Przegląd przed długą trasą
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Przegląd przed długą trasą
Panowie jak przygotowujecie motor przed drogÄ…? Ma ktoÅ› jakieÅ› uwagi/sugestie?
- drat_wa
- Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 3/6/2007, 18:21
zadnych przygotowań
sprzet poweniemn byc w dobrym stanie cały czas
co najwyżej mozesz sprawdzić czy opony i napęd wytrzymaja np zakładane 4000 km przebiegu
sprzet poweniemn byc w dobrym stanie cały czas
co najwyżej mozesz sprawdzić czy opony i napęd wytrzymaja np zakładane 4000 km przebiegu
- yarccom
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 23/6/2007, 14:52
- Lokalizacja: szczecin
yarccom napisał(a):zadnych przygotowań
sprzet poweniemn byc w dobrym stanie cały czas
co najwyżej mozesz sprawdzić czy opony i napęd wytrzymaja np zakładane 4000 km przebiegu
Żadnych przygotowań? chyba nie wiesz co mówisz! Należy sprawdzic stan ciśnienia w oponach, ilośc oleju, hamulce (ilość płynów i grubość klocków hamulcowych) poziom płynu chłodniczego jest motocykl wyposażony jest w chłodnice, naciąg łańcucha i date ważności OC i przeglądu bo o tym często się nie pamięta.
-
adam_89 - Stały bywalec
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
- Lokalizacja: Radomsko
heh czyli na codzien jezdzisz bez oleju, z cienkimi klockami, z kapciami bez ciśnienia, z łancuchem wyciągfnietym jak guma z gaci
no to powodzenia
no to powodzenia
- yarccom
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 23/6/2007, 14:52
- Lokalizacja: szczecin
zgadza się. to co napisał adam_89 odnosi się do każdej przejażdźki motocyklem. jedynie warto sprawdzić czy opony wytrzymają palnowaną trasę. jeśli z planowanego przebeigu wynika konieczność serwisu, to albo ustalić adres serwisu po drodze, albo zabrać ze sobą co tam potrzeba (olej, filtr)
można tylko pokombinować w co się spakować i ewentualnie dokupić stelaże i kufry.
można tylko pokombinować w co się spakować i ewentualnie dokupić stelaże i kufry.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
yarccom napisał(a):heh czyli na codzien jezdzisz bez oleju, z cienkimi klockami, z kapciami bez ciśnienia, z łancuchem wyciągfnietym jak guma z gaci
no to powodzenia
widać ze jestes mało doświadczony! na codzien bywa ze można jeździć z minimalna ilością oleju, cienkimi klockami nie własciwym cisnieniem w oponach itp, itd. czasem wyjeżdzając np do sklepu po bułki nie zwraca sie na to uwagi. Jednak autor w tytule napisał napisał "Przegląd przed długą trasą" a więc udzieliłem mu wskazówek na co powinno sie zwrócić uwage, a na co codziennie nie ma czasu proste?
-
adam_89 - Stały bywalec
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
- Lokalizacja: Radomsko
adam_89 napisał(a):widać ze jestes mało doświadczony!
a ty widze że jestes przeswiadczony o swoim mozliwościach
mówisz że jestem mało doświadczony bo dbam o stan techniczny motocykla... niech ci bedzie ... mam tylko nadzieje że nigdy nie bede na tyle doświadczony by takie sprawy bagatelizować ...
widze że dosłownie bierzesz swój tekst z podpisu póki żyjesz to SZALEJ:)
no nic to szalej .... na wyciągnietym łancuchu i klockami cienkimi jak listki Przeciez tylko po bułki jedziesz ...
- yarccom
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 23/6/2007, 14:52
- Lokalizacja: szczecin
adam_89 napisał(a):Żadnych przygotowań? chyba nie wiesz co mówisz! Należy sprawdzic stan ciśnienia w oponach, ilośc oleju, hamulce (ilość płynów i grubość klocków hamulcowych) poziom płynu chłodniczego jest motocykl wyposażony jest w chłodnice, naciąg łańcucha i date ważności OC i przeglądu bo o tym często się nie pamięta.
Osobiście także uważam że jest to jak najbardziej konieczne. Wiadomo że serwis robi się na początku sezonu i przeważnie wymienia się to co zaleca producent przy danym przebiegu. To co jest OK w kwietniu nie zawsze musi być "sprawne" w lipcu/sierpniu, a tym bardziej gdy posiadamy motocykl z drugiej ręki.
Czy ktoś wyjeżdżając za granice ubezpiecza dodatkowo motor i siebie?
- drat_wa
- Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 3/6/2007, 18:21
procz wspomnianych juz tu elementow mechanicznych warto przed wyjazdem sprawdzic stan elektryki a przede wszystkim zarowek. Spalona zarowka tylnego kierunkowskazu to niby malo istotna rzecz a ma ogromny wplyw na nasze bezpieczenstwo.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Turystyka motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości