Honda X4- zblokowana!!!!! -----Już NIE !!!!!!!!!!
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Honda X4- zblokowana!!!!! -----Już NIE !!!!!!!!!!
Witam serdecznie!! No właśnie na 5 biegu dochodzi do 6 tys. obrotów, licznik staje na 179 km/h i nic więcej!!!! Krztusi się, sapie i kaszle a przecież w zapasie jest jeszcze 4 tysiące. Nie chodzi mi żeby tak cały czas jezdzic ale chciałbym miec ją "całą" w całej krasie! Może ktoś mi coś doradzic- to jest jakiś "czip", gdzie tego szukac? Coś wykręcic czy coś dokręcic???? 

Ostatnio edytowano 18/11/2008, 11:00 przez pieczar, łącznie edytowano 1 raz
-Born to Ride- Honda X4-
- pieczar
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 3/11/2008, 18:29
- Lokalizacja: Cypr
Na innych biegach kreci cudownie do końca więc ten block na piątce to jak cios w serce mej wolności i niezależności, ratuj człowieku bo nie wiem co czynic, co wykręcic lub co wkręcic by zaczęła kręcic mnie ma kochanka do końca!!!!!! Plisssssss!!!!
-Born to Ride- Honda X4-
- pieczar
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 3/11/2008, 18:29
- Lokalizacja: Cypr
Kumpel ma X4 i niestety u niego prędkościomierz jest tylko do 180km/h, po za tym niestety szybsza jazda X4 nie należy do przyjemności.
Spróbuj poszukać Service Manuala - może tam będzie opisane jak to zdjąć.
Moim zdaniem sÄ… 2 opcje:
1. jakiś czujnik w prędkościomierzu, po osiągnięciu odpowiedniej liczby impulsów jest przesyłany sygnał do modułu zapłonowego który odcina w danym momencie zapłon.
2. odcięcie w module zapłonowym, z czujnika prędkości do modułu idzie kabelek dający impulsy po osiągnięciu odpowiedniej liczby impulsów moduł odcina zapłon tak aby nie przekroczyć wymaganej liczby impulsów.
Bardziej prawdopodobna jest opcja 2.
Spróbuj poszukać Service Manuala - może tam będzie opisane jak to zdjąć.
Moim zdaniem sÄ… 2 opcje:
1. jakiś czujnik w prędkościomierzu, po osiągnięciu odpowiedniej liczby impulsów jest przesyłany sygnał do modułu zapłonowego który odcina w danym momencie zapłon.
2. odcięcie w module zapłonowym, z czujnika prędkości do modułu idzie kabelek dający impulsy po osiągnięciu odpowiedniej liczby impulsów moduł odcina zapłon tak aby nie przekroczyć wymaganej liczby impulsów.
Bardziej prawdopodobna jest opcja 2.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Zgadza się, jazda nawet 180 nie jest wybitnie cudowna ale- tak jak pisałem wiem że on może więcej i nie umiem się pogodzic z tym że ja nie mogę tego poczuc. Licznik mam również do 180. Sprawdzę Twój pomysł, może coś znajdziemy i napiszę jak było. Spotkałem się też z opcją że sprzedawane były specjalne chipy po 50 funtów ale nie wiem jak prawdziwa jest ta widomośc ani kto je sprzedaje ani gdzie taki chip zamontowac lub wymontowac. No nic, lece sprawdzic kabelki!!!!! thx!
-Born to Ride- Honda X4-
- pieczar
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 3/11/2008, 18:29
- Lokalizacja: Cypr
Odblokowana!!!!!!!!!!!


Po ściągnięciu lampy możemy znaleźc kilka złączek. Interesuje nas ta, która leci od zagarów i jest w niej 5 kabelków. Obcinamy pomarańczowo niebieski i zwieramy z czarno brązowym- wymieniamy tarczę na liczniku do około 250 km/h i szerokiej drogi!!!!! Należy pamiętac o kierunku- tzn kable zwieramy za złączką w kierunku od zegarów do silnika bo ja zwarłem najpierw w drugą stronę i moto gnało tylko 140 na h kręcąc max 5 tys obrotów na każdym biegu-0 (zapłakałem)!!!!! Dzięki wielkie dla niemieckich elektryków i dla Mario Kawasaka 6R. Pozdrowienia 4 oll- na Cypruchu akurat mamy 20 st. w weekend znowu gdzieś pewnie pognamy!!! Szerokości i przyczepności! Serwus!!!

-Born to Ride- Honda X4-
- pieczar
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 3/11/2008, 18:29
- Lokalizacja: Cypr
- zetmen
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 14/9/2008, 14:57
- Lokalizacja: Cypr
Re: Odblokowana!!!!!!!!!!!
pieczar napisał(a)::lol: wymieniamy tarczę na liczniku do około 250 km/h:
można też założyć tarczę do 300 km/h albo i 350 nawet... młodzież na mieście jara się też obrotomierzem wyskalowanym do 20 tys obr/min...
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Widze że właśnie reprezentant młodzieży nabazgrał coś zaiste wiele wnoszącego do tematu, więc słuchaj syneczku: Napisałem o zmianie tarczy na 250 by uzmysłowic czego możemy się spodziewac po ww przeróbkach (bez większej ingerencji w elektrykę) a jeżeli wiesz jak osiągnąc 350 to podaj firmę produkującą niniejsze czipy i sposób jak je zastosowac. Warto byś zrobił kilka zdjęc owiewek jakie należałoby zastosowac do niniejszego modelu motocykla by wykręcic coś takiego bo raczej te prędkości nie należałyby do przyjemności na X4. Jak moja mama mawiała: "nie kłóc się z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu a potem zniszczy" więc na zakończenie naszej konwersacji poradzę ci byś wymienił w swojej motorynce wszystkie śróbki na takie imitacje z czaszkami jak w twoim avatarku- to również jara młodzież na mieście i co niektórych wioskach. Serwus!
-Born to Ride- Honda X4-
- pieczar
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 3/11/2008, 18:29
- Lokalizacja: Cypr
Wystarczy nacisnąć odpowiedni przycisk - od razu pojawią się; "mama mówiła" "idiota" "młodzież"... "swojej motorynce"... właśnie sam się podsumowałeś jakże rzeczową wypowiedzią. A ja chcę Ci powiedzieć że naprawdę doceniam jak swoją x4 stawiasz na gumie, schodzisz nią w zakrętach w kolano, przerzucasz ja z winkla w winkiel... robisz stoppie. Bardzo mi imponuje też tunning silnika jakiego dokonałeś. Wiesz, przeprogramowanie map wtrysku i map zapłonu, wymiana wałków rozrządu na ostrzejsze, prace wykonane w głowicy... overboring czy przeróbki ramy i zawieszenia.... Szkoda że ludzie sprzęty o takiej geometrii zawieszenia, gabarytach i masie postrzegają jako taborety do jazdy na wprost... bo to naprawdę cudowny i piękny motocykl. Ciesze się też że sposób odblokowania prędkości okazał się tak prosty i nie trzeba było jechać z nim do serwisu... a forum tak pomocne że nie trzeba było uruchamiać Googli nawet. Niezmiernie miło mi też z powodu posiadania drugiego ojca - skoro mówisz synku do mnie
Jednego tylko szkoda, że ten awatar, będący symbolem i logiem jednego z największych zespołów heavy metalowych w historii muzyki, zespołu który wywarł piętno również na innych stylach i gatunkach tej dziedziny kultury, nie może być większy i w lepszej jakości... z powodu ograniczeń technicznych tego forum....
pozdrawiam serdecznie

Jednego tylko szkoda, że ten awatar, będący symbolem i logiem jednego z największych zespołów heavy metalowych w historii muzyki, zespołu który wywarł piętno również na innych stylach i gatunkach tej dziedziny kultury, nie może być większy i w lepszej jakości... z powodu ograniczeń technicznych tego forum....
pozdrawiam serdecznie
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości