Suzuki gsx-r 1000 k8 , problem , pękające ramy , defekt
Posty: 69
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
To nie krzyk tylko przekaz wiadomosci -jak sie nie podoba prosze o udanie sie do apteki po za...biste stoperki -bedzie cicho!
max
- max szulta
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 3/12/2008, 20:25
Ej to daj link do tematu o ramach., bo nie mogę znaleźć.
Obejrzałem GSXR k3 w malwoaniu z k4.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1236766
Omijać z daleka.
Obejrzałem GSXR k3 w malwoaniu z k4.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1236766
Omijać z daleka.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
max szulta napisał(a):To nie krzyk tylko przekaz wiadomosci -jak sie nie podoba prosze o udanie sie do apteki po za...biste stoperki -bedzie cicho!
poczytaj co oznaczają duże litery pisane na forach....

Seba a co z tym gixxem?
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
- max szulta
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 3/12/2008, 20:25
max szulta napisał(a):No coz skoro regulamin TU jest az tak istotny - to powodzenia.
Jakby nie było regulaminu to tutaj byś się na pewno niczego sensownego na tym forum nie dowiedział kolego.
Po coÅ› on jest- i na pewno nie dla jaj.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-Z lag cieknie jak cholera (prawdopodobnie krzywe)
-Na dzień dobry 5 błędów komputera czy 6 wykasowane po jeździe nie pojawiły się. (brak zaworu zwrotnego).
-Tylny wahacz podejrzane burhle (prawdopodobnie szpachla).
-Żeby się przejechać trzeba było napompować opony! 0,5 atmosfery z przodu. z tylu nie lepiej. (w ogóle przód do wymiany z tylu indeks do 270)
- puscic kiere na tym moto to strach (taki tesci zrobilismy przylozyylismy rowno sieta deske do tylnego kola odlegosc od deski do przedniego zmierzylismy roznica 1,5cm).
- owiekwi bak etc nie od k3 tylko od k4
-Na dzień dobry 5 błędów komputera czy 6 wykasowane po jeździe nie pojawiły się. (brak zaworu zwrotnego).
-Tylny wahacz podejrzane burhle (prawdopodobnie szpachla).
-Żeby się przejechać trzeba było napompować opony! 0,5 atmosfery z przodu. z tylu nie lepiej. (w ogóle przód do wymiany z tylu indeks do 270)
- puscic kiere na tym moto to strach (taki tesci zrobilismy przylozyylismy rowno sieta deske do tylnego kola odlegosc od deski do przedniego zmierzylismy roznica 1,5cm).
- owiekwi bak etc nie od k3 tylko od k4
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
limak14 napisał(a):max szulta napisał(a):No coz skoro regulamin TU jest az tak istotny - to powodzenia.
Jakby nie było regulaminu to tutaj byś się na pewno niczego sensownego na tym forum nie dowiedział kolego.
Po coÅ› on jest- i na pewno nie dla jaj.
Czyli wynika z tego ze jak czytasz tekst napisany rowniez duzymi literami to nic sie z niego nie dowiadujesz - przerost formy nad trescia -tyle w temacie.
MILEGO DNIA
max
- max szulta
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 3/12/2008, 20:25
max szulta napisał(a):MILEGO DNIA
podziękował...
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 69
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości