Honda CBR F3 Motor gaśnie podczas jazdy gdysię nagrzeje HELP
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Honda CBR F3 Motor gaśnie podczas jazdy gdysię nagrzeje HELP
Witam
ProszÄ™ o pomoc!
Moja Honda Cbr F3 Po przejechaniu pewnego odcinka drogi po prostu muli sie wciskam gaz do końca jeszcze jedzie kilkaset metrow potem na ssaniu ze 200 m i stoi, nie zapali za nic! Dopiero po pewnym czasie okolo 15 min pali normalnie i jedzie dalej i tak w kolko, Co gorsza wydaje mi sie ze ta droga sie skraca kiedyś gasł po około 40 km teraz 10km i gaśnie. Zauważyłem że często dzieje sie tak gdy przygazuje. tzn jade 100km/h na trasie i np. 150km/h przez 20 sekund i wtedy gaśnie. Paliwo jest. Probowałem go ostatnio zapalić po takim zgaśnieciu i nic, patrzyłem i paliwo było w wężykach.
Prosze o pomoc - gdzie może być przyczyna, gażnik, silnik, świece, układ chłodzenia??
ProszÄ™ o pomoc!
Moja Honda Cbr F3 Po przejechaniu pewnego odcinka drogi po prostu muli sie wciskam gaz do końca jeszcze jedzie kilkaset metrow potem na ssaniu ze 200 m i stoi, nie zapali za nic! Dopiero po pewnym czasie okolo 15 min pali normalnie i jedzie dalej i tak w kolko, Co gorsza wydaje mi sie ze ta droga sie skraca kiedyś gasł po około 40 km teraz 10km i gaśnie. Zauważyłem że często dzieje sie tak gdy przygazuje. tzn jade 100km/h na trasie i np. 150km/h przez 20 sekund i wtedy gaśnie. Paliwo jest. Probowałem go ostatnio zapalić po takim zgaśnieciu i nic, patrzyłem i paliwo było w wężykach.
Prosze o pomoc - gdzie może być przyczyna, gażnik, silnik, świece, układ chłodzenia??
- alienik
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 29/7/2008, 23:11
witaj
wydaje mi sie że powinieneś sprawdzić akumulator i napięcie ładowania, to może być przyczyna
wydaje mi sie że powinieneś sprawdzić akumulator i napięcie ładowania, to może być przyczyna
- MałyHornet
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 20/11/2008, 20:31
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Raczek_6 napisał(a):Był podobny temat z awarią elektromagnetycznej pompy paliwa, efekt podobny - poszukaj na forum.
Moim zdaniem wyglÄ…da na tÄ… awariÄ™.
Ja tez mysle, ze to jest wlasnie przyczyna.
Kiedy ostatni raz czysciles i synchronizowales gazniki ?
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Witam też mam podobny problem. Moja CBR 600F 94r. gaśnie podczas jazdy. Czasami mogę odpalic a czasami nie. Najczęściej nie. Nie wiem co jest przyczyną takiego zachowania. Proszę o pomoc.
- michalbialka
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6/9/2010, 09:53
- Lokalizacja: Iłża
witam. jaka byla u pana przyczyna z cbr 600 z tym gasnieciem? u mnie dzieje sie to samo. wymienilem zbiornik paliwa nawet, f powietrza, f paliwa, zsynchronizowane i wyczyszczone gazniki, ustawione zawory, wymienilem drugi raz swiece, regulator napiecia choc niepotrzebnie bo prad jest,wymienione cewki z kablami, ale jak wyjalem pompke paliwa to moto jezdzil , zrobilem bezposredni doplyw do gaznikow, ale zalozylem druga sprawna i jest to samo. i teraz to juz po 4 km mi gasnie, chociaz u mnie jak zdlalem owiewki i miala chlodniej to robilem okolo 50 km. i ogolnie jak na dworzu bylo ponizej 15 stopni. ale jk bylo goraco i ubrana w owiewki to stawala i musiala odstac kilka minut.
- Flaku
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/8/2012, 20:10
- Lokalizacja: Okolice Płocka
a wiem ze pompa jest z pewnego zrodła. czy sa jakieś przekażniki? a może wina impulsatora? a mozliwe jest to ze by przerywał? sprawdzany byl i działał po tej sytuacji jak sie zadławił koło domu zaraz po chwili. ale co ma teraz pompka paliwa do tego skoro druga byla z jezdzacego moto mojego kolegi. prosze o pomoc.
- Flaku
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/8/2012, 20:10
- Lokalizacja: Okolice Płocka
Ja miałem podobny problem, ale w ZZR 1100 .. przyczyna była prozaiczna, jak moto się zagrzał to nawet czasami z przygazówki potrafił zgasnąć .. okazało się, iż zawory wydechowe były podparte, regulacja pomogła.
Marcin
- mbied1
- Świeżak
- Posty: 120
- Dołączył(a): 16/7/2009, 09:26
- Lokalizacja: Białystok
hmm. no moj moto ogarnial koles ktory lubuje sie w cbrkach. i ogolnie jest mechanikiem z prawdziwego zdarzenia, przepracowal ponad 15 lat w salonie serwisowym. i jest godny polecenia bo jak co kolwiek wymienia to dzwoni zeby podjechac i obejrzec czy podejmuje sie naprawy lub jaka byla przyczyna i co padlo i jak wymieni to nawet stary olej zleje w banke i pokaze jaki byl itp. a wszystko zaczelo sie dzic pod koniec kwietnia. a tydzien wczesniej nawet ten mechanik przelecial sie nia 200km/h na odcinku 15 km i nic . i potem ja zaczalem nia jezdzic i zaczela glupiec. on nawet sam mowil ze moto chodzi jak igla. z reszta wlozylem w niego 4 tys. od ostatniego odprowadzania bylo wymienione sprzeglo . i ogolnie miala tak ze przejezdzala 24km najpierw i to rowno. ale jak bylo chlodno to nawet mieszanej jazdy przeleciala ponad 50 km. i ona byla raptem 500km po generalnym remoncie. wiem ze silnik nigdzie nie ciekl i moto bylo jezdzone turystycznie. przez poprzednikow. tylko jak zaczalem remont to juz od podstaw. od opon, po naped i silnik tak zeby cykal. a najlepsze jest to ze na postoju to moze sie wentylator wlaczyc i nic, moze tak moto stac 40 minut. uklad dolotoy powietrza sprawdzielm nawet przedmuchany byl i sprawdzane bylo czy jakas srubka od air boxa albo przewod sie nie poluzowa. ale ogolnie zauwazylem ze tlumik jest przelotowy i moto tak przyjechalo z niemiec. oryginal ale przelot. moze to przez to zaczyna glupiec?
- Flaku
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/8/2012, 20:10
- Lokalizacja: Okolice Płocka
ogolnie zamieniłem nawet modół zapłonu, przekażnik pompy paliwowej i pompe paliwa od kolegi innego od takiej samej cbrki. i nadal było to samo. pozniej to juz nawet 4 km nie chciala jechac. nawet jak pompa była wyjęta . i okazało się ze pompa od doładowania powietrza byla minimalnie zabrudzona. wyczysciłem, i jak narazie moto jezdzi. jakie to mialo znaczenie to nie wiem.
- Flaku
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/8/2012, 20:10
- Lokalizacja: Okolice Płocka
U mnie sprawa się wyjaśniła. Sytuacja się powtórzyła na wiosnę. I podejrzewałem pompke od podciśnienia od doładowania powietrza. zamienilłem na drugą od kolegi ale znowu to samo bylo. tylko że zauważyłem że jak jechałem spokojnie to mogłem nawet pokonać nawet 150 km bez przerwy. W momencie jak zacząłem jej ciskac to sutyacja z prxed paru miesięcy się powturzyła. i zacząłem podejrzewać czujnik TPS który powyżej 7 tysięcy zaczyna działać. ale zeby go wyjąc musiałem wyjąć gazole. i miałem wrazenie że coś z nimi nie tak bo moto mi coraz ciężej palilo aż bylem pewny że któraś ze świec padła. w momencie wyjecia gazników i odkrecenia komór pływakowych okazało się ze w komorach pływakowych jest żel.. i syf.. i co dziwne bo moto zaczęło gasnąc po czyszczeniu gaźników zaraz na poczatku. i zaczłałem czyścic zbiornik jak miałem objawy na początku. i troche tam syfu bylo. ale teraz wiem ze syf ze zbiornika taki jak drobinki rdzy itp to nawet przez filtr paliwa przejda. czyli znakiem tego przytykały mi się dysze od wysokich obrotów.
za kłamstwo że przeczytałeś regulamin a zaznaczyłeś tylko że go przeczytałeś masz ostrzeżenie
senekkorzenna
za kłamstwo że przeczytałeś regulamin a zaznaczyłeś tylko że go przeczytałeś masz ostrzeżenie
senekkorzenna
- Flaku
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/8/2012, 20:10
- Lokalizacja: Okolice Płocka
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości