Zobacz wątek - Jak to jest z tymi gwarancjami?????????? :/
NAS Analytics TAG

Jak to jest z tymi gwarancjami?????????? :/

O wszystkim
_________

Jak to jest z tymi gwarancjami?????????? :/

Postprzez hugo2003 » 8/11/2008, 20:54

witam....
moze jest tu ktos kto sie na tym zna i jest oblookany w tym temacie bo zglupialem.....
a eirc chodzi o to ze mam komorke na gwaracji do konca lutego.. a tu wczoraj psikus-granatowy wyswietlacz z jasna plama na srodku...(tzw rozlanie wyswietlacza)koles w samonie powiedzial ze na 97%serwis nie uzna gwarancji bo to uszkodzenie mechaniczne... a tel mi ani nie spadl ani go nie zdusilem i nie ma sladow uszkodzen(poza zwyklymi rysami uzytkowania...) ale zadnych pekniec itp.. wiec co moge zreobic odwolanie czy cos?? ma ktos pomysl lub sie spotkal z czyms takim??
pozdrowki!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez zdzichu123 » 8/11/2008, 21:10

W pierwszej kolejnosci poszedł bym go oddac na gwarancję (powiedz ze chcesz oddac i koniec a nie słuchaj kolesia) i czekac na odpowiedz jesli nie przyjmą to trzeba bedzie się martwic co dalej. Co prawda uszkodzen mechanicznych gwarancja nieobejmuje ale to sprawdza ci w servisie i powiedza jaka jest przyczyna :) Pozdrawiam
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250

22.10.08 ====> Zdałem Prawko :)
Avatar użytkownika
zdzichu123
Bywalec
 
Posty: 869
Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez matmax » 8/11/2008, 21:12

Najpierw to co zdzichu napisał, a później w razie problemów Rzecznik Praw Konsumenta Ci pomoże.
Avatar użytkownika
matmax
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 19/8/2008, 13:08
Lokalizacja: Dębica

Postprzez hugo2003 » 8/11/2008, 21:23

no wiem wiem ... tak tez zrobilem!!! momo kolesia sugestii zreklamowalem go i poprosilem o tel zastepczy.... wiec teraz czekam i maja sie odezwac za ok 2 tygodnie... ale chodzi mi o to jak odrzuca gwarance??? jak oni moga stwiedzic ze to uszkodzenie mechaniczne skoro telefon nie ma pekniec ??? i co poznije??
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez simonw » 8/11/2008, 21:35

hm, ciezka sprawa Ci powiem, bo jednak rzecznik nie rzecznik, pekniecie displaya jest mechaniczne i zaraz znajdzie sie 1000 ekspertyz ktore Ci powiedza ze w warunkach normalnej eksploatacji to sie nie moze zdazyc i ze na pewno kombinujesz.

Akuratnie mialem podobna akcje , z ewidentnym bledem projektowym w silniku. Auto salonowe, na gwarancji, pakiet custom made, przedsprzedaz tego modelu. Silnik sie spalil, co potwierdzila ekspertyza - poprzez zle wyprofilowany kanal olejowy na 4rtym cylindrze. Zaproponowano gwarancyjna naprawe w cenie 35 tysiecy zloty netto. Po interwencji w Toyota poland i wyslaniu pism do siedziby firmy,odpowiedzia bylo ze jest im przykro i by wynagrodzic trud, w cenie 30 tysiecy netto bedzie takze i montaz nowego silnika i jego strojenie oraz testy diagnostyczne....

tak wiec ....
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hugo2003 » 8/11/2008, 22:08

wiec gwarancja to pisemko z * (gwiazkami) gdzie nie bardzo mozna na nia liczyc.... to nie jest moj pierwszy telefon i poprzednie gorzej traktowalem i cos takiego mi sie nie zdarzylo az do teraz :/ poczekamy zobaczymy...:/ napisze jak bedze cos wiedzial....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Movi » 8/11/2008, 22:11

Pamiętam kiedyś po zakupie butów pewnej znanej firmy (nie będę tutaj robił anty reklamy bo nie o to tutaj chodzi) odkleiła mi się po 3 miesiącach podeszwa. Odesłałem je, ponieważ były na gwarancji. Otrzymałem po 2 tyg buty z powrotem w stanie takim jak były, a argumentacja tego, dlaczego nie zostały naprawione wyglądała mniej więcej w stylu: "ten model przeznaczony jest do biegania, a nie do chodzenia na codzień".
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez icid » 8/11/2008, 22:33

Movi napisał(a):Pamiętam kiedyś po zakupie butów pewnej znanej firmy (nie będę tutaj robił anty reklamy bo nie o to tutaj chodzi) odkleiła mi się po 3 miesiącach podeszwa. Odesłałem je, ponieważ były na gwarancji. Otrzymałem po 2 tyg buty z powrotem w stanie takim jak były, a argumentacja tego, dlaczego nie zostały naprawione wyglądała mniej więcej w stylu: "ten model przeznaczony jest do biegania, a nie do chodzenia na codzień".
Buhahahahahahahahahahahahaah nie ma to jak opinia biegłego :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ale żeby było śmieszniej, moja matka kupiła sobie kiedyś kozaki, po miesiącu odkleiła się podeszwa, wróciły z naprawy w takim stanie jak twoje z opinią "eksperta" która brzmiała "Zbyt intensywna eksploatacja".
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez hugo2003 » 8/11/2008, 23:41

icid napisał(a):
Movi napisał(a):Pamiętam kiedyś po zakupie butów pewnej znanej firmy (nie będę tutaj robił anty reklamy bo nie o to tutaj chodzi) odkleiła mi się po 3 miesiącach podeszwa. Odesłałem je, ponieważ były na gwarancji. Otrzymałem po 2 tyg buty z powrotem w stanie takim jak były, a argumentacja tego, dlaczego nie zostały naprawione wyglądała mniej więcej w stylu: "ten model przeznaczony jest do biegania, a nie do chodzenia na codzień".
Buhahahahahahahahahahahahaah nie ma to jak opinia biegłego :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ale żeby było śmieszniej, moja matka kupiła sobie kiedyś kozaki, po miesiącu odkleiła się podeszwa, wróciły z naprawy w takim stanie jak twoje z opinią "eksperta" która brzmiała "Zbyt intensywna eksploatacja".



hahahhaa zbyt intensywnie???? to rozumiem ze za szybko chodzila???? czy moze zbyt mocna stapala po Ziemi???? :D
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez icid » 9/11/2008, 00:00

No właśnie trudno powiedzieć, mi sie wydaje że chodziła normalnie ale ekspert wie lepiej :D
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez fool » 9/11/2008, 00:06

Movi napisał(a):Pamiętam kiedyś po zakupie butów pewnej znanej firmy (nie będę tutaj robił anty reklamy bo nie o to tutaj chodzi) odkleiła mi się po 3 miesiącach podeszwa. Odesłałem je, ponieważ były na gwarancji. Otrzymałem po 2 tyg buty z powrotem w stanie takim jak były, a argumentacja tego, dlaczego nie zostały naprawione wyglądała mniej więcej w stylu: "ten model przeznaczony jest do biegania, a nie do chodzenia na codzień".


Heh no zabawne ale są określone modele butów których nie można uzywać "na co dzień". Najprostszym przykładem są dość modne w ostatnich latach Adidas Stabil. W porządnym sklepie gdzie jest opis modelu jest wyraźnie zaznaczone że są to buty tylko i wyłącznie do użytku halowego a wystarczy spojrzeć ile ludzi chodzi w nich po ulicach - przyznaję że ja też :) Jeśli takie buty Ci się rozkleją to można zapomnieć o reklamacji bo przeznaczenie jest ściśle określone przez producenta.
fool
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 6/9/2008, 12:16

Postprzez dambandit » 9/11/2008, 12:56

Co do tego telefonu . Masz tak zwany display shaden i żadna firma nie uzna ci gwarancji . Opowiem mój przypadek . Wakacje spędzałem w monachium . Kupiłem zestaw startowy w media markt z telefonem , chodziło mi głównie o kartę . Kosztowało to 7 euro w zestawie był jakiś gówniany telefon sagem i karta z t-mobile i nawet 5 euro na karcie . Taka promocja . Telefon miałem jakieś 5 dni . Kiedyś wyciągając go z kieszeni zauważyłem że mam popękany wyświetlacz , jednak na tej zewnętrznej szybce nie było wogóle śladów , żadnych rys telefon miał 5 dni , koleś jednak od razu stwierdził że tego nie naprawią więc wywaliłem to do śmietnika bo chodziło mi tylko o kartę z niemiecka siecią . Nie więc to co za tel może warto spróbować , ale raczej napewno nie naprawią .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez FZR600R » 9/11/2008, 17:27

miałęm to samo kolego.....pewnego razu wyciagam telefon z kieszeni bo ktoś dzwoni patrze a tu ciemny wyświetlacz z mała ryską....trudno mówie na drugi dzień wpadam do salonu oddaje tel na gwarancje bo miałem go dopiero 3mies jego stan oceniam na 5. . .zero rys itd...po 2 tyd dostałem pismo ,że nie mogą wykonać naprawy gwarancyjnej ponieważ usterka spowodowana z winy użytkownika. . . i tak się skończyła moja historia...telefon leży bo niema najmniejszego sensu żeby go naprawiać..... życzę Ci powodzenia i oby u Ciebie inacze to się skończyło bo mnie nieźle ta sytuacja wkur**** ponieważ nic z tym tel się nie stało. . .
FZR600R ---> GSX-R 1000 K6
ET 11.851

Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
FZR600R
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26

Postprzez senekkorzenna » 9/11/2008, 19:53

Nie wiem czy ja wyglądam inaczej jak Wy ale nie pamiętam aby nie naprawiono mi czy wymieniono uszkodzoną rzecz.Ostatni przykład to słuchawka bezprzewodowa do komórki;po dwóch miesiącach urwał się zaczep na ucho,poszedłem do serwisu w którym słodki okienkowy element o czarnych włosach stwierdził;uszkodzenie mechaniczne nie podlega reklamacji.Oświadczyłem że na obudowie wyraźnie widać ze uszkodzenie jest spowodowane złym odlewem a szanowna pani nie jest od komentarza tylko przyjęcia reklamacji.Pani po konsultacji z jeszcze jednym ważnym pracownikiem autoryzowanego serwisu znowu nie chciała przyjąć reklamacji dopiero moje słowa że jest tu jak d..a od s....a aby to zrobić a nie komentować obrażona przyjęła przedmiot ale musiałem napisać swoją uwagę o przyczynie uszkodzenia która diametralnie różniła się od notki serwisu.
Efekt ! po siedmiu dniach dostałem zawiadomienia ze mam odebrać nowe urządzenie. :D
Panowie nie starać się przejmować tym co gada przyjmujący tylko poczekać na decyzję producenta. :D
senekkorzenna
 

Postprzez elco » 9/11/2008, 20:00

Jezeli masz wystarczajaco duzo argumentow ja zglosilbym sprawe do Rzecznika Praw Konsumenta.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez hugo2003 » 9/11/2008, 22:09

no mam(tak mi sie wydaje) bo z reka na sercu nie uszkodzilem tego telefonu celowo.... nie ma nich sladow uszkodzen..... to nie jest moj 1wszy telefon wiec wiadomo o co chodziinne byly gorzej traktowane i takie cos nie mialo miejsca.... wiec algo marka sagem jest lipna albo ten egzemplaz jest hu...y..... zobaczymy..!!! jak cos jestem wsatnie zrobic z tego niezly gnoj dla wlasnej satysfacji....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez melvin » 10/11/2008, 00:51

szwagier był przedstawicielem w tele RR office (tym kto przyjmuje telefony z punktów, wklepuje je do bazy danych i wysyła do naprawy), dzisiaj z nim gadałem i mówił że na 99% jeśli telefon nie ma śladów zniszczenia mechanicznego serwis go przyjmie i naprawi.
poza tym oni nie oglądają każdego tela z osobna w punkcie tylko je wpisują na specyfikacje, zabierają znów wpisują do bazy danych, wysyłają do serwisu w Radomiu Kielcach lub Wawie i tam każdy telefon jest rozkładany i oceniana jest usterka, oraz tam podejmowana jest decyzja czy telefon podlega naprawie gwarancyjnej czy odpłatnej na którą musisz wyrazić zgodę żeby się odbyła, tak więc w salonie jeśli telefon posiada gwarancję muszą go przyjąć a jeśli nie posiada śladów uszkodzeń mechanicznych muszą go naprawić w serwisie.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez dambandit » 10/11/2008, 17:48

Ale oni mu powiedzą że w tym miejscu gdzie display pękł było uszkodzenie i tyle . To samo było z moim sagemen , telefon miał pare dni zero rys czy coś takiego . I huje i tak nie naprawili . A jak mu go wezma w serwisie , producent stwierdzi że to z jego winy i wymieni wyświetlacz to będzie musiał za to zapłacić .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez hugo2003 » 10/11/2008, 19:16

nie ma zadanych pekniec (poza malymi ryskami ktore powstaly wskutek zwyklego uzytkowania)poprostu wyswietlacz sie rozlal..... nie wiem z jakiego powodu....:/ ja za nic ne bede placil!!! wiec czegos tu nie rozumiem bo bateria nie jest objetagwaracncja tzn trudno im to udowodnic z tewgo comowicie wyswietlacz tez nie... to do h..a co jest obejte gwarancja??? glosniczek?? bo przyciski tez mogas sie poprostu zuzyc...;/
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez melvin » 10/11/2008, 19:35

dambandit producent nie ma prawa przeprowadzic naprawy odpłatnej, nie pytając o zgodę klienta, jeśli serwis nie będzie chciał naprawić usterki za free to odeśle telefon z odpowiednim oświadczeniem, że wada taka i taka a klient jesli ma kaprys może se naprawić u nich za opłatą. Sami moga się cmoknąć w pędzel, bo bez zgody nic innego nie mają prawa zrobić za kasę...


hugo spróbuj w innym punkcie, jeśli tu nie da rady.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr