Zobacz wątek - Policja "za cienka" na Piotrusia

Policja "za cienka" na Piotrusia

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Policja "za cienka" na Piotrusia

Postprzez zdzichu123 » 9/11/2008, 12:19

Taki oto obywatel zadzwonił na Komendę Policji w mojej miejscowosci :) Śmiac mi sie chce. Było to dosc dawno ale teraz natknąlem sie znow na ten artykul przez przypadek i napisalem :)

Link do interii:
http://fakty.interia.pl/news/policja-za ... ia,1063673

Link do rozmowy która sie nagrała:
http://www.chodziez24.pl/content/view/123/1/
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250

22.10.08 ====> Zdałem Prawko :)
Avatar użytkownika
zdzichu123
Bywalec
 
Posty: 869
Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
Lokalizacja: Chodzież


Postprzez Piankowy Marynarzyk » 9/11/2008, 13:17

AHAHAHA 10/10 !!! :lol:
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez Evul » 9/11/2008, 13:38

Hahaha. Dobre dobre ;D
;)
Avatar użytkownika
Evul
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 31/8/2008, 21:14
Lokalizacja: Z tych najlepszych ...

Postprzez andy7 » 9/11/2008, 13:40

Stare jak swiat,

lec po browara.
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez pablomotors » 9/11/2008, 13:53

Oglądałem o tym reportaż w tv. heh
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez Movi » 9/11/2008, 14:06

Pietrek wymiata :D
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Traperoso » 9/11/2008, 15:00

Beznadzieja w h jest już temat na takie gówna, a nie nowe zakładasz. Straciłem trochę czasu, żeby ogarnąć co to za gówno.. żal.pl
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez matmax » 9/11/2008, 15:27

Piotruś THE BEST :)
Avatar użytkownika
matmax
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 19/8/2008, 13:08
Lokalizacja: Dębica

Postprzez mahomet84 » 9/11/2008, 16:51

Stare to ale Piotruś jest kozak w ch...j :lol:
Avatar użytkownika
mahomet84
Świeżak
 
Posty: 377
Dołączył(a): 15/6/2008, 15:12

Postprzez Urbud » 9/11/2008, 17:06

Dobry ziomek :D
Hehehe...
Motorynka>Skuter>Simson>Suzuki rg80>obecnie GPZ 500s
Avatar użytkownika
Urbud
Świeżak
 
Posty: 253
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:31
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Bystry » 9/11/2008, 17:15

dobry agent :D kompromitacja policji w 100% :D ale ładna beka :D
indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." | Obrazek | Wole odpychać się piętami, niż hamować zębami :D | | www.motoautostrada.pl
Avatar użytkownika
Bystry
Stały bywalec
 
Posty: 1017
Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57

Postprzez andy7 » 9/11/2008, 18:20

Czemu kompromitacja ?

Malolat dal noge do..., jest za drobna plotka aby Interpol sobie nim d**e zawracal, predzej czy pozniej i tak wpadnie.
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Bystry » 9/11/2008, 19:26

dzwoni do nich bezczelnie, potem jeszcze wrzuca to do neta ... i gadam z dyżurnym jak z kolegą ... ^
indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." | Obrazek | Wole odpychać się piętami, niż hamować zębami :D | | www.motoautostrada.pl
Avatar użytkownika
Bystry
Stały bywalec
 
Posty: 1017
Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57

Postprzez navi » 9/11/2008, 19:29

ehhh, a myślałem że chodzi o forumowicza Pitera Sztuntera, który niestety (albo stety... ) przepadl w czeluściach internetu i już nie zagląda na ścigacza :)))
A może poszedł już do gimnazjum i nie ma czasu na głupoty :D
VFR 02'
Avatar użytkownika
navi
Świeżak
 
Posty: 459
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:24
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Evul » 9/11/2008, 20:10

andy7 napisał(a):Czemu kompromitacja ?

Malolat dal noge do..., jest za drobna plotka aby Interpol sobie nim d**e zawracal, predzej czy pozniej i tak wpadnie.


Czlowieku czy nie rozumiesz, ze koles pokazal tupet? :D. Psy go scigaja, a ten sobie dzwoni do nich na komende, i gada z dyzurnym o tym, gdzie przebywa, polewke z nich ma. A ci go zlapac nei moga ^^
;)
Avatar użytkownika
Evul
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 31/8/2008, 21:14
Lokalizacja: Z tych najlepszych ...

Postprzez andy7 » 9/11/2008, 21:27

Evul napisał(a):
Czlowieku czy nie rozumiesz, ze koles pokazal tupet? :D. Psy go scigaja, a ten sobie dzwoni do nich na komende, i gada z dyzurnym o tym, gdzie przebywa, polewke z nich ma. A ci go zlapac nei moga ^^


Wyluzuj, i nie podniecaj sie tak, bo niema czym. Co z tego, ze ma tupet ? Na komende kazdy moze zadzwonic, numery sa ogolnodostepne. pytanie skad dzwonil ? Z poza granic PL. Siedzac w UK czy gdzieindziej czuje sie bezpieczny i tyle. Do zadzwonienia na komende nie trzeba byc kozakiem.
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Bystry » 10/11/2008, 00:43

nom nie, ale w sumie i tak extra wiele szkód nie wyrządził, listem gończym szukany nie jest więc szukać go specjalnie nie będą :) ale tekst, że może zapłacić im za wrzucenie jego zdjęć do internetu mnie rozwalił ;p
indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." | Obrazek | Wole odpychać się piętami, niż hamować zębami :D | | www.motoautostrada.pl
Avatar użytkownika
Bystry
Stały bywalec
 
Posty: 1017
Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57

Postprzez Evul » 10/11/2008, 07:56

andy7 napisał(a):Wyluzuj, i nie podniecaj sie tak, bo niema czym. Co z tego, ze ma tupet ? Na komende kazdy moze zadzwonic, numery sa ogolnodostepne. pytanie skad dzwonil ? Z poza granic PL. Siedzac w UK czy gdzieindziej czuje sie bezpieczny i tyle. Do zadzwonienia na komende nie trzeba byc kozakiem.


Ja się tym nie podniecam, bo zbytnio nie ma czym ^^. Ale to nagranie osmiesza policje, a jeszcze nagrany przez kolesia, ktory powinien byc scigany, jest po prostu zabawne :)
;)
Avatar użytkownika
Evul
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 31/8/2008, 21:14
Lokalizacja: Z tych najlepszych ...

Postprzez falconiforme » 10/11/2008, 09:27

Przypomina mi się film z Leo Dikarpio, że jako przestępca dzwonił zawsze na gwiazdkę do policjanta który go nieustannie ścigał. Niestety nie pamiętam tytułu.
Piotruś wymiata. hehe
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Taser » 10/11/2008, 10:32

Catch me if you can. Z Tomem Hanksem jeszcze jezeli o to Ci chodzi. Piotrus nie jest zly :p
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...

Yamaha YZF 600 Thundercat :D
Avatar użytkownika
Taser
Bywalec
 
Posty: 577
Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
Lokalizacja: Nadarzyn

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr