honda cbr 929 opinie
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
no ok Panowie ale niekiedy jeden motocykl jest bardziej awaryjny od innych tak jak np z samochodamy jest... a drugi mniej... i ma np newraligiczne punkty o których warto wiedzieć... słyszałem juz kilka razy o peknietym bloku w 954 a miom zdaniem co jak co ale blok nie powinnien pękac widocznie jest to jakas wada fabryczna o której chce wiedzieć dlatego pytam...
-sailor- nie masz racji bo rozumiem ze kazde moto ma jakies mniejsze lub wieksze ale pękający blok to do mniejszych raczej sie nie zalicza... a moto nie kosztuje 2 Tysie zeby nie brac tego pod uwage... chyba ze ktos sie kieruje tylko wyglądem podczas wyboru moto to jego to pier*** czy blok peka czy nie ważne zeby laski na mieście sie patrzyły <lans>
-sailor- nie masz racji bo rozumiem ze kazde moto ma jakies mniejsze lub wieksze ale pękający blok to do mniejszych raczej sie nie zalicza... a moto nie kosztuje 2 Tysie zeby nie brac tego pod uwage... chyba ze ktos sie kieruje tylko wyglądem podczas wyboru moto to jego to pier*** czy blok peka czy nie ważne zeby laski na mieście sie patrzyły <lans>
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Blok silnika do 954 kosztuje 1650$ (bikebandit.com) co daje mniej więcej 4703PLN, a to jest jakieś 20 - 25 % wartości moto z 2002 czy 2003roku, czyli bardzo duży koszt bo dochodzi ewentualna opłata za przełożenie wszystkiego + dodatkowe materiały.
Znam 954 od 2003roku która jest z 2002 roku dopiero w zeszłym roku miała lekkiego szlifa na lewą stronę i jeździ do dziś bez problemów. Jej przebieg to całe 20kkm.
Jak coś to kup 954 z 2002 roku.
Znam 954 od 2003roku która jest z 2002 roku dopiero w zeszłym roku miała lekkiego szlifa na lewą stronę i jeździ do dziś bez problemów. Jej przebieg to całe 20kkm.
Jak coś to kup 954 z 2002 roku.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
czyli jak 954 to z 2002r ?? słyszałem tez ze 954 maja czasem problemy z elektronika (modół) bo kumpel nawet to wymieniał... prawda to ?? czy tylko przypadek... bo interesuja mnie 929 i 954 a to podbne moto wiec chciałbym wiedzieć o nich wszyswtko
albo prawie wszystko ...

< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
http://forum.fireblade.pl/viewforum.php?f=4
Tu sporo poczytałem o traktowaniu Fajera.
Szczena mi opada co ludzie wyprawiają z przecinakami.
Honda to honda??? Nie do zajeb....???
Fajer nie jest idioto odporny i widać po tematach że bloki pękały, panewki się ścierały. Do tego jeszcze próbowali kleić silniki!!!
Ja bym się bał kupować super-sporta starszego niż 5 lat po takiej lekturze.
Tu sporo poczytałem o traktowaniu Fajera.
Szczena mi opada co ludzie wyprawiają z przecinakami.
Honda to honda??? Nie do zajeb....???
Fajer nie jest idioto odporny i widać po tematach że bloki pękały, panewki się ścierały. Do tego jeszcze próbowali kleić silniki!!!

Ja bym się bał kupować super-sporta starszego niż 5 lat po takiej lekturze.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Honda to honda!!! Nie do zajeb....!!!
Latam już 3 sezon 929 i motor jest rewelacyjny nie zamieniłbym go na inny.
A do stuntu jest stworzony
Polecam
Latam już 3 sezon 929 i motor jest rewelacyjny nie zamieniłbym go na inny.
A do stuntu jest stworzony



Polecam
Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym......
>cebra 929 RR<
>cebra 929 RR<
-
borek - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 17/5/2009, 12:05
- Lokalizacja: Kętaki
falconiforme napisał(a):http://forum.fireblade.pl/viewforum.php?f=4
Tu sporo poczytałem o traktowaniu Fajera.
Szczena mi opada co ludzie wyprawiają z przecinakami.
Honda to honda??? Nie do zajeb....???
Fajer nie jest idioto odporny i widać po tematach że bloki pękały, panewki się ścierały. Do tego jeszcze próbowali kleić silniki!!!![]()
Ja bym się bał kupować super-sporta starszego niż 5 lat po takiej lekturze.
Coś w tym jest kupowanie sportów z roku 2000 to jak gra w rosyjska ruletkę .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
ogólnie kupowanie sporta to ruletka...
ale to tak jak ze wszystkim, bo każde moto może być odwijane z drzewa po parkingówce przy 150km/h ew jeżdżone turystycznie na odcinie w burnoucie...
ale to tak jak ze wszystkim, bo każde moto może być odwijane z drzewa po parkingówce przy 150km/h ew jeżdżone turystycznie na odcinie w burnoucie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Coż ja kilka rundek zrobiłem 929 2 lata temu tak to miałem mały kontakt z tym motocyklem zdecydowanie więcej z sc33 i 954 natomiast słyszałem wiele opinii ludzi którzy maja pojęcie że jest to najgorszy Franek... ja nie mam swojego zdania na jego temat mówię to co znajomi którzy mają lub mieli mówią. dość awaryjny podobno głównie wtryski.... ale tak jak mówię koledzy to nie moja opinia mi się jeździło super duży motocykl gabarytowo (to lubię bardzo) i wszystko pod ręką czułem się na nim naprawdę wspaniale... z tego co doświadczyłem na własnej skórze to to ze nie ma szans na proste z RN09 gdyż na lotnisku próbowaliśmy się z kolegą chyba z 10 razy i za każdym razem odchodziłem mu na kilka metrów głównie koniec 2 biegu początek 3 tu Franek zdecydowanie gorzej... ale to ułamki sekund wiec pisze gdyż testowaliśmy, no nie wiele pomogłem ale zawsze coś...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości