Zobacz wÄ…tek - cbr600f4 sport, r6, 636 czy gsxr600 k2
NAS Analytics TAG

cbr600f4 sport, r6, 636 czy gsxr600 k2

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

cbr600f4 sport, r6, 636 czy gsxr600 k2

Postprzez danieldaniel » 19/9/2008, 21:43

Witam. Przymierzam się do kupna kolejnego motocykla. Nie będzie to mój pierwszy motor bo teraz mam mito 125 a wcześniej miałem nsr 125.
Mam kapitał do 12,5tyś a widziałem że można wyrwać za te pieniądze ww motocykle. Mam takie pytanie który motocykl najbardziej polecacie? Który jest najmniej awaryjny?, no i jak z częściami i ich cenami?
Ostatnio edytowano 20/9/2008, 09:13 przez danieldaniel, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
danieldaniel
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/7/2007, 19:35


Postprzez 600naMax » 19/9/2008, 22:01

jesli chodzi o cene i spalanie to giXer:P
spróbujesz tylko raz..................i koniec
Avatar użytkownika
600naMax
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 14/8/2008, 22:04
Lokalizacja: okolice Krakowa


Postprzez Olo_82 » 19/9/2008, 22:28

Wybierz ktory Ci sie podoba i go kup. Pod uwage wez takie rzeczy:
- cebra jest 'spokojna'
- r6 jest narowista i malutka,
- gixxer k1-k3 jest duzy, w zasadzie bezawaryjny i IMHO najladniejszy,
- o kawie nie mam zdania, ale wlasnie dlatego, ze zawsze byla dla mnie nijaka.

Ze spalaniem i czesciami cudow nie oczekuj. Czesci to samo przy kazdym z wymienionych modeli, a ze spalaniem nie ma sily - jak odkrecasz zdrowo to swoje wezmie.
IMO za plastika sie brac, majac wsrod priorytetow oszczednosc to absurd.
Olo
Avatar użytkownika
Olo_82
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 18/6/2008, 23:44
Lokalizacja: Leszno

Postprzez palgumeniedusze » 19/9/2008, 22:37

a ja ci p0olece 636 bo wlasnie dla mnie nie jest nijaka jest inna niz reszta....:)
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Kedar-88 » 19/9/2008, 23:02

a który Ci się podoba?..zadaj sobie to pytanie i go kup, bo każdy z tych motocykli ma cechy wyjątkowe i specyficzne dla niego 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez kosta » 20/9/2008, 09:15

r6 lub 636 za bardzo fajne prowadzenie i niewyczuwalnÄ… masÄ™ motocykla
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez 600naMax » 20/9/2008, 09:35

wszystkie pala kolo 6-7 przy spokojnej jezdzie, 8-9 przy agresywnej, roznice sa rzedu 0,5l-1l, z tego co mi wiadomo to mniej pali wlasnie gsxr i cbr:>
spróbujesz tylko raz..................i koniec
Avatar użytkownika
600naMax
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 14/8/2008, 22:04
Lokalizacja: okolice Krakowa

Postprzez Nigoss » 20/9/2008, 10:36

Wedlug mnie gixer, albo 636. Kieruje sie glownie wygladem.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
Avatar użytkownika
Nigoss
Bywalec
 
Posty: 567
Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01

Postprzez greddy » 20/9/2008, 10:59

szejśczyszejś.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez zurek100 » 20/9/2008, 11:50

Pamiętaj ze wyglad tez sie liczy, bo codziennie bedziesz go widywal i glupio kupowac motocykl ze wzgledu na t oze spali 0,5 litra mniej xD
Avatar użytkownika
zurek100
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24/8/2008, 22:04
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Fenek16 » 20/9/2008, 12:12

Mam identyczną sytuacje jak autor tematu, tyle, ze ja mam tylko opcje F4i Sport vs R6 i myślę, myślę i nie mogę się zdecydować. W CBR kuszący jest wtrysk i motor troche masywniej wygląda, a na R6 czuć jazde. Według niektórych R6 tez jest nielada ładniejsza. Jak się nie zdecyduje to chyba wkońcu bedzie tak, że którego moto znajdę bliżej i lepszy stan to kupie :roll: ]

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez kosta » 20/9/2008, 13:28

r6 vs cbr bez wachania r6 za frajde jakiej honda nie daje
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Fenek16 » 20/9/2008, 15:16

No ok, a co z tym gadaniem o skrzyniach? dwójka wysiada w 6stkach czy 1kach? Od któregoś roku zajeli się tym niedociągnieciem?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Dominik_YZF » 20/9/2008, 18:51

Za jakis miesiac będe mial do opchnięcia swoją R6 2000r.
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez fandzoilisz » 20/9/2008, 18:55

raczej pytanie brzmi który sie trafi w dobrym stanie...

636 za 12 koła to nie wyrwiesz...
r6 bedzie raczje skatowana - taki wniosek wyciagnalem bo tez szukalem tych modeli i porownujac to za taka kase f4 stoi lepiej (lub trafialem na takich wlascieli ktorzy dbaja o moto)

obstawialbym
1 636
2 r6 (ciezko bedzie znalezc w dobrym stanie)
3 f4
4 gix


w rzeczywistosci bieraj teg ktory w lepszym stanie...
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez Fenek16 » 20/9/2008, 20:45

Dominik to moze jakoś się dogadamy wtedy, jeśli ciągle będe szukał :wink:

Tez jestem tego zdania, że 636 ciężko bedzie znaleźć, a jeszcze w dobrym stanie to już nie ma mowy...

No dobra zawsze jest mówione, ze CBR muli a R6 aż wyrywa do jazdy, a ten filmik

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... i+r6&vt=lf

Kierowca R6 był taki wolny czy poprostu CBR miała zebatki na przyśpieszenie, bo po zmianie biegów jakoś tak słychać...[/url]
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez wilkacy » 22/9/2008, 07:30

Fenek16 napisał(a):No ok, a co z tym gadaniem o skrzyniach? dwójka wysiada w 6stkach czy 1kach? Od któregoś roku zajeli się tym niedociągnieciem?

Nie wiem na ile ta reguła jest powtarzalna, ale u mnie dwójka do zrobienia. Rok 2003 model 2002 (chyba bez większych zmian szedł od początku - 99r). Od modelu 2003 ponoć lepiej (inne sprzęgło i inna skrzynia). Mam na myśli R6.
Uważam, że w moim przypadku i w moim wydaniu problemu z dwójką to akurat zaleta. Chciałem przydławić moto albo przyblokować manetkę, bo nigdy na żadnym moto nie jeździłem, nawet 1 km. Wsiadłem na R6 od razu, potem na kursowy. Po prawie 6 tysiącach tego sezonu wiem, że kupiłem źle (patrząc na niektórych dzików na Fazerach czy Hornetach - mi nauka idzie wolniej). Na pewno dobrze, że z wadą skrzyni. Po prostu nie odkręcam na 1 i 2.

Polecać modelu nie będę (sam poruszałem się po podobnych modelach przed zakupem), przymierz na jakim Ci wygodniej się siedzi. A kup ten który będzie w najlepszym stanie lub największa okazję. Tylko na okazje to uważaj, ja pojechałem po K4 300km. "Cała była spawana" to mało powiedziane. A w ogóle to szukałem CBR. A najbardziej to właśnie moto w stanie "igła". I kupilem z roz... skrzynią. :wink:

Nie kupuj sam! Moto kupujesz sercem, jak go zobaczysz i powiesz to TEN to weźmiesz największą padakę. Zimnokrwisty doradca jest bezcenny (plus dobry znajomy mechanik "na telefonie"). Poza tym to poczytaj, wszystko jest w Internecie. Ja kupiłem moto nie pytając nikogo w sieci o radę czy pozwolenie, a swojego wyboru nie żałuję (w kwestii modelu). Typ motocykla do nauki wybrałem najgorszy z możliwych.
Pozdrawiam,
wilku

Ps. Ten brzydal w awatarze to naprawdÄ™ ja.
Avatar użytkownika
wilkacy
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 18/1/2008, 11:23
Lokalizacja: Toruń



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê