synchronizacja gaźników
Posty: 8
• Strona 1 z 1
synchronizacja gaźników
Witam, mam pytanie co do synchronizacji gaźników.
Jak to się robi i co jest do tego potrzebne, w warsztacie dużo za to biorą, więc pomyślałem sobie, zeby podpatrzeć mechanika przy pracy i samemu spróbować.
Jak to się robi i co jest do tego potrzebne, w warsztacie dużo za to biorą, więc pomyślałem sobie, zeby podpatrzeć mechanika przy pracy i samemu spróbować.
- Shinra
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 8/9/2008, 21:57
- Lokalizacja: LBN
Sama synchronizacja to wydatek 60-120PLN, ale jest bez sensu (przy gaźnikach) jeśli nie zrobimy ich czyszczenia i regulacji.
Jeśli chcesz kupić wakuometry to dobre kosztują sporo, po za tym wymagają kontroli co jakiś czas czy nie będą wskazywać źle (szczególnie te wskazówkowe).
Jeśli chcesz kupić wakuometry to dobre kosztują sporo, po za tym wymagają kontroli co jakiś czas czy nie będą wskazywać źle (szczególnie te wskazówkowe).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
na allegro są słupkowe i wskazówkowe, te wskazówkowe coś niezbyt obiecująco wyglądają, to pewnie chińska produkcja, na zbliżeniu nawet widać, że na sucho pokazują różne wartości, natomiast angielskie słupkowe wyglądają lepiej i są w podobnej cenie ok. 300 zł.
Czyli samo synchro nie wystarczy.
Czyli samo synchro nie wystarczy.
- Shinra
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 8/9/2008, 21:57
- Lokalizacja: LBN
Odkręć śruby spustowe w dnie gaźników - jeśli pójdzie syf, paprochy - warto pokusić sie o czyszczenie gaźników, baku i dopiero synchro. Regulacja to strata kasy jeśli nie przerabiałeś nic konkretnego w silniku/układzie wydechowym i dolocie ... z Reguły producent tak już uregulował wszystko żeby to chodziło - jak chodziło, to zależy konkretnie od modelu motocykla... niektóre fabrycznie chodzą na bardziej ubogiej a niektóre mniej. Jeśli jeździsz serią... to i tak raczej różnicy Ci nie zrobi.. jeśli modyfikujesz sprzeta to i tak nie masz wyjścia - wcześniej czy później...
Serwis dość często bierze kase za regulację ale tak naprawde bierze kase za czyszczenie i synchro, lub jak chodzą ładnie to tylko synchro.... i to niestety jest reguła.... Zresztą... nie od dziś wiadomo że czasami nie robi się nawet synchra....
Serwis dość często bierze kase za regulację ale tak naprawde bierze kase za czyszczenie i synchro, lub jak chodzą ładnie to tylko synchro.... i to niestety jest reguła.... Zresztą... nie od dziś wiadomo że czasami nie robi się nawet synchra....
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Bo niektóre pseudo serwisy nie znają się jak prawidłowo zsynchronizować gaźniki czy wtrysk.
Znam serwis gdzie nie robią samej synchronizacji gaźników ze względów ekonomicznych (późniejsze reklamacje że to nic nie dało - i psuci sobie opinii).
Oprócz tego trzeba sprawdzić świece i filtr powietrza.
Znam serwis gdzie nie robią samej synchronizacji gaźników ze względów ekonomicznych (późniejsze reklamacje że to nic nie dało - i psuci sobie opinii).
Oprócz tego trzeba sprawdzić świece i filtr powietrza.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości