synchronizacja krok po kroku --> dla laika
Posty: 3
• Strona 1 z 1
synchronizacja krok po kroku --> dla laika
witma tak jak w temacie czy ktos mi pomoze przy synchronizacji otóż zakupiłem synchronizatory zegarowe a posiadam motocykl suzuki gsx 550 z 2 gaźnikami ( w jednym gaźniku sa 2 przepustnice) dodam ze gazniki zostały wyczyszczone membrany sa całe krućce wymienione filtr powietrza tez
prosze o pomoc
prosze o pomoc
- krycha154
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 14/7/2008, 11:58
nastepnym razem za umieszczenie tematu w zlym dzuiale bedzie warn.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Na początek warto by było zsynchronizować klawiaturę ze znakami interpunkcyjnymi.
Po pierwsze, żeby zacząć w ogóle synchronizację, musisz mieć dobrze wyregulowane obroty biegu jałowego oraz dobrze ustawione zawory.
IdÄ…c dalej:
Synchronizujesz pierwszy gaźnik względem drugiego regulując je śrubą synchronizującą do momentu wyrównania skali na synchronizatorze.
Dobrze by było, żebyś po nastawie wkręcił dosłownie na sekundę - dwie silnik na obroty i sprawdził jeszcze raz synchro.
Ja robiłem synchrpnizację dla 4 gaźników i poźniej sprawdzałem jeszczę ustawienia czwartego względem trzeciego i drugiego względem trzeciego.
W każdym przypadku różnica ciśnień między parą nie mogła przekraczać kPa.
Po synchronizacji musisz ponownie sprawdzić ustawienia biegu jałowego + wyregulować linkę gazu.
Pozdrawiam
Po pierwsze, żeby zacząć w ogóle synchronizację, musisz mieć dobrze wyregulowane obroty biegu jałowego oraz dobrze ustawione zawory.
IdÄ…c dalej:
Synchronizujesz pierwszy gaźnik względem drugiego regulując je śrubą synchronizującą do momentu wyrównania skali na synchronizatorze.
Dobrze by było, żebyś po nastawie wkręcił dosłownie na sekundę - dwie silnik na obroty i sprawdził jeszcze raz synchro.
Ja robiłem synchrpnizację dla 4 gaźników i poźniej sprawdzałem jeszczę ustawienia czwartego względem trzeciego i drugiego względem trzeciego.
W każdym przypadku różnica ciśnień między parą nie mogła przekraczać kPa.
Po synchronizacji musisz ponownie sprawdzić ustawienia biegu jałowego + wyregulować linkę gazu.
Pozdrawiam
- Sureal
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 30/6/2008, 23:41
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości