HONDA CBR 600 F3 nietypowe pytanie %-)
Posty: 17
• Strona 1 z 1
HONDA CBR 600 F3 nietypowe pytanie %-)
Ludzie powiedzcie mi gdzie są numery silnika !!! dziś szukałem i nie wiem gdzie one są pościagałem wszystkie owieki i nadal nie znalazłem %-)
POMOCY!!!!:P
POMOCY!!!!:P
- -sailor-
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 25/9/2008, 08:58
- Lokalizacja: Gołdap
A po co ci numery silnika? Od jakiegoś czasu silnik to "część zamienna" i nie trzeba jej ewidencjonować,więc nigdzie nie podaje się nr. silnika.
Suzuki GSX-R600 '99
-
longer1234 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32
u mnie w FZR sa kolo obudowy sprzegla
podobnie jak u przedmowcy
wiec poszukaj w tych okolicach
podobnie jak u przedmowcy
wiec poszukaj w tych okolicach
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
W Cbr-ce masz w tym samym miejscu co F2, Hornet 600, na karterze silnika nad obudową sprzęgła jest wybity pewnie zaczyna się od PC25, czasami trzeba zdjać zbiornik i spojrzeć od góry - lepiej widać bo po zdjęciu prawej owiewki może być cienko widoczny, poszukaj instrukcji na stronie Hondy - kiedyś była dostepna.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 napisał(a):W Cbr-ce masz w tym samym miejscu co F2, Hornet 600, na karterze silnika nad obudową sprzęgła jest wybity pewnie zaczyna się od PC25, czasami trzeba zdjać zbiornik i spojrzeć od góry - lepiej widać bo po zdjęciu prawej owiewki może być cienko widoczny, poszukaj instrukcji na stronie Hondy - kiedyś była dostepna.
juz dokladniej wytlumaczyc sie nie da. Szukaj numeru zaczynajacego sie od PC31
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
k...a ale jaj nie mam numerów na silniku %-)
Kto mi moze podać swoje numery silnika z F3 bo chcę zamówić napinacz do łańcuszka i musze podać numer silnika a u nie albo nie nabite albo na jakiejś frezarce scinane bo idealnie równo itp wygląda jagby nigdy tam nic nie było hehe
Kto mi moze podać swoje numery silnika z F3 bo chcę zamówić napinacz do łańcuszka i musze podać numer silnika a u nie albo nie nabite albo na jakiejś frezarce scinane bo idealnie równo itp wygląda jagby nigdy tam nic nie było hehe
- -sailor-
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 25/9/2008, 08:58
- Lokalizacja: Gołdap
A zobacz jeszcze za kolektorami wydechowymi na bloku. W CBR 1000F tam są wybite to i może w Twojej tam puknęli. - muszą gdzieś być.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
600 F3 ma na 100% od góry na bloku w połowie dekla sprzęgła. chyba ze ktoś zmieniał silnik ?
W ASO po numerze ramy powinni dobrać napinacz w F3 powinien być mechaniczny, w F2 jest hydrauliczny.
W ASO po numerze ramy powinni dobrać napinacz w F3 powinien być mechaniczny, w F2 jest hydrauliczny.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
W F2 masz napinacz hydrauliczny, w F3 mechaniczny - z tyłu jest taka mała śrubka na klucz 10mm.
F2 ma kierunki w owiewce z przodu na stałe wbudowane, F3 ma odkręcane wymienialne takie jak 929.
F2 ma kierunki w owiewce z przodu na stałe wbudowane, F3 ma odkręcane wymienialne takie jak 929.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
ja osobiscie nie polecam napinaczy Hondy zarowno do modelu F2 jak i F3. Sa one stosunkowo awaryjne. Napsulem sobie dosc krwi zeby uspokoic rorzad. Kombinowalem na rozne sposoby. Lacznie z polecanym przez niektorych napinaczem od FZR600. Ostatecznie zamontowalem mechaniczny manualny napinacz amerykanskiej firmy APE, poleconym mi przez jednego z forumowiczow. Przez 5 tys. km nie podciagalem go ani razu. Wszystko chodzi tak jak nalezy. Ponizej link:
http://www.sudco.com/apeCamchain.html
trzeba sobie go tylko przetransportowac z USA. Ale to chyba zaden wielki problem.
http://www.sudco.com/apeCamchain.html
trzeba sobie go tylko przetransportowac z USA. Ale to chyba zaden wielki problem.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Ma tą śrubkę 10mm więc F3.......... :] a co do numerów silnik dowiedziałem się że w angli nie ma obowiązku miedz tak jak w czasach PRL u nas i dlatego prawdopodobnie nie ma
....
A co do tego napinacza z USA jaki koszt i czy wysyłają do PL??

A co do tego napinacza z USA jaki koszt i czy wysyłają do PL??
- -sailor-
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 25/9/2008, 08:58
- Lokalizacja: Gołdap
A może by takie cudo zrobić samemu...
Musiałbym mieć więcej zdjęć i przybliżoną zasadę działania
Musiałbym mieć więcej zdjęć i przybliżoną zasadę działania
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Kumpel nabył do Hayabusy i skończył na oryginalnym bo jak postępował wg instrukcji to mu rozrząd przeskakiwał, zamówił z jakieś stronki typu bikebandit.com i za około 250PLN miał w 3-tygodnie paczkę w Polsce (a prosił o ekspres 7 dni)
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości