yamaha fazer rada
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
yamaha fazer rada
Jeśli mogę prosić o radę.
Nie bardzo się znam na współczesnych motocyklach. Kupiłem jakieś dwa miesiące temu motocykl marki; yamaha fazer 600 rok produkcji 2002. Ogólnie jestem zadowolony wszystko się spisuje jak należy, jednak jest pewien mankament, po puszczeniu kierownicy przód wpada w wibracje coraz większe. Dlatego proszę o radę, co może być przyczyną tego stanu rzeczy i czy można to jakoś zlikwidować. Przejechałem 1500 km jeździ się super, ale niestety nie mogę puszczać kierownicy. Wcześniej miałem motocykl 25 lat temu. No to wiecie co w tamtych czasach królowało na polskich drogach. Miałem MZ250 po zablokowaniu manetki gazu można było kilometrami jechać z rekami w kieszeni, zwłaszcza jak było zimno w ręce.
Nie bardzo się znam na współczesnych motocyklach. Kupiłem jakieś dwa miesiące temu motocykl marki; yamaha fazer 600 rok produkcji 2002. Ogólnie jestem zadowolony wszystko się spisuje jak należy, jednak jest pewien mankament, po puszczeniu kierownicy przód wpada w wibracje coraz większe. Dlatego proszę o radę, co może być przyczyną tego stanu rzeczy i czy można to jakoś zlikwidować. Przejechałem 1500 km jeździ się super, ale niestety nie mogę puszczać kierownicy. Wcześniej miałem motocykl 25 lat temu. No to wiecie co w tamtych czasach królowało na polskich drogach. Miałem MZ250 po zablokowaniu manetki gazu można było kilometrami jechać z rekami w kieszeni, zwłaszcza jak było zimno w ręce.
- jasny gwint
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 3/9/2008, 21:17
- Lokalizacja: wies Ustianowa Górna (Bieszczady)
- ciosmaciej
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 16/4/2008, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
mialem taka sytulacje i okazalo sie ze w oponie nie bylo za duzo powietrza i z opona zrobila sie "kwadratowa" proponuje sprawdzic stan powietrza w kole stan opony pozniej wywarzyc !! ew moze byc luz na lozysku glowki ramy!
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Dzięki palgumeniedusze, opona nowa może zrobiła 1000 km, przy zmianie była wyważana, no może mógł ciężarek wypaść, co rzadko się zdarza. Powietrze sprawdzałem 2, 5bar. Może ten luz na główce ramy. Jeśli ktoś może mi dokładniej opisać jak i gdzie to się niweluje byłbym wdzięczny.
- jasny gwint
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 3/9/2008, 21:17
- Lokalizacja: wies Ustianowa Górna (Bieszczady)
do spazz
Jestem świeżym internautą i nie często korzystam z fu rum proszę o trochę wyrozumiałości. I wdzięczny był bum za radę ja można szybko znaleźć interesujący mnie temat.
Jestem świeżym internautą i nie często korzystam z fu rum proszę o trochę wyrozumiałości. I wdzięczny był bum za radę ja można szybko znaleźć interesujący mnie temat.
- jasny gwint
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 3/9/2008, 21:17
- Lokalizacja: wies Ustianowa Górna (Bieszczady)
e swój kolega
wiec tak moja fazerka nie wpada w szimmy (tak sie zwie ta wibracja) ... hmm czemu u ciebie sie tak dzieje to niewiem mozliwe ze guma cos nie tak z nia...

< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
jasny gwint napisał(a):do spazz
Jestem świeżym internautą i nie często korzystam z fu rum proszę o trochę wyrozumiałości. I wdzięczny był bum za radę ja można szybko znaleźć interesujący mnie temat.
wyszukiwarka jest na forum. chodzi zalosnie ale jak sie pokombinuje to da sie znalesc to i owo
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
ode mnie krótko
1- kiepskie ogumienie
2- krzywe felgi
3- krzywa rama
4- łożysko główki ramy tudzież nie dokręcona główka ramy
na początek zmień gumki najlepiej nówki + wyważenie felg jeśli nie pomoże to sprawdź jak tam łożysko a najlepiej dobrze dokręć śrubę ( ta na górnej półce) jeśli dalej będzie kiszka to wymień łożysko, a jeśli dalej będzie kiszka może być to znak ze z ramą jest coś nie halo....
1- kiepskie ogumienie
2- krzywe felgi
3- krzywa rama
4- łożysko główki ramy tudzież nie dokręcona główka ramy
na początek zmień gumki najlepiej nówki + wyważenie felg jeśli nie pomoże to sprawdź jak tam łożysko a najlepiej dobrze dokręć śrubę ( ta na górnej półce) jeśli dalej będzie kiszka to wymień łożysko, a jeśli dalej będzie kiszka może być to znak ze z ramą jest coś nie halo....
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
no to moga byc lagi krzywe badz podobno tez brak oleju na to wplywa, moze to byc wina kola: zle wywazone lub zle cisnienie, a takze wina lozysk w gowce ramy badz za lekko przykrecona kiera z reszta za mocno tez nie moze byc no i inne jakies tam przyczyny. nawet jak motor krzywy lapie sie shimmy wiec tak naprawde nie da sie tego stwierdzic na forum
OO YZF mnie ubiegl..

OO YZF mnie ubiegl..

w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««

C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
Dzięki wam wszystkim:(YZF R1 , zzzubek i PavloRBR) za dobre rady dobrzy ludzie. widzę że przyczyn może być wiele, jak pisałem wyżej opona jest nówka ok,1000km przebiegu, koło było wyważane przy zmianie opony. Spróbuję dokręcić nakrętkę na główce ramy. Ale dziwne jest to że nie zawsze po puszczeniu kierownicy wpada w wibracje. Np. dzisiaj puściłem kierownicę przy 90km i nic jechała równo. Jeśli dokręcenie nakrętki nie pomoże to, do końca tego sezony dam sobie spokój, bo jeździć się da, a nie mam teras czasu na głębsze analizy.
- jasny gwint
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 3/9/2008, 21:17
- Lokalizacja: wies Ustianowa Górna (Bieszczady)
rozkrec lagi zmien uszczelniacze i wlej nowy plyn bo nawet pewnie nie wiesz co tam w srodku sie dzieje moze juz nic ni ma i pustki. dokrec kiere jak to sie mowi "z wyczuciem na chama"
no i cisnienie 2,5 nie wiem dokladnie jakie tam masz w FAZERze sprawdz w serwisowce, a nastepnie podziel sie co sie zmienilo lub co sie nie zmienilo.

w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««

C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
z cisnieniem pomoge:
2,25 przod
2,5 - 2,9 tyl (zalezy od obciazenia, do 90 kg 2.5 ;])
2,25 przod
2,5 - 2,9 tyl (zalezy od obciazenia, do 90 kg 2.5 ;])
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
- jot
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa
ja tylko napialem co zrobic a jak to juz Jego brocha 

w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««

C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
Witam, zastanawiam sie nad kupnem Fazerki 600, jest sporo motorków sprowadzonych z angli, czy wie ktoś czy one bez problemu przechodzą przegląd???przecierz światła świecą na lewą stronę drogi. czy może trzeba wymienić klosze żeby zrobić przegląd??? dzieki za pomoc 

- rafal4222
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 5/9/2008, 20:29
- Lokalizacja: Kraśnik
zalezy na jakiego diagnoste trafisz... ja mam kumpla cos tez ma fazerka z angli i o lampy sie czepiali i zmienił tylko na przeglad a potem spowrotem ząłozył oryginał... dobrze pogadasz albo znajomości to podstawa w dzisiejszych czasach
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
no tak, wiadomo jak masz znajomości to i bez hamulców przepuszczą
tyle że na drodze hamulce mogą się przydać,,,tak jak i światła świecące w dobrą stronę
, no nic najwyżej z czasem się wymieni, te klosze w orginalnej owiewce to pewnie nie jest duży koszt
dzięki



- rafal4222
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 5/9/2008, 20:29
- Lokalizacja: Kraśnik
Witam kolegów motocyklistów
Potrzebna mi porada, co do rozmiarów opon. Może ten temat gdzieś tu jest, jeśli tak proszę podać link.
Potrzebne mi są opony do yamahy, fazer 600. Z przodu powinna być 110/70-17 ponoć mało spotykana. Polecają mi 120/70-17 lub 120/60-17.
Czy te oponki wchodzą w rachubę i czy coś sie zmieni w parametrach jazdy? Z góry dziękuję.
Potrzebna mi porada, co do rozmiarów opon. Może ten temat gdzieś tu jest, jeśli tak proszę podać link.
Potrzebne mi są opony do yamahy, fazer 600. Z przodu powinna być 110/70-17 ponoć mało spotykana. Polecają mi 120/70-17 lub 120/60-17.
Czy te oponki wchodzą w rachubę i czy coś sie zmieni w parametrach jazdy? Z góry dziękuję.
- jasny gwint
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 3/9/2008, 21:17
- Lokalizacja: wies Ustianowa Górna (Bieszczady)
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości