Zobacz wątek - cbr600f4 sport, r6, 636 czy gsxr600 k2

cbr600f4 sport, r6, 636 czy gsxr600 k2

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

cbr600f4 sport, r6, 636 czy gsxr600 k2

Postprzez danieldaniel » 19/9/2008, 21:43

Witam. Przymierzam się do kupna kolejnego motocykla. Nie będzie to mój pierwszy motor bo teraz mam mito 125 a wcześniej miałem nsr 125.
Mam kapitał do 12,5tyś a widziałem że można wyrwać za te pieniądze ww motocykle. Mam takie pytanie który motocykl najbardziej polecacie? Który jest najmniej awaryjny?, no i jak z częściami i ich cenami?
Ostatnio edytowano 20/9/2008, 09:13 przez danieldaniel, łącznie edytowano 1 raz
danieldaniel
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/7/2007, 19:35


Postprzez 600naMax » 19/9/2008, 22:01

jesli chodzi o cene i spalanie to giXer:P
spróbujesz tylko raz..................i koniec
Avatar użytkownika
600naMax
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 14/8/2008, 22:04
Lokalizacja: okolice Krakowa

Postprzez eneasz » 19/9/2008, 22:26

600naMax napisał(a):jesli chodzi o cene i spalanie to giXer:P

A mozesz rozwinac swoja wypowiedz? Ile pali gixer a ile pala inne? :lol:
eneasz
 

Postprzez Olo_82 » 19/9/2008, 22:28

Wybierz ktory Ci sie podoba i go kup. Pod uwage wez takie rzeczy:
- cebra jest 'spokojna'
- r6 jest narowista i malutka,
- gixxer k1-k3 jest duzy, w zasadzie bezawaryjny i IMHO najladniejszy,
- o kawie nie mam zdania, ale wlasnie dlatego, ze zawsze byla dla mnie nijaka.

Ze spalaniem i czesciami cudow nie oczekuj. Czesci to samo przy kazdym z wymienionych modeli, a ze spalaniem nie ma sily - jak odkrecasz zdrowo to swoje wezmie.
IMO za plastika sie brac, majac wsrod priorytetow oszczednosc to absurd.
Olo
Avatar użytkownika
Olo_82
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 18/6/2008, 23:44
Lokalizacja: Leszno

Postprzez palgumeniedusze » 19/9/2008, 22:37

a ja ci p0olece 636 bo wlasnie dla mnie nie jest nijaka jest inna niz reszta....:)
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Kedar-88 » 19/9/2008, 23:02

a który Ci się podoba?..zadaj sobie to pytanie i go kup, bo każdy z tych motocykli ma cechy wyjątkowe i specyficzne dla niego 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez eneasz » 19/9/2008, 23:17

Olo_82 napisał(a):Wybierz ktory Ci sie podoba i go kup. Pod uwage wez takie rzeczy:
......
- gixxer k1-k3 jest duzy, w zasadzie bezawaryjny i IMHO najladniejszy,
- o kawie nie mam zdania, ale wlasnie dlatego, ze zawsze byla dla mnie nijaka.

.......


IMO za plastika sie brac, majac wsrod priorytetow oszczednosc to absurd.


Kwestia gustu, bo ja mam odwrotne zdanie ale podoba mi sie ,ze wpierw piszesz jaki ci sie podoba, a pozniej podajac roznice piszesz ,ze to ten jest najladniejszy.
Zgadzam sie, nie rozumiem ludzi kupujacych plastik i pytajacych o ten co najmniej pali. Najmniej to chyba motorynka pali z tych ktore mi przychodza do glowy.
eneasz
 

Postprzez kosta » 20/9/2008, 09:15

r6 lub 636 za bardzo fajne prowadzenie i niewyczuwalną masę motocykla
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez 600naMax » 20/9/2008, 09:35

wszystkie pala kolo 6-7 przy spokojnej jezdzie, 8-9 przy agresywnej, roznice sa rzedu 0,5l-1l, z tego co mi wiadomo to mniej pali wlasnie gsxr i cbr:>
spróbujesz tylko raz..................i koniec
Avatar użytkownika
600naMax
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 14/8/2008, 22:04
Lokalizacja: okolice Krakowa

Postprzez eneasz » 20/9/2008, 10:24

600naMax napisał(a):wszystkie pala kolo 6-7 przy spokojnej jezdzie, 8-9 przy agresywnej, roznice sa rzedu 0,5l-1l, z tego co mi wiadomo to mniej pali wlasnie gsxr i cbr:>

Czyli nie ma zadnej roznicy wiec ten argument o kant tylka mozesz sobie potrzaska :)
eneasz
 

Postprzez Nigoss » 20/9/2008, 10:36

Wedlug mnie gixer, albo 636. Kieruje sie glownie wygladem.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
Avatar użytkownika
Nigoss
Bywalec
 
Posty: 567
Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01

Postprzez greddy » 20/9/2008, 10:59

szejśczyszejś.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez zurek100 » 20/9/2008, 11:50

Pamiętaj ze wyglad tez sie liczy, bo codziennie bedziesz go widywal i glupio kupowac motocykl ze wzgledu na t oze spali 0,5 litra mniej xD
Avatar użytkownika
zurek100
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24/8/2008, 22:04
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Fenek16 » 20/9/2008, 12:12

Mam identyczną sytuacje jak autor tematu, tyle, ze ja mam tylko opcje F4i Sport vs R6 i myślę, myślę i nie mogę się zdecydować. W CBR kuszący jest wtrysk i motor troche masywniej wygląda, a na R6 czuć jazde. Według niektórych R6 tez jest nielada ładniejsza. Jak się nie zdecyduje to chyba wkońcu bedzie tak, że którego moto znajdę bliżej i lepszy stan to kupie :roll: ]

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez kosta » 20/9/2008, 13:28

r6 vs cbr bez wachania r6 za frajde jakiej honda nie daje
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Fenek16 » 20/9/2008, 15:16

No ok, a co z tym gadaniem o skrzyniach? dwójka wysiada w 6stkach czy 1kach? Od któregoś roku zajeli się tym niedociągnieciem?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Dominik_YZF » 20/9/2008, 18:51

Za jakis miesiac będe mial do opchnięcia swoją R6 2000r.
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez fandzoilisz » 20/9/2008, 18:55

raczej pytanie brzmi który sie trafi w dobrym stanie...

636 za 12 koła to nie wyrwiesz...
r6 bedzie raczje skatowana - taki wniosek wyciagnalem bo tez szukalem tych modeli i porownujac to za taka kase f4 stoi lepiej (lub trafialem na takich wlascieli ktorzy dbaja o moto)

obstawialbym
1 636
2 r6 (ciezko bedzie znalezc w dobrym stanie)
3 f4
4 gix


w rzeczywistosci bieraj teg ktory w lepszym stanie...
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez Fenek16 » 20/9/2008, 20:45

Dominik to moze jakoś się dogadamy wtedy, jeśli ciągle będe szukał :wink:

Tez jestem tego zdania, że 636 ciężko bedzie znaleźć, a jeszcze w dobrym stanie to już nie ma mowy...

No dobra zawsze jest mówione, ze CBR muli a R6 aż wyrywa do jazdy, a ten filmik

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... i+r6&vt=lf

Kierowca R6 był taki wolny czy poprostu CBR miała zebatki na przyśpieszenie, bo po zmianie biegów jakoś tak słychać...[/url]
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez wilkacy » 22/9/2008, 07:30

Fenek16 napisał(a):No ok, a co z tym gadaniem o skrzyniach? dwójka wysiada w 6stkach czy 1kach? Od któregoś roku zajeli się tym niedociągnieciem?

Nie wiem na ile ta reguła jest powtarzalna, ale u mnie dwójka do zrobienia. Rok 2003 model 2002 (chyba bez większych zmian szedł od początku - 99r). Od modelu 2003 ponoć lepiej (inne sprzęgło i inna skrzynia). Mam na myśli R6.
Uważam, że w moim przypadku i w moim wydaniu problemu z dwójką to akurat zaleta. Chciałem przydławić moto albo przyblokować manetkę, bo nigdy na żadnym moto nie jeździłem, nawet 1 km. Wsiadłem na R6 od razu, potem na kursowy. Po prawie 6 tysiącach tego sezonu wiem, że kupiłem źle (patrząc na niektórych dzików na Fazerach czy Hornetach - mi nauka idzie wolniej). Na pewno dobrze, że z wadą skrzyni. Po prostu nie odkręcam na 1 i 2.

Polecać modelu nie będę (sam poruszałem się po podobnych modelach przed zakupem), przymierz na jakim Ci wygodniej się siedzi. A kup ten który będzie w najlepszym stanie lub największa okazję. Tylko na okazje to uważaj, ja pojechałem po K4 300km. "Cała była spawana" to mało powiedziane. A w ogóle to szukałem CBR. A najbardziej to właśnie moto w stanie "igła". I kupilem z roz... skrzynią. :wink:

Nie kupuj sam! Moto kupujesz sercem, jak go zobaczysz i powiesz to TEN to weźmiesz największą padakę. Zimnokrwisty doradca jest bezcenny (plus dobry znajomy mechanik "na telefonie"). Poza tym to poczytaj, wszystko jest w Internecie. Ja kupiłem moto nie pytając nikogo w sieci o radę czy pozwolenie, a swojego wyboru nie żałuję (w kwestii modelu). Typ motocykla do nauki wybrałem najgorszy z możliwych.
Pozdrawiam,
wilku

Ps. Ten brzydal w awatarze to naprawdę ja.
Avatar użytkownika
wilkacy
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 18/1/2008, 11:23
Lokalizacja: Toruń



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr