Zobacz wÄ…tek - bandit 400
NAS Analytics TAG

bandit 400

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Kamill » 11/10/2008, 12:34

mowie wam ja swojm banditem 400 210km/h i to ostro go cisnołem :)

a tak do 180 ładnie sie wkreca:)
Kamill
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 6/10/2008, 18:49
Lokalizacja: Płońsk


Postprzez chrupek » 11/10/2008, 12:35

hmmm przekłamanie licznika ?? a jaki jest stosunek mocy do masy banyta 400 ma moc jak się nie mylę ~57 koni a waga hm 190 kg ? poprawcie mnie jeśli się mylę a bandyta 600 hmm ile tych koni ma 78 ?
1. Motoryna (cud maszyna)
2. Komar na pedały (sztywniak po dziadku)
3. Ogar-y 2 (silniki ceskie)
4. SHL 175
5. Suzuki rg 80 :D
6 bandit 400
....
7. R1 :D
chrupek
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/10/2008, 12:42
Lokalizacja: Gliwice


Postprzez Kamill » 11/10/2008, 12:42

bandit 400 ma moc 59 koni przy wadze 190kg

a bandit 600 ma 78koni a wagi to nienapisze zeby nie sklamac:)

mi sie wydaje ze to nie jest przeklamanie licznika wyzyłowany silnik wyskanowane 18tys a wkreca sie tak 14-15 w mojm przypadku
Kamill
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 6/10/2008, 18:49
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez Kamill » 11/10/2008, 12:48

troszke poszperałem i wyczytałem w katalogu masa bandita 600 wynosi 220 kg gotowego do jazdy czyli pewnie z pełnym zbiornikiem paliwa tak mi sie wydaje :)
Kamill
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 6/10/2008, 18:49
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez kamil.k » 11/10/2008, 14:31

jak dla mnie bandit 400 też jest słaby .dopiero jak sie go zakreci to jedzie ale i tak nie szybciej niz gpz500S :P
GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
kamil.k
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Postprzez gsx_750_f » 11/10/2008, 14:36

[quote="Kamill"]a wiec tak koledzy ja swojm bandziorkiem cisnołem 210km/h i powiem niesamowita predkosc jak na tym moto :) troszke juz sciagało



no chyba ze kolega miał zębatke z tyłu na 15 zebów i najpierw go ciągneli jakimś autem zeby załapał obrotów , a puxniej to moze jechał te 2 paki hehe.

ja bym brał gs500 bo to tego bandziora brak części i zazwyczaj są dorąbane
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez dambandit » 11/10/2008, 15:27

Tak ale stosunek mocy do masy ma decydujace znaczenie co do przyspieszenie natomiast na V-max głownie liczy się moc silnika . Nie będę się tu kłócił z nikim . jednak honda cb 500 która tam ma 57 koni da się tez 200 pojechać według licznika oczywiście . Bandit 600 z 2001 roku taki jak ja mam waży 204 kilo więc gotowy do jazdy 220 .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez chrupek » 11/10/2008, 17:00

hmm tak więc myślę ze trzeba sie ustawić np 400 z 600 bandziorki oczywisście i do tego gs i wszystko jasne ;P hehe
1. Motoryna (cud maszyna)
2. Komar na pedały (sztywniak po dziadku)
3. Ogar-y 2 (silniki ceskie)
4. SHL 175
5. Suzuki rg 80 :D
6 bandit 400
....
7. R1 :D
chrupek
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/10/2008, 12:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez chrupek » 11/10/2008, 17:15

wiec 400---
Moc maksymalna 44kW (59KM) przy 12 000 obr/min.

Prędkość maksymalna 181 km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5.3 sekundy,

masa własna(gotowy do drogi) 190kg.

Maksymalny moment obrotowy 39Nm przy 10 500 obr/min.

stosunek -- 1 KM "ciÄ…gnie" 3,22 kg


600----
Moc maksymalna: 58kW (78 KM) przy 10500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy: 54 Nm przy 9500 obr/min

Prędkość maksymalna: 200 km/h

Masa pojazdu gotowego do jazdy: 220 kg

stosunek -- 1 KM "ciÄ…gnie" 2,82 kg

GS 500----
Silnik osiÄ…ga 46KM przy 9200 obr/min i

39Nm momentu obrotowego przy 7800obr/min.

Masa do jazdy 188 kg

Prędkość maksymalna 175 km/h

stosunek -- 1 KM "ciÄ…gnie" 4,08 kg
1. Motoryna (cud maszyna)
2. Komar na pedały (sztywniak po dziadku)
3. Ogar-y 2 (silniki ceskie)
4. SHL 175
5. Suzuki rg 80 :D
6 bandit 400
....
7. R1 :D
chrupek
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/10/2008, 12:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez SQ » 11/10/2008, 19:07

dobra robota chrupku
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez chrupek » 11/10/2008, 19:32

hehe a moje rg 80 moc 11 albo 13 koni jakoś tak to było leciało aż 95 ;D
hahaha
1. Motoryna (cud maszyna)
2. Komar na pedały (sztywniak po dziadku)
3. Ogar-y 2 (silniki ceskie)
4. SHL 175
5. Suzuki rg 80 :D
6 bandit 400
....
7. R1 :D
chrupek
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/10/2008, 12:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Kamill » 12/10/2008, 12:27

chcecie wierzcie chcecie niewierzcie ale ja i tak wiem swoje :)
Kamill
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 6/10/2008, 18:49
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez Gyezet » 12/10/2008, 13:17

Ktoś kiedyś powiedział, że: "Co jest tanie, to jest drogie"..., i w 100% sie z tym zgadzam. Jeżeli siedzi uszczelka pod głowicą, to napewno coś się jeszcze znajdzie do wymiany..Jezeli moto było rzeczywiście przegrzane to trzeba liczyć sie z większym wydatkiem. Do tego problem z czesciami zamiennymi...:/ Moim skromnym zdaniem nie ma sensu sie pchac, tym bardziej, ze za cenę koło 5K można spokojnie jakąs GS, lub CB w dobrym stanie kupic. Z częsciami w razie w też nie ma problemów. Co do Bandita 600 to mogę polecić sprzęta, sam jeżdze od połowy tego sezonu, i naprawde fajne moto. Fakt, ze wazy w stanie suchym 205kg, ale jak ktoś wczesniej napisał nie czuje się tej masy(ja waze 68kg:D)
Motorynka---> Wsk 125--->Jawka 50--->Ogar 50--->Wsk 175 "cross"--->MZ 150--->Hyosung GT 250 Comet -----> Bandit 600N K4 i...DR 600

Honda CBR 600 F3;]
Avatar użytkownika
Gyezet
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 10/10/2007, 20:58
Lokalizacja: Podkarpacie, okolice Krosna.

Postprzez kamil.k » 12/10/2008, 14:01

a tak wogule to starczy obrotów żeby rozpedzic sie banditem do tych 220 ??

jak 200 by poszedl to byloby dobrze a z reszta kto jezdzi golasem 200 :lol: łeb chce urwac i tyle w temacie :lol:
GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
kamil.k
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Postprzez dambandit » 12/10/2008, 15:01

Kolego już pisałem . Mój neked z 2001 roku nie pojedzie 220 ale wiem od kumpli że wersje z owiewką czyli wersje s pojada 220 i więcej . Neked jest typowy na miasto , mój kumpel ma jajko ten sam silnik i mam wrażenie że mamy inaczej zestrojone skrzynie biegów . To znaczy mój bandit znacznie chętniej wkreca sie na obroty i do 150 ma więcej wigoru jednak powyżej tej prędkości jajo mi odjeżdża i nie jestem mu w stanie dotrzymać tępa . Takie mam wrażenia bo jeżdże tymi dwoma motorami i moge je porównać .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez LeÅ›ny » 29/10/2008, 20:25

to ja powiem tak, posiadam bandita 400 o jakim mowa w temacie, czy pojedzie 200 tego nie wiem ale nie wydaje mi sie to czymś nieosiągalnym, mój egzemplarz zbiera się całkiem przyzwoicie w mieście na krótkich odcinkach 150km/h to nie problem (ale nie bierzcie mnie za jakiegoś killera,są u mnie też takie ulice mniej uczęszczane przez ludzi, zanim odkręcam manetkę 2 razy się zastanowię i 3 razy rozejrzę ) ;) zresztą to były sporadyczne przypadki, polatać wole poza miastem a tam ponad 180km/h juz po chwili, oczywiście z głową na baku ;) więc myślę że na autostradzie i z owiewką na lampę 200km/h jest możliwe, z motoru osobiście jestem zadowolony, jest w sam raz dla początkujących dzięki temu że oddaje moc dopiero od góry, dzięki temu uniknąć idzie uślizgów koła przy starcie itp. a także pozwala na spokojną jazde, a gdy tylko chcemy zaszaleć wkręcamy powyżej 8k i do naszych uszu dociera piękna muzyka silnika i potężne przyśpieszenie :) zdarzyło mi sie ścigac z Suzuki Gsf 600 90KM -tak mówił właściciel, bardzo sie skrzywił kiedy powiedziałem mu że mam 30 KM mniej bo ledwo ledwo mnie wyprzedził ale kto wie jaki tam miał stan silnika, tak przypadkowo go napotkałem na drodze ;)


