Zobacz wątek - urwana śruba
NAS Analytics TAG

urwana śruba

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez beta_rr » 2/11/2008, 11:48

WD-40 to standard "nie smarujesz nie jedziesz" to porozgladam sie za wiertlem i wykretakiem dobrym ;) a no i chyba 2mm wiertło no nie?? śruba ma 5mm
beta_rr
Świeżak
 
Posty: 163
Dołączył(a): 30/11/2007, 21:56
Lokalizacja: żarów


Postprzez beta_rr » 2/11/2008, 18:12

pytam xD

czyli co?? mam poprostu kupic wiertło lewe i narnormalniej w swiecie wiercic w tej srubie tak??
beta_rr
Świeżak
 
Posty: 163
Dołączył(a): 30/11/2007, 21:56
Lokalizacja: żarów


Postprzez elco » 2/11/2008, 21:01

W najgorszych przypadkach, kiedy wszystkie inne metody zawodza wyjsciem z sytuacji jest dospawanie odpowiednio dlugiego i cienkiego, aczkolwiek twardego preta do sruby. Tutaj niestety jest potrzebna spawarka i sporo umiejetnosci.
Ostatnio edytowano 2/11/2008, 21:35 przez elco, łącznie edytowano 1 raz
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez beta_rr » 2/11/2008, 21:08

dalej nie kumam tego patentu z wydlubywaniem :?: mozesz mi to wyjasnic czarno na bialym?? bo nie wiem o co ci chodzi. A spawanie odpada bo sruba jek widac na zdjeciach jest w "srodku" i niedarady jest cheftnac :?
beta_rr
Świeżak
 
Posty: 163
Dołączył(a): 30/11/2007, 21:56
Lokalizacja: żarów

Postprzez elco » 2/11/2008, 21:39

senku, ja tylko informuje o takiej metodzie. Nie zawsze sie ona sprawdza i nie zawsze mozna ja zastosowac. Nie mniej jednak jest dosc skuteczna.

Jezeli sruba jest nieco schowana najpierw nalezy troche napawac a pozniej spawac.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez balchan1 » 3/11/2008, 14:59

Ja zrobiłem tak:
Nawaliłem WD-40
wziełem imbus z profesjonalnego zestawu narzędzi warsztatowych
Przez imubs walnełem w główke śruby 3 razy 5 kilowym młotkiem
Odkręciłem z łatwoscia ;)
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez beta_rr » 3/11/2008, 15:46

co zrobiles balchan?? chyba nie zrobiles jednego, nie przeczytales calego tematu!!!
beta_rr
Świeżak
 
Posty: 163
Dołączył(a): 30/11/2007, 21:56
Lokalizacja: żarów

Postprzez elco » 3/11/2008, 18:14

senekkorzenna napisał(a):sprawdza się elcommendante ale w przypadku gdy śruba wystaje a materiał w który jest wkręcona ma te same parametry topienia co śruba a w tym przypadku śruba jest stalowa a uchwyt to stop aluminium.
pozdrawiam
ps.mam nadzieję ze zdrówko już lepsze :D


tu siÄ™ jednak nie zgodze senku. Roznica pomiedzy materialami tylko ulatwia sprawe. Tym bardziej jezeli jest to aluminium i stal. Spawarka typu MIG/MAG nie zlapie aluminium a odpowiednio dobrane parametry spawania uniemozliwia przepalenie tudziez podtopienie materialu. Gdy material jest ten sam sprawa sie komplikuje, poniewaz mozna niechcacy zespawac material ze sruba i wtedy mamy jeszcze wiekszy problem.

ps. Ze zdrowiem jest coraz lepiej. Juz za 2 tygodnie powinienem zakonczyc leczenie.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê