Zobacz wątek - Nauka jazdy
NAS Analytics TAG

Nauka jazdy

Chcesz zaprosić innych na imprezę? Nie zapomnij dodać jej do Kalendarium: http://www.scigacz.pl/Dodaj,impreze,3058.html i zapostować na https://www.facebook.com/zloty.imprezy
Byłeś na zlocie i chcesz się podzielić wrażeniami?
_________

Nauka jazdy

Postprzez pandoraa » 23/10/2006, 22:23

Hm... Pewnie za ten temat mnie zbeszcześcicie lub wyśmiejecie ale spróbować nie zaszkodzi :]

Więc jestem młoda (no mam za mało lat na wyrobienia prawka) cholernie bym chciała umieć jeździć na mororze :D. NOrmalnie jak widze przejeżdzający motor to sie zaczynam "ślinić". Bardzo chce umieć opanować tą maszyne i czy by ktoś mieszjzakący w Opolu migłby mnie nauczyć :)

Teraz prosze o zbeszczeszczenie, zmiczowanie czy wysmianie lub jakiekowiek inne pokazanie dezaprobaty dla tego pomysłu :)
pandoraa
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/10/2006, 22:13


Postprzez Magik » 23/10/2006, 22:50

hmmmm. ja bym cię chętnie nauczył... ale niestety mieszkam 200km od opola :/

Ps. Chyba cię nie "zbeszcześciłem" moja Bogini... ;) taki żąrcik...

Pozdrawiam Magik.

-juz widze jak znow ktos mnie wyzywa na priv za "nabijanie postow"... Róbta co chceta!!!
Magik
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 678
Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
Lokalizacja: Chocianów

Postprzez eristof » 26/10/2006, 13:28

Hehe no to zaden powód do "zbeszczeszczenia" ale niestety moge pomóc tylko radami bo opole to dla mnie drugi koniec polski (chyba ze kiedys bedziesz na mazurach;)) A skoro nie mozesz mieć jeszcze prawka to pomysl o jakims zakupie czegoś odpowiedniego dla Ciebie. uczyć sie jazdy mozna na wszystkim nawet na 50-tkach a wiec zacznij od skuterów( jak wiekszośc młodych dziewczyn i niestety chłopaków) lub zdobadz podziw meskiego grona( choć moze i kobiecego) jezdząc czyms gdzie mozna mieszać biegami. Wszystko zalezy od Ciebie czy masz możliwośc zakupu choćby ROMETA. Ale ciesze sie ze rosnie nam kolejna kobietka w naszej rodzinie "chorych psychicznie"(bez urazy, to w dobrym tego słowa znaczeniu) na punkcie jednośladów. Pozdrawiam. P.S. Rozpowszechniaj to "naszą" chorobę wśród koleżanek i kolegów;)
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez kawa » 27/10/2006, 13:23

Ale nie ma się czego wstydzić ja zaczynałam od skuterów (i nadal śmigam, gdy przesiadłam się na motorek ale też na forum zostałam wyśmiana :D :D :D że zadaje głupie pytania o naukę wheelie-bo poprostu nie umiem tego robić bo nie każdy umie mam niby kawał maszyny ale nie umiem i przyznaje się do tego otwarcie :oops: :oops: :wink: Pozdrawiam
Serducho mi pika w rytmie KAWY silnika!!!!!!!!
Avatar użytkownika
kawa
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 7/8/2006, 13:17

Postprzez eristof » 28/10/2006, 08:55

kawa napisał(a):Ale nie ma się czego wstydzić ja zaczynałam od skuterów (i nadal śmigam, gdy przesiadłam się na motorek ale też na forum zostałam wyśmiana :D :D :D że zadaje głupie pytania o naukę wheelie-bo poprostu nie umiem tego robić bo nie każdy umie mam niby kawał maszyny ale nie umiem i przyznaje się do tego otwarcie :oops: :oops: :wink: Pozdrawiam



No bardzo bym chciał zobaczyć jak dziewczyna robii stoppie lub wheeli. sam niestety jeszcze nic nie umiem s tych rzeczy ale nie dysponuje taka maszyna ( dokładnie jaka to kawa?) Ale jest w technice jazdy opisane jak to dokładnie robic i gdyby nie było mi troche szkoda mojej MZ 250 to napeno bym juz to potrafil! Spróbuj strzelić ze sprzegła. pozdrawiam P.S. Ciesze sie ze jest was coraz wiecej 9tzn kobiet w których zyłach płyna oktany :wink: )
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez oskarek » 31/10/2006, 18:18

Witam to moj pierwszy post :) ale widze dobry temat to sie podczepie . Mam 16 lat w te wakacje robie prawko tylko nie mam srodkow na motor . Czy ktos z okolic stargard/szczecin by mnie przewiozl ?
oskarek
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30/10/2006, 22:55

Postprzez FZR600R » 31/10/2006, 18:35

ale chyba robisz na A1 co???bo na prawko to jeszcze troche...
Avatar użytkownika
FZR600R
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26

Postprzez oskarek » 4/11/2006, 14:27

no tak na a1 :D
oskarek
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30/10/2006, 22:55

