Zobacz wątek - pieski!!

pieski!!

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

pieski!!

Postprzez 600naMax » 20/9/2008, 10:01

zapewne wielu z was jezdzi bez prawka, albo bez tablic 8) zdarzylo Wam sie juz kideys ze policja sie tym zainteresowala i postanowila Was dorwac???:P
spróbujesz tylko raz..................i koniec
Avatar użytkownika
600naMax
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 14/8/2008, 22:04
Lokalizacja: okolice Krakowa


Postprzez greddy » 20/9/2008, 10:04

kurczem, myslalem, ze temat o futrzakach.znow sie pomylilem... :lol:
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez fandzoilisz » 20/9/2008, 10:04

temat z doopy
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez gumis » 20/9/2008, 10:08

zaraz odezwa sie mlodzi gniewni i opowiedza jak to oni przez gory, lasy i doliny uciekali na swoich nrg polini super kit 150
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez Bostorn » 20/9/2008, 10:25

hmm albo na mojej sendzie 50 ^_^ jak na siłke jechałem i zatankowac przy okazji qr..y na lizaka łapali i to nie bytli osiedlowi tylko lotni dziady.. nawet dziadka na rowerze dorwali kazali mu dmuchac i dla kolesia co wyrzucał słoiki do kontenera a był autem dmuchał... łapali kazdego no i zachciało im sie mnie gonic

ja grzecznie jade;d powolutku koło nich tylko sie nie za3małem jak machała panienka
za3małem sie przy torach też grzecznie i tu sie zaczyna ;d las bok :D
1 .. gazu 2 gazu etc;d lecialem jak szalony nie patrząc w lusterka;d
koledzy powiedzieli tylko bo byli swiadkami że zaraz za mną dziady pojechali usłyszeli 2 wielkie łup i oni zaraz zawrocili;d ciekawe z ktorej strony im silnik wyszedł ^_^

i takie cos mowili co byli za3mani :D chociaz 1 mądry sie nie dał :P
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez CalibraHunter » 20/9/2008, 10:33

gumisss napisał(a):zaraz odezwa sie mlodzi gniewni i opowiedza jak to oni przez gory, lasy i doliny uciekali na swoich nrg polini super kit 150


Leze i kwicze :lol:

Mnie pieski kochaja spisywac, zawsze jak nas dopadna to w pierwszej kolejnosci leca moje dokumenty :D Ale jeszcze mnie nie skontrolowali z lapanki.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez Flow » 20/9/2008, 12:04

to patty bez prawka smigasz?

ja podczas mojej 1 szej jazdy na daytonie jechałem 340 albo 350 niepamietam i wchodzilem w zakret koło przystanku autobusowego na wiejskiej żwirowej drodze jadac oczywiscie na gumie i machając pannom z przystanku jednoczesnie drapiąc sie po genitaliach i jedząc czereśnie :)

(sam mam pompe z wlasnej glupoty) :)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez Koval135 » 20/9/2008, 12:12

Masz trzy ręce?Machac,drapac sie i jeśc naraz :shock: Też tak chce 8)
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Kedar-88 » 20/9/2008, 12:25

wcale niema trzech rąk motocyklem kierował siłą woli :D
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez 600naMax » 20/9/2008, 12:41

a może trzymał te czeraśnie z genitaljami i jadł, a jak sięgał to sie drapał:P
spróbujesz tylko raz..................i koniec
Avatar użytkownika
600naMax
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 14/8/2008, 22:04
Lokalizacja: okolice Krakowa

Postprzez Koval135 » 20/9/2008, 12:50

Bede musiał spróbować,tylko skąd ja teraz czereśnie wytrzasne? :? :lol:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez 600naMax » 20/9/2008, 12:52

odwazny:D hehe to smacznego
spróbujesz tylko raz..................i koniec
Avatar użytkownika
600naMax
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 14/8/2008, 22:04
Lokalizacja: okolice Krakowa

Postprzez turboponczek » 20/9/2008, 14:05

Moj kumpel kiedyś uciekał przed policja na Peugeot NRG Extreme Tuning 130km/h. Na koniec nie wyrobił na zakręcie i wpie*dolił sie do jeziora
Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez SzpiceR » 20/9/2008, 14:38

ja kiedys uciekalem z buta przed radiowozem i na zakrecie ze strachu sie zesralem i chlopcy radarowcy wjecholi w pole pszenicy... ii tak powstal chocapic
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez turboponczek » 20/9/2008, 14:52

a łyżka na to nieeeeemożliwe 8)
Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez greddy » 20/9/2008, 14:55

wy to krezjolki jestescie xD ;*;*;*
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez SzpiceR » 20/9/2008, 14:58

ponczek ciezarowcu cicho!
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Koval135 » 20/9/2008, 15:15

greddy napisał(a):wy to krezjolki jestescie xD ;*;*;*


A ty to może nie :roll: :lol:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez greddy » 20/9/2008, 15:37

ja? pelna powaga ; )
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez 2pac » 20/9/2008, 21:46

SzpiceR napisał(a):ja kiedys uciekalem z buta przed radiowozem i na zakrecie ze strachu sie zesralem i chlopcy radarowcy wjecholi w pole pszenicy... ii tak powstal chocapic


Hahahahahaha leże :D :D :D :D :D :D :D
Avatar użytkownika
2pac
Świeżak
 
Posty: 322
Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
Lokalizacja: Wągrowiec

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości




na gr