rozstaw lag przedniego amortyzatora
Posty: 3
• Strona 1 z 1
rozstaw lag przedniego amortyzatora
witam
czy rozstaw lag przednich amortyzatorow sa jakos znormalizowane czy w kazdym motorze jest inaczej??
powiem krotko chcialem wlozyc polke do kawasaki gpz 500 z systemem mocowania kierownicy jak w motorach MX i myslalem nad przelozeniem polki z innego modelu kawasaki czy innych producentow ale czy wszystkie srednice i rozstawy otworow na lagi i rure sterowa beda sie zgadzac??
jeszcze lepiej przelozyc obie polki z rura z innego modelu zeby miec pewnosc ze otwory na gornej polce i dolnej beda sie zgadzac (przyjmijmy ze rozmiar lag jest taki sam jak w seryjnych lagach zeby nie zmieniac calego amortyzatora) ale teraz pytanie czy nie bedzie problemow z przednim kolem, ze rozstaw lag za maly i kolo nie miesci sie w amortyzatorze itp...
czy ktos moze mi pomoc i powiedziec jak najlepiej taka przerobke zrobic??
wiem, ze mozna kupic oryginalne takie polki firm jak LSL ale cena tych elementow przewyzsza wartosc motoru :p mysle tu raczej o tanszym rozwiazaniu
czy rozstaw lag przednich amortyzatorow sa jakos znormalizowane czy w kazdym motorze jest inaczej??
powiem krotko chcialem wlozyc polke do kawasaki gpz 500 z systemem mocowania kierownicy jak w motorach MX i myslalem nad przelozeniem polki z innego modelu kawasaki czy innych producentow ale czy wszystkie srednice i rozstawy otworow na lagi i rure sterowa beda sie zgadzac??
jeszcze lepiej przelozyc obie polki z rura z innego modelu zeby miec pewnosc ze otwory na gornej polce i dolnej beda sie zgadzac (przyjmijmy ze rozmiar lag jest taki sam jak w seryjnych lagach zeby nie zmieniac calego amortyzatora) ale teraz pytanie czy nie bedzie problemow z przednim kolem, ze rozstaw lag za maly i kolo nie miesci sie w amortyzatorze itp...
czy ktos moze mi pomoc i powiedziec jak najlepiej taka przerobke zrobic??
wiem, ze mozna kupic oryginalne takie polki firm jak LSL ale cena tych elementow przewyzsza wartosc motoru :p mysle tu raczej o tanszym rozwiazaniu
- mestre16
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 23/6/2008, 16:54
no ja stanołem przed identyczny problemem i tez w gpz500
jak na razie zakupilem połki od zefira550 i mam nadzieje ze sie uda.srednica lag w gpz jest mniejsza chyba 36mm a w zefirze 39mmwiec da sie tulejki i bedzie git.rozstaw otworow też jest kilka mm różnicy ale nei wiecej jak 5mm wieć tragedii nie ma i powinno to dac sie jakos poskladac
zobacze jeszcze bo moze uda sie tanio wyrwac lagi od zefira to wtedy bedzie jeszcze mniejszy problem

jak na razie zakupilem połki od zefira550 i mam nadzieje ze sie uda.srednica lag w gpz jest mniejsza chyba 36mm a w zefirze 39mmwiec da sie tulejki i bedzie git.rozstaw otworow też jest kilka mm różnicy ale nei wiecej jak 5mm wieć tragedii nie ma i powinno to dac sie jakos poskladac
zobacze jeszcze bo moze uda sie tanio wyrwac lagi od zefira to wtedy bedzie jeszcze mniejszy problem
GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
- kamil.k
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
całkiem zapomnialem jeszcze że można założyc półke od er5 i powinna pasowac bez problemu z tym ze jak pytałem to sa samą górna półke z mocowaniami do kiery wołali po 250zl+przesyłka a od zefira kupiłem komplet za 100zł
GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
- kamil.k
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości