Zobacz wątek - Irlandia-jest tu ktos ?

Irlandia-jest tu ktos ?

Forum polskich motocyklistów za granicą
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Black-Ghost, leff

Irlandia-jest tu ktos ?

Postprzez Pawcio415 » 20/11/2008, 16:35

Jest tu jakis biker smigajacy po Irlandii???
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge


Postprzez lopesix » 21/11/2008, 15:45

Konkretniej........
lopesix
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12/9/2007, 14:40

Postprzez Pawcio415 » 21/11/2008, 16:13

Konkretniej okolice Dublina ale tez cala wyspa wchodzi w gre.
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez lopesix » 24/11/2008, 13:10

Ja jestem z Irlandi pn.
lopesix
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12/9/2007, 14:40

Postprzez Pawcio415 » 24/11/2008, 13:16

W polnocnej tez ktos smiga z naszych...znasz tam kogos z PL na moto?
Slyszales o husaRRii??
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez lopesix » 25/11/2008, 05:21

Husarria jak się dobrze orientuje jest z Dublina.
lopesix
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12/9/2007, 14:40

Postprzez mokuso » 29/11/2008, 13:34

Ja jestem z Dublina. Husarria jak ja sie dobrze orientuje jest z calej Irlandii (znam nawet osobiscie jednego ludka ).
Motorbikes are everywhere, especially in my heart.

Obrazek
So others may live...
Avatar użytkownika
mokuso
Świeżak
 
Posty: 347
Dołączył(a): 24/10/2008, 14:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Pawcio415 » 29/11/2008, 17:15

mokuso od Ciebie z Leszna też mamy kilku "skazańców" :)
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez kondzior1410 » 29/11/2008, 17:21

No fuckt, HusaRRia jest z calej Irlandii. Znam paru typow, strasznie nie przyjemni kolesie :lol: Niestety jest wsrod nich takze kilku Harlejowcow :lol:

Wpadaj stary na www.husaRRia.com i zajrzyj tutaj

http://husarria.com/modules.php?name=Fo ... pic&t=1864

AVE
kondzior1410
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 8/4/2006, 21:09
Lokalizacja: Dublin

Postprzez Pawcio415 » 30/11/2008, 12:19

Siema Kondzior! :)
Widzę,że też przeciągasz chłopaków na ciemną stronę mocy,heh...
Do zobaczyska na drodze!
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez kondzior1410 » 30/11/2008, 21:26

Pawcio czy to Ty :shock:
kondzior1410
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 8/4/2006, 21:09
Lokalizacja: Dublin

Postprzez Pawcio415 » 1/12/2008, 13:40

Szacun Kondzior!
Nie to nie ja :)
Do 6-go!
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez mokuso » 12/12/2008, 17:15

Wrzućcie jakies foty z christmass party :)
(widzialam kilka na husarrii, ale tam nie jestem zarejestrwana wiec sobie za duzo nie poogladalam).
Motorbikes are everywhere, especially in my heart.

Obrazek
So others may live...
Avatar użytkownika
mokuso
Świeżak
 
Posty: 347
Dołączył(a): 24/10/2008, 14:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Pawcio415 » 12/12/2008, 17:21

Narazie jest tylko tyle fotek ile mamy na stronce i dopiero czekamy na reszte.
Ale zapraszam do zalogowania sie i uderzenia do przywitalni bo kolejne imprezki sie juz szykuja.
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez mokuso » 12/12/2008, 17:22

No slyszalam, ze na WOSP sie szykujecie...
Niestety w IRL nie mam moto, zaczynam od nowego sezonu w Pl wiec, nie ma sensu wpadac na husarrie.
Pozdro.
Motorbikes are everywhere, especially in my heart.

Obrazek
So others may live...
Avatar użytkownika
mokuso
Świeżak
 
Posty: 347
Dołączył(a): 24/10/2008, 14:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Pawcio415 » 12/12/2008, 17:28

WOSP sie wlasnie szykuje i mam tylko nadzieje,ze pogoda dopisze a nie tak jak w zeszlym roku gdzie dostalismy ostro popalic.
Jak tam Stryjenka uwaza :)
W razie czego stronke znasz a nowi goscie sa mile widziani.
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez mokuso » 12/12/2008, 17:41

Ok, dzieki za zaproszenie, ale jednak nie skorzystam.
Ale jak dostaniecie foty, to wrzućcie kilka :)
Motorbikes are everywhere, especially in my heart.

Obrazek
So others may live...
Avatar użytkownika
mokuso
Świeżak
 
Posty: 347
Dołączył(a): 24/10/2008, 14:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Pawcio415 » 12/12/2008, 20:02

No właśnie foty są i to nawet niezły komiks sie z tego zrobił.
Tylko,że zdjęcia są na naszej stronce i nie bardzo mogę je tu wrzucić bo obawiam się cenzury :)
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez mokuso » 12/12/2008, 22:17

No wlanie ten komiks widzialam, dobre dobre :D
Motorbikes are everywhere, especially in my heart.

Obrazek
So others may live...
Avatar użytkownika
mokuso
Świeżak
 
Posty: 347
Dołączył(a): 24/10/2008, 14:11
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Gandalf » 19/12/2008, 19:30

heh kurcze jaki ten świat mały :-) Gandalf pozdrawia HusaRRie

PS. Jak tylko moto poskładam(a już niewiele zostaje) to widzimy się na szosie ;-)
Avatar użytkownika
Gandalf
Świeżak
 
Posty: 371
Dołączył(a): 4/1/2007, 18:13
Lokalizacja: Dziki Zachód

Następna strona


Powrót do Emigranci Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr