Zobacz wÄ…tek - Ciekawe spotkanie HRD VINCENT
NAS Analytics TAG

Ciekawe spotkanie HRD VINCENT

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Flow » 16/9/2008, 19:10

tez nigdy nie slyszalem o takich motocyklach,chetnie poczytam,w deszcz napewno wysmienicie sie takowymi nie jezdzi,a Senku tak btw czym sam na codzien smigasz bo chyba umknelo mi to lub nigdy sie mowiles :)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50


Postprzez fandzoilisz » 16/9/2008, 19:29

a ja slyszalem :P
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07


Postprzez palgumeniedusze » 16/9/2008, 21:27

kawa ... suza... chinol/.. troche spadles....obys sie podniosl :lol: ...bo juz chyba nizej nei mozna a co do motocykli to angole maja swoje wynalazki ktore kochaja:)
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez wikples » 16/9/2008, 21:30

Szkoda, żę zdjęć nie zrobiłeś :)
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Flow » 16/9/2008, 22:24

ej prosze mi tu po angielskich motocyklach nie jezdzic ;)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez Adam M. » 17/9/2008, 00:48

Vincent byl mala firma angielska, ktora jako jedyna na swiecie wyprodukowala supermotocykl w latach 50 tych.
Byl to model o pojemnosci litra w ukladzie silnika V, ktory w gruncie rzeczy nie posiadal ramy, a wszystkie elementy podwoziowe mocowane byly do niezwykle sztywnego ( i duzego ) zespolu silnik, sprzeglo, skrzynia.
Bardzo waski, dobrze zawieszony i z dobrymi hamulcami ( oba kola mialy po 2 hamulce bebnowe ) osiagal niespotykane na tamte czasy szybkosci.
W zaleznosci od wysilenia silnika mial od 55 do 75KMn i wiecej - wersja wyscigowa Black Lightning osiagala ok 250 km/h. Bardzo drogi w utrzymaniu, wymaga kochajacego wlasciciela ktory w odpowiednim czasie wymienia drogie, ale za to szybko zuzywajace sie czesci i cierpi na typowe problemy starych anglikow, czyli delikatnie podcieka olejem, a swiatla ma pod zdechlym azorkiem :).

Adam M.
PS. Palgumeniedusze - nie pieprz bracie i przypomnij sobie dobre przyslowie z Riders.pl:
"Nie wazne co masz pod dupa, wazne co masz nad nia".
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez palgumeniedusze » 17/9/2008, 09:30

no masz racje ... to co napisalem bylo w formie zartu niech sie nikt nie gniewa!!!! a co do angolow to chyba wlasnie oni maja najwiecej marek motocykli ktore sa bardzo rzadko spotykane i malo znane u nas w polsce..a szkoda bo sa to prawdziwe klasyki;)
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Flow » 17/9/2008, 10:50

ojtam nikt sie nie gniewa ;) no niestety tak jest ze angielskie maszyny to egzotyka w PL,znam wiele osob z triumphami i powiem Ci ze kochają bardzo te motocykle i jak zamieniaja to tylko na innego triumpha,do zadnego japońca ich nie namówisz:) szkoda tylko ze serwis i czesci nie dosc ze drogie to jeszcze beznadziejne(serwisy)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości




na górê
cron