Asfalt, szutry, turystyka - jakie moto?
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Asfalt, szutry, turystyka - jakie moto?
Witam
Planuję kupno motocykla, nadającego się się do turystyki, mogącego czasami zjechac na gorszej jakości drogę i w miarę pakownego tj. jedna osoba czyli Ja i bambetle. Prosze o opinie dotyczące poniższych moto jak ewentualnych napraw. tj. ceny części, jakieś wady wrodzone.
Na motocykl do wydania 12000 tyÅ›.
Z chęcia posłucham jakiś innych propozycji bo prawdę mówiąc od natłoku inforamacji mam lekki mętlik w głowie.
BMW f 650 GS/Dakar
Yamaha xt 660r
Honda Transalp 650
Pozdrawiam
Planuję kupno motocykla, nadającego się się do turystyki, mogącego czasami zjechac na gorszej jakości drogę i w miarę pakownego tj. jedna osoba czyli Ja i bambetle. Prosze o opinie dotyczące poniższych moto jak ewentualnych napraw. tj. ceny części, jakieś wady wrodzone.
Na motocykl do wydania 12000 tyÅ›.
Z chęcia posłucham jakiś innych propozycji bo prawdę mówiąc od natłoku inforamacji mam lekki mętlik w głowie.
BMW f 650 GS/Dakar
Yamaha xt 660r
Honda Transalp 650
Pozdrawiam
- mlodysz
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 19/10/2008, 14:24
pod uwagę warto wziąć również AfricaTwin. na tych motocyklach nie jeździłem więc wypowiadać się nie będę. z tego co ludzie szumią to Africa góruje nad resztą
ten temat powinien pomóc: post-248853.html
ten temat powinien pomóc: post-248853.html
only god can judge me
-
kagiva - Świeżak
- Posty: 402
- Dołączył(a): 12/7/2008, 09:37
- Lokalizacja: wschód
XT660R enduro - kumpel użytkuje XT660X (czyli supermoto),
jest bardzo zadowolony aczkolwiek brakuje 2-giej tarczy hamulcowej i czasami 2-giego cylindra.
Transalp 650 - silnik V2 bardzo przyjemny w użytkowaniu w zasadzie ten jest najlepszy z wybranych.
Kwestia czy zamierzasz jeździć w lekkim czy w trudnym terenie - lekkie bezdroża Transalp, trudny teren XT będzie lepiej się sprawdzało ze wzgledu na mniejszą masę.
jest bardzo zadowolony aczkolwiek brakuje 2-giej tarczy hamulcowej i czasami 2-giego cylindra.
Transalp 650 - silnik V2 bardzo przyjemny w użytkowaniu w zasadzie ten jest najlepszy z wybranych.
Kwestia czy zamierzasz jeździć w lekkim czy w trudnym terenie - lekkie bezdroża Transalp, trudny teren XT będzie lepiej się sprawdzało ze wzgledu na mniejszą masę.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Africa twin bardzo mi sie podoba jednakże jest trochę dla mnie za duża mam 173cm wzrostu, Tdm podejżewam że równierz.
Zależy mi na w miarę bezawaryjnym sprzęcie i o dużym przebiegu międzyserwisowym a z tego co wiem to suzuki Dl 650/1000 ma wymiane oleju co 6tyś. km chyba że się mylę to prosze poprawić pozatym do 12 tysi ciężko będzie kupić w dobrym stanie. Coraz bardziej skłaniam się w stronę transalpa, sprawdzone moto, tylko za takie pieniądze to juz będzie miał koło 40-50 tyś. km przejechane. Z drugiej strony jeszcze mnie kusi Bmw f650Gs...
Zależy mi na w miarę bezawaryjnym sprzęcie i o dużym przebiegu międzyserwisowym a z tego co wiem to suzuki Dl 650/1000 ma wymiane oleju co 6tyś. km chyba że się mylę to prosze poprawić pozatym do 12 tysi ciężko będzie kupić w dobrym stanie. Coraz bardziej skłaniam się w stronę transalpa, sprawdzone moto, tylko za takie pieniądze to juz będzie miał koło 40-50 tyś. km przejechane. Z drugiej strony jeszcze mnie kusi Bmw f650Gs...
- mlodysz
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 19/10/2008, 14:24
Bierz Transalpa - przebiegi między małymi serwisami to 6000km, co 12000km ciut większy przegląd.
DL 1000 do 12000PLN można coś znaleźć z tym ze kupując moto jakiś tam 1-wszy przegląd trzeba wykonać,
czasami warto zapłacić trochę więcej za coś co jest po pełnym serwisie i masz na to gwarancję że wszystko co trzeba było zrobione.
DL 1000 do 12000PLN można coś znaleźć z tym ze kupując moto jakiś tam 1-wszy przegląd trzeba wykonać,
czasami warto zapłacić trochę więcej za coś co jest po pełnym serwisie i masz na to gwarancję że wszystko co trzeba było zrobione.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
z tych ktore podales ja bym polecał bmw,malo awaryjne pozadne moto,jesli cos tanszego a rownie wytrzymalego to africa twin,nie do zajechania a nawet jesli by ci sie to udalo to czesci sporo;)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 59 gości