Zobacz wątek - synchronizacja gaźników
NAS Analytics TAG

synchronizacja gaźników

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

synchronizacja gaźników

Postprzez Shinra » 23/11/2008, 18:07

Witam, mam pytanie co do synchronizacji gaźników.

Jak to się robi i co jest do tego potrzebne, w warsztacie dużo za to biorą, więc pomyślałem sobie, zeby podpatrzeć mechanika przy pracy i samemu spróbować.
Shinra
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 8/9/2008, 21:57
Lokalizacja: LBN


Postprzez Kedar-88 » 23/11/2008, 18:16

potrzebujesz np. wakuometry, a to droga sprawa(względnie), zwrócą się po 2, 3 synchronizacjach
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno


Postprzez Raczek_6 » 23/11/2008, 18:46

Sama synchronizacja to wydatek 60-120PLN, ale jest bez sensu (przy gaźnikach) jeśli nie zrobimy ich czyszczenia i regulacji.
Jeśli chcesz kupić wakuometry to dobre kosztują sporo, po za tym wymagają kontroli co jakiś czas czy nie będą wskazywać źle (szczególnie te wskazówkowe).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Shinra » 23/11/2008, 18:55

na allegro są słupkowe i wskazówkowe, te wskazówkowe coś niezbyt obiecująco wyglądają, to pewnie chińska produkcja, na zbliżeniu nawet widać, że na sucho pokazują różne wartości, natomiast angielskie słupkowe wyglądają lepiej i są w podobnej cenie ok. 300 zł.

Czyli samo synchro nie wystarczy.
Shinra
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 8/9/2008, 21:57
Lokalizacja: LBN

Postprzez Raczek_6 » 23/11/2008, 19:22

Daj jakiś link do tych słupkowych.
Z tego co wiem dobre słupkowe to wydatek około 1000PLN.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Wombat » 23/11/2008, 19:52

Odkręć śruby spustowe w dnie gaźników - jeśli pójdzie syf, paprochy - warto pokusić sie o czyszczenie gaźników, baku i dopiero synchro. Regulacja to strata kasy jeśli nie przerabiałeś nic konkretnego w silniku/układzie wydechowym i dolocie ... z Reguły producent tak już uregulował wszystko żeby to chodziło - jak chodziło, to zależy konkretnie od modelu motocykla... niektóre fabrycznie chodzą na bardziej ubogiej a niektóre mniej. Jeśli jeździsz serią... to i tak raczej różnicy Ci nie zrobi.. jeśli modyfikujesz sprzeta to i tak nie masz wyjścia - wcześniej czy później...
Serwis dość często bierze kase za regulację ale tak naprawde bierze kase za czyszczenie i synchro, lub jak chodzą ładnie to tylko synchro.... i to niestety jest reguła.... Zresztą... nie od dziś wiadomo że czasami nie robi się nawet synchra....
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Raczek_6 » 24/11/2008, 20:09

Bo niektóre pseudo serwisy nie znają się jak prawidłowo zsynchronizować gaźniki czy wtrysk.
Znam serwis gdzie nie robią samej synchronizacji gaźników ze względów ekonomicznych (późniejsze reklamacje że to nic nie dało - i psuci sobie opinii).
Oprócz tego trzeba sprawdzić świece i filtr powietrza.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości




na górê