Zobacz wątek - problem z hornetem
NAS Analytics TAG

problem z hornetem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z hornetem

Postprzez MałyHornet » 20/11/2008, 20:44

Witam. Mam horneta 600 z 99 roku. Kiedy ruszam w trasę to po przejechaniu kilkunastu km motocykl przerywa i gaśnie. Odpala tylko na ssaniu i też z problemami. Sytuacja powtarza się znów za kilkanaście km. Co może być nie tak. Czy ktoś się z tym spotkał ???>>>2.12.08 : i po problemie sprawcą okazał sie filtr paliwa zapowietrzający układ :D
Ostatnio edytowano 2/12/2008, 20:49 przez MałyHornet, łącznie edytowano 1 raz
MałyHornet
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31


Postprzez RAFF » 20/11/2008, 21:18

cos z paliwem ... taka moja pierwsza mysll :p moze filtr paliwa zapchany i wolno podaje ...
zwolnij
RAFF
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 15/11/2008, 17:27
Lokalizacja: Białystok


Postprzez MałyHornet » 21/11/2008, 16:58

filtr paliwa jest nowy, ale masz racje że coś z paliwem, bo jak się zdaży opisana sytuacja to w nim nie ma praktycznie paliwa, kranik też czyściłem i dalej nic, wydaje mi się że może się przewód zapowietrzać ale nie wiem czemu???
MałyHornet
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31

Postprzez MECHA-MOT » 21/11/2008, 17:03

nieeeee układ paliwowy masz ok. Masz zapchany kanalik doprowadzający powietrze do baku. Przejedz sie bez korka od baku ale nie jeździj tak zebys niepowychlapywał paliwa, wtedy bedziesz miał pewność
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez MałyHornet » 21/11/2008, 17:10

Tak, też wpadłem na ten pomysł ale bez korka wlewu paliwa też się tak dzieje :(
MałyHornet
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31

Postprzez Landryss25 » 21/11/2008, 18:38

A świece? Czyszczenie i synchronizacja gaźników? Było to robione? Jeśli nie to wymień świece, oddaj na czyszczenie i synchronizacje.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez MałyHornet » 22/11/2008, 18:43

W moto były zrobione regulacja zaworów synchro i czyszczenie gaźników, wymienione filtry i świece. Problem jest w paliwie ale nie wiem jaki. Czy jest możliwe żeby coś było nie tak z kranikiem albo tym przewodem podciśnieniowym co do kranika jest podłączony? Tylko nie wiem czemu dzieje się to co kilkanaście km. wygląda to jakby się przewód zapowietrzał. Albo coś z tą membraną w kraniku?
MałyHornet
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31

Postprzez skwy » 22/11/2008, 18:47

Jeśli taki problem pojawia sie w okolicach rezerwy to w szerszeniu jest pewien fabryczny błąd silnik nie jest w stanie wyssać całego paliwa.Trzeba po prostu utrzymywać odpowiedni stan paliwa.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez MałyHornet » 22/11/2008, 18:50

Niestety dzieje się tak nawet jak mam prawie pełny bak:(
MałyHornet
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31

Postprzez skwy » 22/11/2008, 18:52

czy czasem nie masz gdzieś załamanego przewodu paliwowego?
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez MałyHornet » 22/11/2008, 19:18

Nie, przewód jest dobry, taka sytuacja dzieje się co jakiś czas, jade i nagle moto przerwa i gaśnie, odpala na ssaniu i po dłuższym kręceniu. Silnik nie pompuje wtedy paliwa ale nie wiem czemu?
MałyHornet
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31

Postprzez skwy » 22/11/2008, 19:35

Czy w nim jest pompa paliwa czy spływ grawitacyjny?
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez MałyHornet » 22/11/2008, 19:42

Jest w nim kranik podciśnieniowy.
MałyHornet
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31

Postprzez skwy » 22/11/2008, 19:46

A może podciśnienia nie dostaje kranik może przewód podciśnienia jest pęknięty.Może membrany szlag trafił?
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez MałyHornet » 22/11/2008, 20:01

możliwe tylko dziwi mnie to że dana sytuacja dzieje się co jakiś czas .przez naście km jest ok i nagle lipa .odpalę na ssaniu i pompuje potem znów gaśnie i tak w kółko
MałyHornet
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31

Postprzez adrianCB » 23/11/2008, 16:10

Spróbuj połączyć bezpośrednio bak z gaźnikiem...kup kawałek węża do paliwa w sklepie mot. i spróbuj. Pojeździj trochę i zobaczysz.. jeśli będzie ok musisz szukać przyczyny w tym kraniku podciśnieniowym.
adrianCB
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 16/2/2008, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez MECHA-MOT » 27/11/2008, 14:19

probowałes bez tego korka jeździc ?
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr