Zobacz wÄ…tek - KAWASAKI KLX 650 c
NAS Analytics TAG

KAWASAKI KLX 650 c

Enduro, Cross
_________

KAWASAKI KLX 650 c

Postprzez Dil » 5/11/2008, 16:45

Witam.
Mam okazje kupic KAWASAKI KLX 650C. Ale ja o tym motorze wiem tyle ze ma homologacje 55KM. WQiem ze seria "R" jest lepsza do terenow. I to cala moja wiedza na temat tego motoru szukalem w google ale jedyne co znalazlem to: ( http://www.******/motobase_d ... del_id=842 ) .Jakie jest Wasze zdanie na temat tego Kawasaki?
Moze jeszcze podopowiem ze mieszkam w b.dobrych waruknach do jazdy (bliskosc poligonu) i czy ten motor bedzie dobrym poloczeniem na wypady do lasu i do jazdy w miescie lub na dlusze trasy?
Dil
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26/10/2008, 14:31


Postprzez sito79 » 5/11/2008, 19:26

Witam. KLX650 jest niejako rozwinięciem modelu KLR 650. Poprawione bolączki poprzedniego modelu, nowa stylizacja, bardziej agresywny wygląd, który popycha ten model do zastosowań bardziej terenowych.
Poczytaj o KLR http://chudzikj.republika.pl/KLR600.htm i pewnie troche ci to rozjaśni.
DR125se
sito79
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
Lokalizacja: Wałbrzych


Postprzez Dil » 5/11/2008, 20:16

A czy na ten motor trzeba mniec jakies wieksze umiejetnosci? Czy ten motor nie bedzie dla mnie za ciezki w prowadzeniu jak mialem zerowe doswiadczenie z takimi pojemnosciami?

I jescze jedno Dowiedzialem sie ze silnik zostal wymieniony a stary dostaje gratis (jezeli kupie motor :D ) podobno tez gasnie (jak to wlasciciel powiedzial czasami gasnie) na luzie kiedy ma niskie obroty czy to moze byc spowodowane jakas drobnoska (regulacja) czy moze to byc cos powazniejszego?
Dil
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26/10/2008, 14:31

Postprzez sito79 » 6/11/2008, 12:27

Czy będzie za ciężki, no to trudno określić, jęśli jesteś dorosłym facetem i masz przynajmniej 170cm wzrostu, to będziesz sobie z nim normalnie radził. Oczywiście na początek zapomnij o szaleństwach w terenie, bo najpierw trzeba się porządnie w moto "wjeździć" na twardych drogach.
Ja na moim niedawno nabytym KLR-ku też początkowo czułem się nieswojo, wcześniej jeździłem wyłącznie na "wiejskich sprzętach" 2T
Odnośnie kulejącej pracy tego motorka, to ten już wymieniany silnik może świadczyć o sporym zużyciu sprzętu. Na oględziny przed kupnem jedź z dobrym fachowcem, niech zimnym okiem oglądnie sprzęt.
DR125se
sito79
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Dil » 6/11/2008, 12:46

He he he tylko ze ja fachowca nie znam :PP musze kupywac w slepo ale jestem swiadomy ze bede musial cos do niego dokladac bo kosztuje 4,5 tys.
Ale co do tego gasniecia na wmalych obrotach to moze to byc cos powaznego?

I naturalnie ze najpierw dluga nauka na twardych drogach :) ja chce miec cale nogi i sprzet :D
Dil
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26/10/2008, 14:31

Postprzez Landryss25 » 6/11/2008, 16:29

Jeśli nie znasz fachowca to popytaj ludzi napewno w Twojej okolicy jest ktoś kto się zna na moto (jakiś mechanik), dajesz nawet takiemu obcemu facetowi 100zł i z Tobą pojedzie. Lepiej zapłacić te 100zł więcej i mieć pewność co do sprzętu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê