nie wypada mi
hehe
pzdr dla YZF-a
hehe
pzdr dla YZF-a
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
ja nie wiem to trzeba miec poprostu sprawne rece i samemu zalozysz bez problema ^^ ja w swojej nsr sam zakladam tylne kolo ... wystarczy pod tylny wachacz wsadzis specialny podnosnik albo na dwuch bloczkach betonowych podlozyc .... i wsadzasz tulejki dystansowe na smar ktory sie lepi .... dziei nimu tulejki ci nie spadna ... bierzesz kolo zakladasz lancuch przechylasz w lewo wsadzasz zacisk z uchwytem i masz ^^
A I TAK NA PRZYSZLOSC TO NIE OBRAZAJ HONDY BO TO JEDNA Z NAJLEPRZYCH MAREK MOTOCYKLI NA SWIECIE
COS CI SIE NIE PODOBA TO GO SPRZEDAJ .... I KUP ROMETA K-125
A I TAK NA PRZYSZLOSC TO NIE OBRAZAJ HONDY BO TO JEDNA Z NAJLEPRZYCH MAREK MOTOCYKLI NA SWIECIE
COS CI SIE NIE PODOBA TO GO SPRZEDAJ .... I KUP ROMETA K-125
-
Gs-stefan - Świeżak
- Posty: 272
- Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
- Lokalizacja: torun
Gs-stefan napisał(a):ja nie wiem to trzeba miec poprostu sprawne rece i samemu zalozysz bez problema ^^ ja w swojej nsr sam zakladam tylne kolo ... wystarczy pod tylny wachacz wsadzis specialny podnosnik albo na dwuch bloczkach betonowych podlozyc .... i wsadzasz tulejki dystansowe na smar ktory sie lepi .... dziei nimu tulejki ci nie spadna ... bierzesz kolo zakladasz lancuch przechylasz w lewo wsadzasz zacisk z uchwytem i masz ^^
A I TAK NA PRZYSZLOSC TO NIE OBRAZAJ HONDY BO TO JEDNA Z NAJLEPRZYCH MAREK MOTOCYKLI NA SWIECIE
COS CI SIE NIE PODOBA TO GO SPRZEDAJ .... I KUP ROMETA K-125
chyba w krajach Beneluksu i nie krzycz proszÄ™....
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
no i ja
tylko teraz po kupnie f4 to jakoś mi inaczej niż wcześniej

tylko teraz po kupnie f4 to jakoś mi inaczej niż wcześniej

http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Gs-stefan napisał(a):
A I TAK NA PRZYSZLOSC TO NIE OBRAZAJ HONDY BO TO JEDNA Z NAJLEPRZYCH MAREK MOTOCYKLI NA SWIECIE
no NAJLEPRZA to ona jest



Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Gs-stefan napisał(a):ja nie wiem to trzeba miec poprostu sprawne rece i samemu zalozysz bez problema ^^ ja w swojej nsr sam zakladam tylne kolo ... wystarczy pod tylny wachacz wsadzis specialny podnosnik albo na dwuch bloczkach betonowych podlozyc .... i wsadzasz tulejki dystansowe na smar ktory sie lepi .... dziei nimu tulejki ci nie spadna ... bierzesz kolo zakladasz lancuch przechylasz w lewo wsadzasz zacisk z uchwytem i masz ^^
A I TAK NA PRZYSZLOSC TO NIE OBRAZAJ HONDY BO TO JEDNA Z NAJLEPRZYCH MAREK MOTOCYKLI NA SWIECIE
COS CI SIE NIE PODOBA TO GO SPRZEDAJ .... I KUP ROMETA K-125
Mam rece sprawne Dziewczyny potwierdzają:) W NSR tez zakładam bez problemu Zakładam bez problemu w bandicie zakładam bez problemu w zzr tez Honda dlatego taka dobra ze sie wycofała ze WSZYSTKICH sportow motorowych?


Chciałęm sobie szybko wymienić opone bo tamtą spaliłem CBR jest do stuntu jak narazie tamtą opone przepaliłem i nieszlo jechać na kole bo sie gibał na boki Snieg sie skonczył chce wyjechać 8 stopni zaczać w koncu sprobowac cyrkle krecic Bo załapałem jak to zrobi fotki porobić kolega czeka i wez tu sie nie *******
W CBR 125 robie tak: Koło juz jest na wysokosci włozone miedzy ramiona, łancuch przekładam, za zebatke zeby potem nałozyć, wsuwam zacisk przykładam go do ramiona i zabezpieczam o bolec, jest prosto, przekładam go ośką, przekładam koło w którym jest juz załozona 1 tulejka włozona w miejsce. Koło juz wisi wkładam tulejke ktora ma wydrazone miejsce na swoją pozycje w kole, przesuwam ośkę tak ze jest rowno. Co widać ? Mało miejsca. Miedzy ten element ((ruchomy(beben?) co amortyzują go zbieraki wkłada sie go w koło i jest przykrecona do niego zebatka i włozona w niego tulejka)) a ramie wachacza prubuje wcisnąć tulejke dystansującą. Odległość śrub docisku zebatki od ramienia wachacza jest za mała, a tym mniejsza jest miedzy tulejką nr 1 a ramieniem wachacza tak ze pomiedzy nieda sie tego wcisnąć lajtowo . Nie da sie tak łatwo bo brakuje jakies 4mm... Rozpierac to na chama do h***?
Dla ciekawostki powiem ze rok temu tez miałem CBR 125 W poprzedniej CBR miałem 130 opone na tyle, poszła w graty bo skrzynia sie posypała wrociłem do domu na 6 i tak zostało... Ale widac ta tulejka stanowi tez problem bo w wachaczu ktory jeszcze mi został są normalne dziury przetarte udezeniem srub ktore dociskaja zebatke w wyniku braku tej tulejki. Ktos sie chyba wkuzył i postanowił jezdzić bez. W tej co mam teraz rowniez sie mi spiepszyła po dzwonie w row jak chciałem stawac na tych szerokich oponach "180tkach" na bak. Ale odgiełem dzwignie i skrzynia i "chodzi" potem redukowałem biegi i cos sie zwaliło, zazgrzytało ze odpala tylko z luzu a jak na biegu to juz nie... nie wiem ocb. Jeszcze ktos zadzwonił Policja mnie zaczeła gonic zanim sie rozturlałem z 3 to juz poloneza na plecach miałem dobrze ze lasy rosna w polsce bo by był mandat w tysiacach liczony, przez ta konstrukcje za bagatela 10 000 zł jakości czasami to mysle ze na lizardzie 125 jade.
Ze skrzynią to nie ja jeden a wszystko poprawnie robione biegi nie przebijane na kole tylko cos zaczeło latac i h a 2 raz to był dzwonek z 60 do rowu lagi lekko zgiete a skrzynia od wstrzasu sie posypała pamietam ze jak wyciagnałem z gosciem z rowu to pojechałem sie z krwi umyc do kolegi jak zostawiłem na 5 tka juz została...
Jest piatek wieczór 2 h na marne koło dalej nie założone...
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
- HWC
- Świeżak
- Posty: 92
- Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36
ojjj gościu dla mnie masz 15 lat i nie wiesz co trzy o tym co piszesz bo bardzo trudno cię zrozumieć....
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
maatiaas napisał(a):ojjj gościu dla mnie masz 15 lat i nie wiesz co trzy o tym co piszesz bo bardzo trudno cię zrozumieć....
z przywyczajenia do pisania szybkiego
tulejka poszła na tokarke... zaraz sproboje załozyc jak skoncze najwyzej sie podkładki wsunie
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
- HWC
- Świeżak
- Posty: 92
- Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości