HONDA XL 600 problem z elektrykÄ…
Posty: 15
• Strona 1 z 1
HONDA XL 600 problem z elektrykÄ…
witam w mojej hondzie xl mam nastepujacy problem. otorz zdarza sie jej tak, ze potrafi podczas jazdy zgubic iskre.iskra powraca ale tylko podczas gdy trzymam guzik rozrusznika. aby wszystko wrocilo do normy mootor musi odstas kilkanascie minut i odpala dalej bez problemu. szczotki rozrusznika juz sprawdzilem ale to nie one nawalajÄ…. prosze o fachowa pomoc i z gory DZIEKUJE. gg:7617979 

- BOJAN BIS
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 29/10/2008, 22:37
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
senekkorzenna napisał(a):Zgadzam się z skway ponieważ jak ostygnie to znowu zaczyna łączyć.Myślę ze masz już naruszoną izolację cewki wewnętrznej,to niestety jest nienaprawialne i tylko wymiana wchodzi w grę.
drodzy koledzy nie dodałem, ze na zimnym silniiku tez takei chocki klocki sie zdarzaja. czy jest szansa, ze to ktorys z kabli sie przetarl? to w xl zmora, szczegolnie gdy idą pod siedzeniem(sa przyciskane przez nie).

- BOJAN BIS
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 29/10/2008, 22:37
nie wina nie leży w słabym akumulatorze, bo jak zapali to powinien pracować z samego ładowania,
co do twojego problemu to przerabiałem kiedyś taki problem , co prawda nie w xl, ale problemem był wypalony kabel wysokiego napięcia zaraz przy cewce, a właściwie w łączeniu cewka-kabel.
co do twojego problemu to przerabiałem kiedyś taki problem , co prawda nie w xl, ale problemem był wypalony kabel wysokiego napięcia zaraz przy cewce, a właściwie w łączeniu cewka-kabel.
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
niestety nie mogę się z tobą zgodzić, bo fakt o którym pisałem jest realny, przerabiałem go, problem tkwił w połączeniu cewka-kabel.
Słaby styk spowodował wypalenie kabla przy końcówce (najprawdopodobniej rozgrzewał się w tym miejscy i powstawała jakaś rezystencja)....ale motocykl pracował normalnie przy zimnym silniku, dopiero problem pojawiał się gdy się rozgrzał...przerywał przy obrotach około 5 tys.
Słaby styk spowodował wypalenie kabla przy końcówce (najprawdopodobniej rozgrzewał się w tym miejscy i powstawała jakaś rezystencja)....ale motocykl pracował normalnie przy zimnym silniku, dopiero problem pojawiał się gdy się rozgrzał...przerywał przy obrotach około 5 tys.
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Zaczynasz szukać dziury w całym...przerabiałeś ten problem? Czy znaczy że jak jeden złapie grypę, to każdy musi mieć taką samą? ...bo to co piszesz jest w stylu"nauczmy ojca jak dzieci robić" wszystko co napisałem sprowadza się do sprawdzenia kabla wysokiego napięcia, i nie ważne czy będzie wypalony czy będzie miał przebicie. To jest jedna z możliwych wersji.
Po za tym niema tu wielkiego problemu..., ponieważ w tym motocyklu dosłownie nic niema, sprawdzić moduł, cewkę, kabel wysokiego napięcia, kable masowe, no i zasilające( a żeby było śmieszniej to nie musi wszystkich tylko te wokół modułu cewki itp.), ładowanie i tyle, To jest tylko maszyna, która łaski nie robi
Po za tym niema tu wielkiego problemu..., ponieważ w tym motocyklu dosłownie nic niema, sprawdzić moduł, cewkę, kabel wysokiego napięcia, kable masowe, no i zasilające( a żeby było śmieszniej to nie musi wszystkich tylko te wokół modułu cewki itp.), ładowanie i tyle, To jest tylko maszyna, która łaski nie robi
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
BOJAN BIS napisał(a):wszystko już sprawdziłem, stacyjte tez, wszystko ok. wygląda na to, ze przyczyną jest pęknięta obudowa cewki. a moze wina lezy w słabym akumulatorze??
"A może poszli do lasu.........." ?



Skoro masz pęknięta obudowę cewki to o jaki akumulator pytasz? Chyba logiczne że wymienia się po kolei wszystkie uszkodzone elementy.... Szukaj dziury w całym skąpiąc na nową cewkę to jeszcze moduł stracisz

Senek, zamiast zgrywać wszechwiedzącego ojca dyrektora (mechanika) - też nauczyć się czytać co Bojan pisze....
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości