CO TO ZA SUZUKI 250 ( enduro/cross ) MODEL ??? HELP !!.
Posty: 21
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Witam ponownie, dziś zdemontowałem głowice i cylinder po to aby dowiedzieć sie co stuka w silniki no wyższych obrotach. Sprawdziłem łożysko wału korbowego okazało sie że jest w tanie idealnym z że wał bym wymieniany w roku 2003. Tłok jest nowy Wiseco oraz został zrobiony szlif, Tuleja oraz tłok jest w stanie idealnym. Wiec przyglądałem sie każdemu szczegółowi i już chyba doszedłem do tego co może stuka w silniku a wiec na sworzniu pomiędzy tłokiem a główką korbowodu ktoś ambitny dał dwie podkładki które mają luz do góry i na dół około 3 mm., dał to po to aby tłok nie chodził na boki.
Wiem że te podkładki jak tam mają być to muszą być idealnie dopasowane do sworznia a nie jakieś byle jaki z luzem 3mm.
I teraz mam pytanie czy wogule tam maja być jakieś podkładki na sworzniu pomiędzy tłokiem a główką korbowodu ??
Bo to jest raczej nie szkodliwe że tłok chodzi ok. 4 mm. na boki czyli wzdłuż sworznia.
Wiem że te podkładki jak tam mają być to muszą być idealnie dopasowane do sworznia a nie jakieś byle jaki z luzem 3mm.
I teraz mam pytanie czy wogule tam maja być jakieś podkładki na sworzniu pomiędzy tłokiem a główką korbowodu ??
Bo to jest raczej nie szkodliwe że tłok chodzi ok. 4 mm. na boki czyli wzdłuż sworznia.
Suzuki 250
Yamaha Dt 80
Elyseo 125
... oraz parenaście starych motocykli ( hobby )
Yamaha Dt 80
Elyseo 125
... oraz parenaście starych motocykli ( hobby )
- k4milos_pol
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 22/10/2008, 17:53
Posty: 21
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 14 gości