Sterowanie przepustnicÄ…
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Sterowanie przepustnicÄ…
Witam!
Może dla wyjadaczy jest to głupie pytanie, ale spotkałem się ostatno z pytaniem jakie są rozwiązania stosowane w motocyklach do sterowania przepustnicą poza oczywiście obrotową rączką.
Czy stosuje się jakieś przyciski, dźwigienki itp?
Może dla wyjadaczy jest to głupie pytanie, ale spotkałem się ostatno z pytaniem jakie są rozwiązania stosowane w motocyklach do sterowania przepustnicą poza oczywiście obrotową rączką.
Czy stosuje się jakieś przyciski, dźwigienki itp?
- mietwan
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 24/8/2008, 12:51
Może w jakich tunerskich sprzętach stosuje się przyciski.
W quadach jest sterowanie dźwignią.
Większość ma sterowanie linka choć niektóre motocykle mają sterowanie elektryczne.
W quadach jest sterowanie dźwignią.
Większość ma sterowanie linka choć niektóre motocykle mają sterowanie elektryczne.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Elektroniczne dobieranie są tylko otwarcia, za zamknięcie jak narazie odpowiada linka - niby dla bezpieczeństwa.
Ale sÄ… i takie rozwiÄ…zania:
(B-King)
"Układ zasilania stanowią dwa, umieszczone obok siebie, dwugardzielowe zespoły przepustnic. Każda ze stożkowych gardzieli ma średnicę 44mm. Umieszczono w nich, czujnik ciśnienia, po dwa 12-otworowe wtryskiwacze oraz dwie przepustnice (SDTV). Jedna z nich, nazywana podstawową, sterowana jest przez kierującego motocyklem za pomocą manetki, natomiast drugą steruje elektroniczny układ sterujący pracą silnika. Sterownik odczytuje prędkość obrotową silnika, położenie przepustnicy podstawowej i przełożenie skrzyni biegów. Na podstawie tych informacji steruje położeniem drugiej przepustnicy tak, aby osiągnąć optymalną prędkość powietrza w kanale dolotowym" - cyt: http://www.polandposition.pl/bkingopis.htm
Ale sÄ… i takie rozwiÄ…zania:
(B-King)
"Układ zasilania stanowią dwa, umieszczone obok siebie, dwugardzielowe zespoły przepustnic. Każda ze stożkowych gardzieli ma średnicę 44mm. Umieszczono w nich, czujnik ciśnienia, po dwa 12-otworowe wtryskiwacze oraz dwie przepustnice (SDTV). Jedna z nich, nazywana podstawową, sterowana jest przez kierującego motocyklem za pomocą manetki, natomiast drugą steruje elektroniczny układ sterujący pracą silnika. Sterownik odczytuje prędkość obrotową silnika, położenie przepustnicy podstawowej i przełożenie skrzyni biegów. Na podstawie tych informacji steruje położeniem drugiej przepustnicy tak, aby osiągnąć optymalną prędkość powietrza w kanale dolotowym" - cyt: http://www.polandposition.pl/bkingopis.htm
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości