Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Obowiązki motocyklisty w stosunku do...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Obowiązki motocyklisty w stosunku do...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Obowiązki motocyklisty w stosunku do...

Postprzez Ścigacz » 24/10/2006, 17:23

Dyskusja na temat: Obowiązki motocyklisty w stosunku do motocykla
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Obowiązki motocyklisty w stosunku do motocykla
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 16/9/2007, 14:23

Bardzo intersująca instrukcja ;) pozdro<br><hr>A$i@
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 16/9/2007, 14:23

Bardzo interesująca instrukcja ;) pozdro<br><hr>A$i@
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/2/2008, 03:11

Owszem, artykuł zawiera pewne informacje, lecz najprawdopodobniej (długie słowo) jest dziełem ucznia 3-ciej klasy technikum samochodowego, który dość wulgarnie przekopiował fragmenty literatury technicznej napotkanej w szkolnej bibliotece. Tak naprawdę nie podaje nic konkretnego z życia motocyklisty, oprócz suchych faktów, które laikowi/kretynowi technicznemu nic nie mówią.
Pozdrawiam wszystkich jednośladowców.

P.S. Czytalem tą samą literaturę i znam ją na pamięć<br><hr>Malisz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/3/2008, 10:51

Komentatorzy napisał(a):Owszem, artykuł zawiera pewne informacje, lecz najprawdopodobniej (długie słowo) jest dziełem ucznia 3-ciej klasy technikum samochodowego, który dość wulgarnie przekopiował fragmenty literatury technicznej napotkanej w szkolnej bibliotece. Tak naprawdę nie podaje nic konkretnego z życia motocyklisty, oprócz suchych faktów, które laikowi/kretynowi technicznemu nic nie mówią.
Pozdrawiam wszystkich jednośladowców.

P.S. Czytalem tą samą literaturę i znam ją na pamięć<br><hr>Malisz<br>
Się znalazł mądrala. Po pierwsze czemu obrażasz autora? Po drugie czego tu oczekiwałeś? Dokładnej instrukcji serwisowania każdego modelu motocykla? Moim zdaniem artykuł jest bardzo dobry. Zebrane jest w jednym miejscu, co trzeba robić z motocyklem, w większości przypadków wystarczy też opis kontrolowania stanu motocykla. Szczegóły każdy doczyta sobie w instrukcji dla swojego modelu. No i jeśli uważasz, że ten tekst jest niezrozumiały dla laika, to musisz być niezbyt inteligentny (chociaż widzę, że się tak wywyższasz, że pewnie jesteś conajmniej pan doktór).<br><hr>Pipor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/4/2008, 20:44

to nawet jeżeli motocykl spadnie z lewarka, nie powinien przejechać daleko i nie powinien wyrządzić wielkich szkód.

Akurat te szkody mnie malo interesuja a chyba wazniejsze co sie stanie z moto ,,, co za kretyn smaruje lancuch na biegu a nie krecac reka kolem brawo dla autora i jego motorynki
<br><hr>ben
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2008, 21:03

"nawet jeżeli motocykl spadnie z lewarka, nie powinien przejechać daleko i nie powinien wyrządzić wielkich szkód" - no ale co z moim moto????? Co z tego, że w garażu nie narobi szkód jak sam będzie wyglądał jak złom po glebie!!! Autor chyba nigdy nie smarował łańcucha w moto.<br><hr>Miniek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/5/2008, 15:28

Ja też uważam, że artykuł jest poprawnie napisany. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.<br><hr>Radmax
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/1/2009, 15:26

O, dzięki! Szukałem czegoś takiego, jako że zaczynam swoją moto przygodę :) Salut!<br><hr>brzęczyszczykiewicz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/2/2009, 09:47

Bzdura jeżeli chodzi o część o smarowaniu łańcucha. Jedyna dobra informacja to że trzeba kontrolować jego stan nasmarowania. Reszta artykułu OK<br><hr>Darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2009, 08:30

Spoko. A gdyby tak jeszcze naciąg łańcucha sprawdzić<br><hr>oma
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2009, 07:23

Komentatorzy napisał(a):Owszem, artykuł zawiera pewne informacje, lecz najprawdopodobniej (długie słowo) jest dziełem ucznia 3-ciej klasy technikum samochodowego, który dość wulgarnie przekopiował fragmenty literatury technicznej napotkanej w szkolnej bibliotece. Tak naprawdę nie podaje nic konkretnego z życia motocyklisty, oprócz suchych faktów, które laikowi/kretynowi technicznemu nic nie mówią.
Pozdrawiam wszystkich jednośladowców.

P.S. Czytalem tą samą literaturę i znam ją na pamięć<br><hr>Malisz<br>
Nawet jeśli artykuł jest dziełem ucznia to i tak jest ok - nawet jeśli bazuje na innych źródłach. Pochwała dla autora, za chęci, czas poświęcony nawet na "przekopiowanie" i zebranie informacji w jedno. Dla początkujących motocyklistów na pewno artykuł może stanowić podstawę do pogłębiania wiedzy na temat swoich motorów. A jak jesteś taki mądry to napisz coś więcej - krytykować każdy potrafi, a jak trzeba przysiąść i coś zrobić to już się nie jest taki Chojrak<br><hr>Barr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2010, 13:24

Nigdy nie smarujcie łańcucha na pracującym silniku i na biegu! Jeśli chcecie mieć wszystkie palce. Stawiamy na centralce i obracając koło smarujemy łańcuch. O smarowaniu na pracującym silniku było już wiele razy. To WIELKI BŁĄD I BZDURA!<br><hr>Motor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/10/2010, 19:50

Komentatorzy napisał(a):Nigdy nie smarujcie łańcucha na pracującym silniku i na biegu! Jeśli chcecie mieć wszystkie palce. Stawiamy na centralce i obracając koło smarujemy łańcuch. O smarowaniu na pracującym silniku było już wiele razy. To WIELKI BŁĄD I BZDURA!<br><hr>Motor<br>
To niestety prawda. niedawno mój znajomy stracił palca podczas cyszczenia łancucha szmatką na pierwszym biegu. Szmatka się wkręciła reazem z palcem:( Straszne ale prawdziwe...<br><hr>greg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/4/2011, 23:36

Niema nic o regulacji naciągu łańcucha, a to jedna z ważniejszych czynności jeżeli w krótkim czasie nie macie zamiaru sporo kasy wydawać na nowy zestaw napędowy. No i tego smarowania na biegu nie polecam, chyba ze ktoś ma zbyt wiele palców albo lubi sie sztachnąć buchem z rury. Pozdro :)<br><hr>ulysses
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2011, 08:40

Panowie jestem dość młodym ale wiem jak dobrze nasmarowac dziada zeby sie nim nie przejmowac tą wiedze przekazal mi Dziadek mianowicie myjemy najpier łancuch w nafcie takiej oswietleniowej lub w ropie powod jest taki ze latwo sie czysci brudy i doglebnie czysci łancuch i jest stosunkowo niedrogim wyjsceim. kolejnym etapem jest smar grafitowy i wrzucenie łancucha do takiego smaru i odziwo gotowaniu go na ogniu tez sie zdziwilem potem kolejny raz przecieramy nafta alba ropa i potem uzywamy jakiegos spreya do łancucha ja np. tylko BEL-RAY CHAIN LUBE te castrole i inne wynalazki to do lamusa oddajcie wydac kase raz a poazadnie tak zakonserwowany łancuch przy ostrej jezdzie wystarczy smarowac co 300-400 kilometrow i powtarzamy tylko kwestje nafty i srodka smarujacego dzieki za uwage i powodzenia !!<br><hr>barbolec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/5/2011, 20:12

chyba *** piekarz pisal ten artykul... <br><hr>knur1%
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/11/2011, 10:32

Witam chciałem się dowiedzieć bo mam yamahe fzr 600 i nie wiem w którym miejscu na silniku moge spóścić wode z chłodzenia silnika i go zalać na zimę płynem i nie wiem gdzie się spószcza tą wode dzięki <br><hr>sebek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/3/2012, 18:54

Komentatorzy napisał(a):Panowie jestem dość młodym ale wiem jak dobrze nasmarowac dziada zeby sie nim nie przejmowac tą wiedze przekazal mi Dziadek mianowicie myjemy najpier łancuch w nafcie takiej oswietleniowej lub w ropie powod jest taki ze latwo sie czysci brudy i doglebnie czysci łancuch i jest stosunkowo niedrogim wyjsceim. kolejnym etapem jest smar grafitowy i wrzucenie łancucha do takiego smaru i odziwo gotowaniu go na ogniu tez sie zdziwilem potem kolejny raz przecieramy nafta alba ropa i potem uzywamy jakiegos spreya do łancucha ja np. tylko BEL-RAY CHAIN LUBE te castrole i inne wynalazki to do lamusa oddajcie wydac kase raz a poazadnie tak zakonserwowany łancuch przy ostrej jezdzie wystarczy smarowac co 300-400 kilometrow i powtarzamy tylko kwestje nafty i srodka smarujacego dzieki za uwage i powodzenia !!<br><hr>barbolec<br>
takie rzeczy to raczej dla jakiegos dziadka i jego wsk-i się nadają, za dużo roboty z takimy rzeczami to zwykłego pomykadła, ja na swoim motorku jakim jest Yamaha tzr50 robie coś takiego, biore myjke cisnieniowa i nakładką z małą dyszą skupiającą wode, czyszcze dokladnie z brudu, poprawiam szczotką drucianą, potem jeszcze raz woda i szczotka ale z sztucznego tworzywa, czekam az łancuch wyschnie i smaruje go szprajem :)<br><hr>nieznajomy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/5/2012, 12:59

Komentatorzy napisał(a):to nawet jeżeli motocykl spadnie z lewarka, nie powinien przejechać daleko i nie powinien wyrządzić wielkich szkód.

Akurat te szkody mnie malo interesuja a chyba wazniejsze co sie stanie z moto ,,, co za kretyn smaruje lancuch na biegu a nie krecac reka kolem brawo dla autora i jego motorynki
<br><hr>ben<br>
jak smarujesz rower to możesz normalnie. słyszałeś kiedys o smarach w sprayu? wtedy tak można a nawet trzeba. ciągły strumień smaru plus obracanie łańcucha na pierwszym biegu - ręką za wolno!<br><hr>rrtee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr