Zobacz wÄ…tek - Yamaha WR 426 Pomoc
NAS Analytics TAG

Yamaha WR 426 Pomoc

Enduro, Cross
_________

Yamaha WR 426 Pomoc

Postprzez evol88 » 28/11/2008, 23:58

Witam was jestem zielony co do tego motoru
1 rzecz dwie rÄ…czki w lewej manetce ?
2 rzecz jak to odpalic ??
motor stał 2 lata w garazu albo i wiecej
nie wiem co mam robic 1 mój taki motor chce sie na nim nauczyc jezdzic
tak wiem pewnie za duzy i takie tam ale prosił bym o konkretne odpowiedzi
nie iwem jak go mam odpalic ? czyli tak gdy nie ciągne zadnej rączki to kopką choc by nie wiem co nie da sie ruszac zonk naciskam tą mniejsza i idzie kopać ale nie odpala

2 rzecz co to są niedaleko gaźnika takie dwa przyciski ? jeden czerwony i czarny mniejszy od tego czerwonego nom i tez tam jest czarne pokretło
(jutro z rana dodam zdjecia dla jasnosci )

co moge zrobic by ten motor odpalił bo jest w idealnym stanie a zawsze o takim marzyłem

pozdrawiam gorÄ…co
evol88
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/6/2008, 14:41
Lokalizacja: Wroclaw


Postprzez evol88 » 29/11/2008, 16:01

OK widze brak pomocy
to moze Guidbook-a ktos ma do tego motoru ? chociaz to by mi pomogło troszeczke
bo jak narazie to mam problem ze znalezieniem swiecy w nim ;)
evol88
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/6/2008, 14:41
Lokalizacja: Wroclaw


Postprzez damianjudo » 29/11/2008, 18:07

1.jedna jest od tzw ciepłego ssania czyli jak ci zgaśnie gdy będzie ciepła to używasz tej małej manetki.
2.zależy czy ma elektryczny starter czy jedynie nożny bo jak elektryczny to którymś z przycisków przy manetce tutaj masz zdjęcie czegoś podobnego szukaj w swojej wr-ce a książki poszukaj w necie jak ja znajdę to ci prześlę.
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DG
off road squad bilgoraj

była kochana honda mtx czekam na nową furmankę
Avatar użytkownika
damianjudo
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/5/2008, 21:25
Lokalizacja: biłgoraj

Postprzez Dirt Rider » 29/11/2008, 22:49

Mała klamka przy manetce to odprężnik, wciskasz go, potem powoli jedziesz kopką na dół aż usłyszysz charakterystyczny dźwięk, puszczasz kopkę i wtedy kopiesz. A to przy silniku to właśnie ssanie ciepłe i zimne. Wydaje mi się, że obydwa są na tym czerwonym guziku, trzeba pociągnąć i przekręcić w bok. Ssanie musisz wrzucić przed kopaniem, bo inaczej nie odpali, i kopiąc nie dawaj gazu kiedy jest na ssaniu, a jak już odpali to zostaw go na parę minut aby się rozgrzał, dla pewności po zagrzaniu przejedź się kawałek jeszcze na ssaniu, potem możesz go zrzucić
KTM SX 250 08'(piekielna maszyna),
Husaberg FE 550 07'(śmierć na kółkach)
Husqvarna SMR 450 RR 08'(nie kupujcie tego, jeśli chcecie żyć;])
KTM SX 505 09' (najlepszy quad;))
KTM XC-F 505 09' (odlot;])
Avatar użytkownika
Dirt Rider
Świeżak
 
Posty: 180
Dołączył(a): 10/6/2008, 20:45
Lokalizacja: Olza

Postprzez piters185 » 2/10/2013, 16:40

Witam, posiadam WR 426 F, i mam taki problem że mi się obroty zawieszają. Dodam gazu i puszcze i potrzeba może 5-8 sekund by wrócił do niskich obrotów, unormował się. Linke patrzyłem i linka raczej oki chodzi. Czyli coś musi być w gaźniku, ktoś może powiedzieć gdzie dokładnie tkwi przyczyna za co się zabrać?
piters185
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: Lublin

Postprzez kris514 » 2/10/2013, 16:59

fajny odpok :D trzeba zaczac od podstaw czyli czyszczenie i regulacja gaznika, regulacja zaworow, a moze zawory juz nieszczelne
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Marcin1324 » 2/10/2013, 17:35

http://forum.motox.pl/viewtopic.php?p=190450
"gaźnik....
najczestsza awaria jest ukruszenie rantów przeslony przepustnicy (taka tytaowa blaszka na wózku przepustniy)
jesli sa na niej pekniecia lub jest wytarta urywa sie i wpada do cylindra
naprawde sporo wilników wybuchlo przez to
uzywana jest nie do dostania... nowa kosztuje okolo 500zl zl
jesli gaznik jest zabrudzony lub rolki wózka przepustnicy sa w kiepskim stanie moze sie blokowac i wyrabiac
najczestszym objawem jest spoznione zejscie motocykla z obrotów
wysokie wolne obroty
nierownomierna praca (falowanie obrotów)
oraz odbijanie kopniaka podczas odpalania
koniecznie sprawdz stan przy kazdym demontazu gaznika oraz natychmiast jesli tego jeszcze nie robiles
zanim narobisz sieczki w glowicy i cylindrze obejrzyj jak wyglada ta mala wredna blaszka
problem ten dotyczy wszystkich motocykli z gaznikiem KEIHIN FCR39 i FCR41 czyli z tzw przepustnica FLAT

ciekawe jest tez ze mozna wymienic tylko 1 kolko od wozka przepustnicy ;D górne prawe (od strony kopniaka jesli gaznik jest zamontowany)
dzieki japiszony dzieki....."

Więc sprawdź.

Kris dobrze że odkopał, lepiej że odkopał ni stworzył nowy.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez piters185 » 2/10/2013, 19:26

Bardzo ci dziękuje za wyczerpującą odpowiedz. Jako że jeszcze nie miałem okazji wymontować gaźnika w WR to będzie pierwszy raz, wiec nie chce nic nabroić. I żeby sprawdzenie przebiegło prawidłowo.
piters185
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 2/10/2013, 21:20

widze że też z lublina jesteś - jakbys potrzebował pomocy to chętnie słuzę pomocą, wiec jakbys miał jakies problemy z gaźnikiem pisz smiało. mam prawie identyczny w KTMie i znam go niemalże na wylot :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê