Krućce gaźnikowe Yamaha Xt 600
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Krućce gaźnikowe Yamaha Xt 600
Witam, mam do was małe pytanko, ponieważ ostatnio czyściłem gaźnik i wymieniałem krućce gaźnikowe w mojej xt 600. Stare krućce miały zatkane odpowietrzniki i moje pytanie jest następujące: czy te "odpowietrzniki" w krućcach gaźnikowych powinny być zatkane czy otwarte?
- Argons
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 8/9/2008, 14:09
- Lokalizacja: Sandomierz
Aa i tak żeby nie robić nowego tematu. Co się może stać gdy do silnika( cylindra) naleci z mieszanką troszke błota? czy trzeba zdejmować głowice i czyścic? czy wystarczy wująć świece wlać benzyny ekstrakcyjnej i pokopać troche bez świecy żeby wszystko wyleciało przez otwór od świecy?
- Argons
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 8/9/2008, 14:09
- Lokalizacja: Sandomierz
Nie ma takiej możliwości żeby do cylindra dostały się jakieś drobinki a co dopiero błoto! Po pierszym kopnięciu moto ma do wymiany tłok, powłokę cylindra, i pewnie jeszcze korbowód z łożyskami.
Odpowietrzniki powinny zawsze być otwarte, inaczej by ich tam nie było.
Odpowietrzniki powinny zawsze być otwarte, inaczej by ich tam nie było.
Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości