Zobacz wątek - VFR 800 kontra Bandit 1250?

VFR 800 kontra Bandit 1250?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

VFR 800 kontra Bandit 1250?

Postprzez fotoforma » 14/9/2008, 10:42

Wiem, wiem. Dwa różne motocykle, ale tak samo mi się podobają.
Myślałem też trochę o Triumph'e Sprint ST. Mam 187 cm wzrostu, szukam czegoś na czym nie będę wyglądał jak na psie. :-) W większości będzie to jazda po mieście ale co jakiś czas trasa powyżej 500 km. Na forum znalazłem dużo pozytywów o Fazerze ale mam wrażenie jakby robili ten sprzęt specjalnie dla facetów poniżej 180 cm. Interesuja mnie roczniki powyżej 2006 roku.
Który polecacie?
fotoforma
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/8/2008, 16:55
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez spazz » 14/9/2008, 10:44

vfr wg mnie jest ciekawsza konstrukcja i na daleki trasy napewno sie nada. silni rzadzi monowahacz tez.
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez fandzoilisz » 14/9/2008, 10:52

ja polecam sv 1000
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez falconiforme » 14/9/2008, 11:06

Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez greddy » 14/9/2008, 11:54

vfr.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez icid » 14/9/2008, 12:03

VFR i nawet nie ma nad czym myśleć, 5 półek wyżej od bandita.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez MICH4Ł » 14/9/2008, 12:48

Vfr duzo pali jak na tą pojemnosć i moc
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać
Avatar użytkownika
MICH4Ł
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 9/8/2008, 23:15

Postprzez andy7 » 14/9/2008, 12:51

Ciekawe w ktorym momencie ta VFR tak wymiata ? Chyba jezeli chodzi o koszta serwisu gdy trzeba za nie zaplacic.

Sprint ST jest moze bardziej egzotychny ale i kultowy. Ma zajefajna ergonomie o elastycznosci, zawieszeniu hamulcach nei wspomne, ( mimo, ze hamulce FVR z a
ABS bija niestety ST na glowe wiec po czesci moja wypowiedz jest, ze tak powiem bez sensu. pytanie tylko czy za te pieniadze dostaniesz ta z ABS,

Osobiscie polecam jazde probna jednym i drugim, intuicja sama Ci podpowie.

:wink:
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez fandzoilisz » 14/9/2008, 14:19

falciniforme przecierz to jest beznadziejne...


porownaj z tym
http://pl.youtube.com/watch?v=OLyfWwj3Iow
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez spazz » 14/9/2008, 15:08

1000 z jednym kominem to profanacja! i nie sprzedam swoich!

a w czym tryjumf jest kultowy? ani to ladne ani nie ma takiej duszy jak chąda
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Kris2k » 14/9/2008, 15:25

spazz napisał(a):1000 z jednym kominem to profanacja! i nie sprzedam swoich!


tak wlasnie pomyslalem ze nie omieszkasz pozostawic tego filmiku bez komentarza :) ...ale zgadzam sie z Toba

a swoja droga... tez wybralbym VFR'ke :D
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez radek30518 » 16/9/2008, 22:37

Nie jeździłem vfr ani sprintem, ale Motocyklu z czerwca 2006 był test porównawczy tych maszyn.
jeździłem starsza vfr i nie przekonuje mnie silnik, ale nie wiem jak w nowsze.
radek30518
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/9/2006, 03:20

Postprzez Kris2k » 17/9/2008, 08:59

co to znaczy ze nie przekonuje Cie silnik?
jakies konkrety prosimy
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez palgumeniedusze » 17/9/2008, 09:36

a dziwne bo wlasnie w VFR silnik przez wlascicieli i we wszystkich testach jest oceniany jako niezniszczalny i z bdb osiagami ,..... moze jakims zaniedbana VFR jechales..... :D
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Saimek » 17/9/2008, 11:22

Generalnie silnik w starszej VFR RC36 jest lepiej oceniany niz nowy VTEC.

Rozrzad na kolach zebatych itp podobno wytrzymaly

a nowym jest bajer z zaworami ale czy jest komu potrzebny to nie wiem :)

ja bym bral vtec ze wzgledu na wyglad jak juz.
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SQ » 17/9/2008, 13:16

vfr. ma lepszą ramę od bandita. zawieszenia też. silniki mają inne charakterystyki więc ciężko je bezpośrednio porównywać. mi bardziej pasuje ten w vfr, chociażby ze względu na dźwięk.

chociaż podobno serwis do tanich nie należy. ale jak rybki to i akwarium.


co do sv 1000 z jednym kominem to wygląda jak po kastracji. niby czym będzię się teraz różnił od 650? zresztą słyszałem ładniej brzmiące sv niż ten w filmiku ;)
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Kris2k » 17/9/2008, 13:43

saimek... zapominasz o RC46 ktory jest na wtrysku a silnik ma dalej klasyczny, taki jak w RC36 (rozwiercony tylko do 782cc)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr