Zobacz wątek - Remont w 4T - Jakie koszty mnie czekaja ??
NAS Analytics TAG

Remont w 4T - Jakie koszty mnie czekaja ??

Enduro, Cross
_________

Remont w 4T - Jakie koszty mnie czekaja ??

Postprzez matku » 24/9/2008, 14:34

Witam.
Niedawno kupiłem Honde CRF 450R. Prawdopodobnie bedzie szykował mi sie remont silnika. Ale kompletnie nie wiem ile na to wyłoze kasy ?? Moze mi ktos pomóc ??
Ostatnio edytowano 24/9/2008, 19:21 przez matku, łącznie edytowano 1 raz
matku
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/9/2008, 09:05
Lokalizacja: Nisko(podkarpackie)


Postprzez panzernacker » 24/9/2008, 14:46

Koszty? Spore ;)
Tłok 600zł
Nicasil 600zł>
Wałki rozrządu 2x700zł
Łańcuszek rozrządu 150zł>
Zawory 100-300zł x5
Niezbyt pięknie ;)
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34


Postprzez Bostorn » 24/9/2008, 16:30

omg.... no to zajzałem tutaj z ciekawosci i jak zobaczyłem co panzer napisał odrazu zachciało mi się wyjsc ^_^ żeś teraz chyba załamał chłopa :P

dzizus

matku a powiedz po czym poznałes ze czeka Cie remont?? może jakos damy radę coś poradzic odratowac troszke twojej mamonki :0
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez matku » 24/9/2008, 17:07

hehe Ceny porazajace .

Narazie mocy ma od zawalenia :D tylko tak sie na przyszłosc pytalem .
Jak narazie slinki igła jak kupiłem mial przejechane jakies 40 mh. Ja przejechalem jakies 5mh. Wiec zamierzam jescze pojezdzic jak tylko bedzie pogoda.
Dla informacji nic w silniku narazie nie bylo robione , bo to jest rocznik 2007.
Pozdrawiam i dzieki za info.
matku
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/9/2008, 09:05
Lokalizacja: Nisko(podkarpackie)

Postprzez Bostorn » 24/9/2008, 19:58

omg człowkieku to ty masz nowy motor!!!!!!!!!

hah omg.. ja to bym sie załamał haha ;d a on ma motor mało smigany 4t... nie wiem co ile mth to sie robi ale z tego co wiem cylek tłok i łancuszek to podstawa

ale te moto nieraz sie remontuje po kilku latach
to nie 2t :P
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Łukaszckk » 24/9/2008, 22:29

Chciałbym was powiadomić ze tlok w 2504t wymienia sie po 16motogodzinach... w 2t co 20...oczywiscie to sie liczy na ostra jazde po torze.Tak jak sie po lesie lata to tak gdzies kolo 30h-40h mozna smigac,a co do rematu to cylka nie trzeba wymieniać jak sie bedzie wymieniało tłoka kiedy potrzeba.Ponieważ gdy przejedziesz za duzo motogodzin zdaza sie ze nicasil sie wykrusza,i jeszcze rada wymieniaj olej co 3 wyjazdy.Pozdro
Łukaszckk
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22/9/2008, 22:43

Postprzez Dirt Rider » 25/9/2008, 18:51

Kolego, wszyscy wiemy, że utrzymanie crossa nie jest tanie, ale nie musisz aż tak straszyć :wink: to w 2T wymienia się częściej tłok niż w 4T. Jak ma przejechane dopiero 45 mh, to jeszcze masz sporo jeżdżenia do wymiany tłoka :) Takich pojemności nie kręci się wysoko a już tym bardziej że to jest 4T, więc tłok wcale się szybko nie zużywa. Ostatnio czytałem na forum, że Beavis na 125 2T jeździł 120 mh na jednym tłoku, sam mam wiele znajomych, którzy kupili sobie crossy, jeżdżą już długo i nic nie wymieniali, a motorki ciągle idą jak do ognia. Jak zauważysz, że moc jest mniejsza, to powoli przymierzaj się do remontu, jedyne co musisz wymieniać trochę częściej to łańcuszek rozrządu, a nicasil co 3 tłoki, albo nawet rzadziej, więc jak widzisz nie jest wcale tak źle :)
KTM SX 250 08'(piekielna maszyna),
Husaberg FE 550 07'(śmierć na kółkach)
Husqvarna SMR 450 RR 08'(nie kupujcie tego, jeśli chcecie żyć;])
KTM SX 505 09' (najlepszy quad;))
KTM XC-F 505 09' (odlot;])
Avatar użytkownika
Dirt Rider
Świeżak
 
Posty: 180
Dołączył(a): 10/6/2008, 20:45
Lokalizacja: Olza

Postprzez Manhatan » 25/9/2008, 18:52

Przepraszam, że tak wejdę, ale Łukaszu, powiedz mi, skąd masz tak drastyczne dane? :? Tłok w 4T przede wszystkim zmienia zdecydowanie rzadziej niż w przypadku 2T... Co 16mth być może trzeba regulować luzy zaworowe, a nie wymieniać tłok...

Edit: Dirt mnie uprzedził ;)

A tak poza tym, to chciałbym zaznaczyć, że w przypadku 4T bardziej opłaca się kupić nowy cylinder niż nakładać nikasil, ze względu na to, że koszt nowego cylindra jest czesto mniejszy niż robienie nikasilu... w 2T cylindry są droższe, a głowice tańsze, na odwrót jest w przypadku 4T.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez matku » 29/9/2008, 19:58

Mam jescze jedno pytanie .

Jakie jest zużycie oleju w 4T ? U mnie 4 godz. jazdy po lesie , stan w "oczku" z 3/4 zleciało na 1/2 . Rocznik motoru 2007r w CRF 450R.
Pozdrawiam.
matku
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13/9/2008, 09:05
Lokalizacja: Nisko(podkarpackie)

Postprzez panzernacker » 30/9/2008, 15:41

Nie powiem Ci jakie zużycie ale wg mnie aż tyle to zdecydowanie za dużo...
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości




na gr