Zobacz wątek - CBR 600 F2 Dusi się na pełnym gazie
NAS Analytics TAG

CBR 600 F2 Dusi się na pełnym gazie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR 600 F2 Dusi się na pełnym gazie

Postprzez wamnok » 22/9/2008, 11:41

Mam od niedawana CBR 600 F2, ogólnie motorek chodzi spoko, ładnie się wkręca, zrywny, pali na dotyk czy zimny czy ciepły, na jedynce dochodzi do 100km/h. Jest tylko taki problem, kiedy chcę go przytrzymać na trasie na 6tce na pełnym gazie, to dochodzi do około 200km/h i po jakimś kilometrze zaczyna się dusić, objaw taki jak wtedy kiedy paliwo się kończy i trzeba przełączyć na rezerwę. Gdy tak się dzieje wtedy puszczam gaz na chwile i znou zaczyna jechać normalnie, itd. Kiedy przytrzymałem odkręconą manetę dłużej to dusił się a prędkość spadała do 30km/h. Sprawdzałem kranik, przewody, filtr paliwa i niby wszystko czyste, filtr powietrza też spoko. Myślalem, że to tłumik, bo jest założony sportowy ale sprawdzilem na fabrycznym od F3 i to samo dalej, jechalem też z otwartym wlewem paliwa i to samo. Nie wiem co to może być, chyba zostaje mi tylko serwis, oby nie było to nic poważnego i dało się zrobić. Tak myślałem, że może gaźniki mają za mały poziom paliwa ustawiony. Może był zdlawiony, ktoś odblokował go ale dysze są za małe wkręcone. Co o tym myślicie?
wamnok
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 16/3/2008, 16:44


Postprzez Pisiu » 22/9/2008, 14:26

Z tymi dyszami raczej nie... też miałem f2 zdławioną i po odblokowaniu są te same dysze,a moto idzie spoko nic nie dusi :)
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl


Postprzez hugo2003 » 22/9/2008, 17:50

proponuje ragulacje i czyszczenie gaznikow!!!! powaznie to wiele daje bo sam mialem dola z moja zx9r i faktycznie moto inaczej chodzi!!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez TomaszL » 24/9/2008, 20:33

mogą być zabrudzone gaźniki też tak miałem jak dałem w palnik to moto po chwili sie dusił jak odpuściłem to za chwile znowu było OK
syf w gaźnikach był niezły :)
cza być tfardym nie mientkim
TomaszL
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/8/2006, 19:49
Lokalizacja: Krosno/okol

Postprzez wamnok » 27/9/2008, 09:33

W serwisie zlokalizowali mi niby usterke, winna jest mambrana w kraniku, jest ona troszke dziurawa i kiedy podciśnienie chce ją zassać to zasysa powietrze (ja jakoś nie zwróciłem na to uwagi kiedy rozebralem kranik). Teraz muszę kupić komplet naprawczy kranika i wymienić tą membranę. Jeszcze jednak nie jestem do końca pewny czy to to, po wymianie będzie dopiero wiadamo. Ale czy to by tak się działo, że dopiero na 6tce, pełnym gazie i po chwili brakowało by mu paliwa, bo na niższych biegach ladnie ciągnie?
SHL M11 175 --> MZ TS 150 --> MZ ETZ 250 --> YAMAHA FZR 600 --> HONDA CBR 600 F2
wamnok
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 16/3/2008, 16:44

Postprzez hugo2003 » 27/9/2008, 14:52

na nizszych ladnie ciagnie bo po chwili maleja obrotu po zmianie na wyzszy.. a na 6 juz ostatnim biegu ciagniesz go na maxa i wtedy potrzebuje duuzo wiecej zupy wiec wypali to co ma a podcisnienie Ci w tym momencie nie dziala wiec nie dostaje tyle ile powienien... zrob to co masz do zrobienia i napisz czy pomoglo!!
powodzenia
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez wamnok » 27/9/2008, 18:15

Postanowilem zrobić dzisiaj test... Wyjąlem z kranika sprężynę odpowiedzialną za dociskanie membrany blokującej przepływ paliwa, tak aby paliwo leciało nawet bez podciśnienia, przejechalem się i problem nie wystąpił, wiec juz wiadomo raczej, że wina jest w kraniku (chybaże za słabe podciśnienie w gaźniku ale to raczej odpada). Zadowolony postanowilem jednak załozyć sprężynę z powrotem aby było tak jak być powinno, przejechalem się wtedy znowu pewny że problem teraz wystąpi... Ku mojemu zdziwieniu nie wystąpił, nie wiem co zrobiłem ale problem zniknął, mam nadzieje że już będzie dobrze. Nawet nie chcę już tam dotykać skoro działa, ale jak przyjdzie zestaw naprawczy kranika to i tak chyba go założę, myślę że wtedy też będzie już ok.
SHL M11 175 --> MZ TS 150 --> MZ ETZ 250 --> YAMAHA FZR 600 --> HONDA CBR 600 F2
wamnok
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 16/3/2008, 16:44

Postprzez hugo2003 » 28/9/2008, 12:57

zaloz zaloz to nie zginie i nie zaszkodzi skoro juz zamowiles... moze poprostu gdzies cos sie zasiedzialo zacislo itp.... wiec jak znow cos sie bedzie dzialo wiesz gdzie szukac przyczyny...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości




na górê