aaa byłbym zapomniał Chrupek był zainteresowany kupnem a ja swojego sprzedaje http://allegro.pl/item470288704_atrakcy ... t_400.html :) szkoda że jesteś z tak daleka, jedyne co Ci mogę poradzić przy zakupie tego moto to odrazu odpuść sobie takie z padniętą uszczelką, raz że za dużo zachodu i pieniędzy a dwa nie wiadomo co jeszcze tam sie zesrało, testuj tylko sprawne egzemplarze i daj im chwile pochodzić zanim zaczniesz oceniać ;) silnik musi sie dobrze obudzić żeby nabrać chęci do życia :) sprawdź 2 i 3 bieg te najczęściej są dobite, sprawdź czy sprzęgło dobrze wysprzęgla no i posłuchaj troche silnika, niektóre marki motocykli mają w standardzie jakieś stuki puki itp, ale nie te ;) ewentualnie jeżeli coś będziesz słyszał to wyciśnij sprzęgło i posłuchaj czy jest różnica, jeśli tak to ułożyskowanie skrzyni biegów a więc nic poważnego, jeśli dalej puka to pewnie zawory albo łańcuszek albo kto wie co jeszcze, zanim kupiłem swojego to czytałem gdzieś jakiś artykuł że mechanicy rozebrali taki silniczek po przejechaniu 50tys, km i nie było żadnych szczególnych zużyć więc silniczek oceniam no dynamiczny i dobrze wykonany, no to na tyle, pozdr
Leśny
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29/10/2008, 20:06
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez sebekmelior » 30/10/2008, 00:32

Jezeli masz te 6 kola mozesz kupic jakis Bandit bez jakis uszkodzen itp. Teraz zaplacisz wiecej zeby mniej wlozyc pozniej... Nie bierz... Kupuj bez usterek... zaplacisz teraz 3k za uszczelke 400zl za jakies pierdoly tez 400zl bo bedziesz chcial przygotowac moto do sezonu 2009 pewnie... to Cie wyjdzie okolo 4k a kupujac Bandita za 4500 np. masz mniej nerwow i pewnosc ze Ci posluzy...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez LeÅ›ny » 30/10/2008, 07:56

w dziale mechanicznym doczytałem się, że Chrupek już nabył Bandita co prawda z pustym air-boxem :P ale to sie da uzupełnić,ciekawe tylko jak długo moto chodziło bez tego filtra powietrza?! pozostaje tylko życzyć przylepności i mało kraks :P pozdr 8)
Leśny
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29/10/2008, 20:06
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez chrupek » 30/10/2008, 15:17

Witam wszystkich cieszę się że piszecie co nieco na forum. :D Dziękuję za rady jak bd miał chwile wolnego czasu wrzucę jakieś zdjęcia mojej kupy złomu ;PP może uda się odratować go. Silnik pali na tyk ale nie wkręca na max obroty, skrzynia biegów ok, hmm jechałem koło 60 puściłem kierownice jechał prosto.... będzie dobrze ;PP. W przyszłym tygodniu wezmę się za niego bo bd miał nowe świece i aku wraz z filtrem powietrza

Pozdro :D
1. Motoryna (cud maszyna)
2. Komar na pedały (sztywniak po dziadku)
3. Ogar-y 2 (silniki ceskie)
4. SHL 175
5. Suzuki rg 80 :D
6 bandit 400
....
7. R1 :D
chrupek
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/10/2008, 12:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez chrupek » 30/10/2008, 15:33

1. Motoryna (cud maszyna)
2. Komar na pedały (sztywniak po dziadku)
3. Ogar-y 2 (silniki ceskie)
4. SHL 175
5. Suzuki rg 80 :D
6 bandit 400
....
7. R1 :D
chrupek
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/10/2008, 12:42
Lokalizacja: Gliwice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości




na górê
cron