Postprzez noHand » 8/2/2007, 16:21

:) super temat :) ja juz jezdziłam ale zawsze miałam problem z puszczaniem gazu przy sprzęgle i nikt mnie tego nie chciał nauczyć:/
noHand
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/12/2006, 17:59
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Szafa » 8/2/2007, 19:19

noHand napisał(a)::) super temat :) ja juz jezdziłam ale zawsze miałam problem z puszczaniem gazu przy sprzęgle i nikt mnie tego nie chciał nauczyć:/

Bo to trzeba samemu dojść i wyćwiczyć ( chociaż to banalnie łatwe)..... To tak jakbym chciał żeby mnie ktoś nauczył stuntować na mega poziomie :lol:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1681
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez lmpk » 18/2/2007, 00:23

eristof napisał(a):Hehe no to zaden powód do "zbeszczeszczenia" ale niestety moge pomóc tylko radami bo opole to dla mnie drugi koniec polski (chyba ze kiedys bedziesz na mazurach;))


Na mazury też masz daleko z Małego Płocka :) :wink:
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Postprzez johnmichael » 11/3/2007, 21:34

a ja mam dobra i zla wiadomosc
dobra to ze jestem z opola. zla ze juz tam jakis czas nie mieszkam.i kolejna dobra to taka ze planuje tam wpasc w czasie lata.jak chcesz to bedziemy mogli wtedy cos pocwiczyc.niestety nie moge obiecac tego ze bede na bank
bo do pokonania mam jakies 2000 km bo mieszkam w UK teraz.plan jednak jest chytry by przyjechac chce w ramach wycieczki i proby dla bandita.jak chesz to naisz do mnie. 466342 .aha i jeszcze tylko pytanie - wiela wiosen?

pozdrawiam i zycze wytrwalosci w tym zainteresowaniu
Avatar użytkownika
johnmichael
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 587
Dołączył(a): 7/11/2006, 22:06
Lokalizacja: Plymouth

Postprzez Świrus » 11/3/2007, 22:18

ja sam sie uczyłem jezdzic napoczatku nie było łatwo boo jezdziłem z kómplami co wczesniej juz jezdzili a ja starałem sie dotrzymac kroku
moto jest Bogiem, freestyle nałogiem, prędkość zabawą, a stunt podstawa!!
Avatar użytkownika
Świrus
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 31/1/2007, 15:39
Lokalizacja: podole

Postprzez Sword » 17/3/2007, 08:27

Piękne były początki. Młody, Głupi, Nieśmiertelny.
:D

Młodość przemineła, nieśmiertelność wygasła tylko glupta mnie nie opuszcza.
Nie bierz przykładu.

Nauke i doświadczenie zbierać Ty musisz. Niech moc Cie prowadzi. :D
Fear is my Angel!!!
Avatar użytkownika
Sword
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10/3/2007, 17:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Halldis » 17/3/2007, 17:11

Hmm... ja mam kat.B... na A zabrakło kasy i w tym roku zaczynam dopiero A... ale bez podstaw to tak marnie...
W Zielonaj Górze jest ktoś kto chciałby podszkolić uroczą studentkę... :P hihi... to chyab nie było bezczelne?:>
odi profanum vulgus et arceo
Halldis
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17/3/2007, 17:03
Lokalizacja: Zielona Góra//Wałbrzych

Postprzez Justysia87 » 21/3/2007, 22:00

Ja juz od kilku ładnych lat "choruje" na motorki jeśli dobrze pamiętam od podstawowki teraz jestem juz studentką i z roku na rok pociąg do szybkości wzrasta w tym roku wybieram sie na kat A i juz nie moge doczekać sie kiedy po raz piewszy wsiąde na motor jako kierowca z moich najbliższych znajmoych to tylko ja interesuje sie motorkami wiec szukam nowych znajomosci z okolic Gdynii lub Chojnic :) pozdrawiam i czekam na propozycje :)
"Szybkość to jest to, czego pragnie moje serce, nie patrząc na to co pomyślą inni"
Justysia87
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21/3/2007, 19:12

Postprzez Manhatan » 21/3/2007, 22:56

No jak z okolic Gdyni, to mogę Ci powiedzieć, że znajdziesz tam sporo osób posiadających szpeje :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez eristof » 22/3/2007, 10:35

lmpk napisał(a):
eristof napisał(a):Hehe no to zaden powód do "zbeszczeszczenia" ale niestety moge pomóc tylko radami bo opole to dla mnie drugi koniec polski (chyba ze kiedys bedziesz na mazurach;))


Na mazury też masz daleko z Małego Płocka :) :wink:




Do mazur mam dobry rzut kamieniem ( wystarczy spokojnie by jechac dobrze sie pobawic i wrocic tego samego dnia) a Ty skąd dokladnie skoro wiesz gdzie zamieszkuje?
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez Justysia87 » 22/3/2007, 19:29

Manhatan napisał(a):No jak z okolic Gdyni, to mogę Ci powiedzieć, że znajdziesz tam sporo osób posiadających szpeje :wink:


tak w okolicach Gdynii widze sporo osób na maszynkach ale chciałabym kogos poznać bliżej nie tylko podziwiac na ulicy :)
"Szybkość to jest to, czego pragnie moje serce, nie patrząc na to co pomyślą inni"
Justysia87
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21/3/2007, 19:12



Powrót do Imprezy, spotkania, zloty, pokazy motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr