Zobacz wątek - 3 tryby pracy silnika w nowych Gsxr'ach. Jak to jest ?

3 tryby pracy silnika w nowych Gsxr'ach. Jak to jest ?

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

3 tryby pracy silnika w nowych Gsxr'ach. Jak to jest ?

Postprzez jordan23 » 27/9/2008, 19:26

Ostatnio dużo nad tym myślałem .Powiedzcie mi orientujecie się,jechał ktoś na takiej 600 z tymi trybami ? Rozumiem że tryb C jest najłagodniejszy. Ale nigdzie nie znalazłem jaka moc wtedy jest dostepna ? Wie ktoś ? Czy wtedy moto chodzi jak np bandit ? Uważam że jest to super rozwiązanie ,tylko chciałbym wiedzieć jak to jest z tą mocą
Dla niewtajemniczonych tryby są koło zapiętego biegu :)
Załączniki
art_21029_2_198984812.jpg
art_21029_2_198984812.jpg (51.99 KiB) Przeglądane 1453 razy
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?


Postprzez Leitho » 28/9/2008, 01:13

c to jest chyba 75 % mocy maskymalnej
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez gumis » 28/9/2008, 01:37

Do dyspozycji mamy trzy tryby: A,B oraz C. Standardowo przy każdym uruchomieniu silnika załączony jest tryb A, czyli niczym nieskrępowana pełna moc. Za pomocą kontrolera znajdującego się w zasięgu naszego prawego kciuka błyskawicznie przełączyć możemy na tryb B, który nie zmieniając mocy maksymalnej, zdecydowanie wygładza krzywą mocy i sprawia, że silnik mniej żywiołowo wkręca się na obroty. Ostatni tryb - C kastruje GSX-R`a do około 120 KM.

Teorii zastosowania jest wiele. Po pierwsze owe tryby symulować mogą pracę silników o mniejszych pojemnościach i ułatwiać tym samym ogarnięcie mocy mniej doświadczonym kierowcom. Po drugie regulacja mocy może przydać się przy różnych warunkach panujących na drodze czy na torze i ułatwić jazdę np. po mokrej nawierzchni. Po trzecie - zmienne mapy zapłonu mogą przydać się zawodnikom wyścigowym. Przecież nikt nie powiedział, że standardowo ustawionych map nie można zmienić! Profesjonalista wgrywając własne mapy będzie mógł zrobić z nich użytek, zmieniając je w zależności od wymagań toru.

I zapomnialem dodac, ze te zastosowanie jest w litrach.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez hugo2003 » 28/9/2008, 14:50

tzn nie rozumiem z tymi mapami zaplonu czyli co? zaplon jest przesowany??opozniony lub przyspieszony??? a jak to wyglada ze spalaniem??? czy przy trybie C bedzie palil o te 25%mocy mniej??? mozesz mi to przyblizyc gumiss???
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr