Co lepsze do katowania ? Ankieta ! Proszę o głosy !
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Co lepsze do katowania ? Ankieta ! Proszę o głosy !
Rzadko zakładam nowy temat na forum,ale pozwoliłem sobie na umieszczenie tej ankiety i tematu,bo muszę mieć opinie fachowców !
Planuję zakup nowego motocykla.Rozważam Kawasaki 600 636 2005 r. lub Honda CBR 600 rr 2005 r.
Interesuje mnie to,który silnik będzie lepiej znosił katowanie na kole i wysokie obroty.
Dzięki za głosy i wypowiedzi poparte argumentami.

Planuję zakup nowego motocykla.Rozważam Kawasaki 600 636 2005 r. lub Honda CBR 600 rr 2005 r.
Interesuje mnie to,który silnik będzie lepiej znosił katowanie na kole i wysokie obroty.
Dzięki za głosy i wypowiedzi poparte argumentami.
kretyn jakich mało
- Labiss
- MEGA TROLL
- Posty: 1056
- Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
- Lokalizacja: Miechów
honda jest gumowa, jeździ jak z gumy ale też jest odporna, napewno jak chcesz przerabiac na psa to honda. dużo lepiej znosi jazdę w pionie itp. proponuję w ogóle F4i sport zamiast RR.
co do wysokich obrotów to 636 też je zniesie bez problemu.
przy budowie psa przydało by się też zmienić chłodnicę na większą, dodatkowo ją wzmocnić i koniecznie wiatrak odpiąć od termika i albo zrobić na stałe włączony [do zapłonu], albo na przełącznik.
crash pady możesz odkręcić i śmiało schować, bez klatki to będziesz je zmieniał co 2 dni na nowe.
no wiadomo zębatki i cisnienie w tylnym kapciu.
ale to zawsze honda która równo oddaje moc, nuda i tyle. do stuntu świetna. ale do jazdy to 636 napewno lepsze wrażenia
co do wysokich obrotów to 636 też je zniesie bez problemu.
przy budowie psa przydało by się też zmienić chłodnicę na większą, dodatkowo ją wzmocnić i koniecznie wiatrak odpiąć od termika i albo zrobić na stałe włączony [do zapłonu], albo na przełącznik.
crash pady możesz odkręcić i śmiało schować, bez klatki to będziesz je zmieniał co 2 dni na nowe.
no wiadomo zębatki i cisnienie w tylnym kapciu.
ale to zawsze honda która równo oddaje moc, nuda i tyle. do stuntu świetna. ale do jazdy to 636 napewno lepsze wrażenia
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
dcsport.pl (otwórz link)
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
Zauważyłem,że w Polsce częściej Hondy wybierane są do przeróbek natomiast w Stanach Zjednoczonych stunterzy wybierają Kawasaki.
Nie chcę przerabiać motocykla na typowego stunta.Chcę wiedzieć,który lepiej zniesie katowanie przy seryjnej budowie.Bez przeróbek.
Nie chcę przerabiać motocykla na typowego stunta.Chcę wiedzieć,który lepiej zniesie katowanie przy seryjnej budowie.Bez przeróbek.
kretyn jakich mało
- Labiss
- MEGA TROLL
- Posty: 1056
- Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
- Lokalizacja: Miechów
-
mlody - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Labiss, na stuncie z moim B6 się nie znam,ale na moje przy exstermie każdy silnik ci wypluje swoje słabości. Krok po kroku je wyeliminujesz.
Często zmieniaj olej, rób serwis często, nie przegrzewaj maszyny powiedzmy powyżej 120st i powinno być ok.
Raz widziałem jak koleś na zawodach właśnie na nowej kawie przegrzał tak olej że się wypluwał jak lokomotywa przez wydech.
To samo z chłodnicami które padają od temperatury.
Te kotki są od zasuwania po prostej i wiadomo że redukcja masy jest skierowana pod to zadanie.
Żeby później nie wyszło że rama ma pęknięcie tak jak w K5.
http://www.youtube.com/watch?v=VCc-l5m2 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=7H50vdnU ... re=related
Często zmieniaj olej, rób serwis często, nie przegrzewaj maszyny powiedzmy powyżej 120st i powinno być ok.
Raz widziałem jak koleś na zawodach właśnie na nowej kawie przegrzał tak olej że się wypluwał jak lokomotywa przez wydech.
To samo z chłodnicami które padają od temperatury.
Te kotki są od zasuwania po prostej i wiadomo że redukcja masy jest skierowana pod to zadanie.
Żeby później nie wyszło że rama ma pęknięcie tak jak w K5.
http://www.youtube.com/watch?v=VCc-l5m2 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=7H50vdnU ... re=related
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Ja też na przyszły sezon planuje zmianę ale na gsx-r 750 K6. Pierwszą rzeczą za jaką się wezmę w K6 to wstawienie przegrody w misce olejowej - tobie radze to samo o ile będziesz chciał walić wysokie piony.
Labiss a czemu z 600 na 600? Nie lepiej poszukać jakiejś 750 albo litra?
Labiss a czemu z 600 na 600? Nie lepiej poszukać jakiejś 750 albo litra?
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
no pewnie dlatego że poręczność 600 jest lepsza, a nie potrzebujesz mocy do niczego w takim motorze. jedyne co cię interesuje to moment, więc wkładasz 65 zębów do tyłu, a nawet widuje gościa z 77 czy 75
przodu lepiej nie zmieniać na mniejszy bo za szybko będzie się zużywał.
co do kawy i usa to nie patrz na to bo nie jesteśmy w usa. tam jest całkiem inny rynek motocyklowy. nikt tam nie jeździ na hondzie ani suzuki. wszystkie ścigi tam to ninja i RSV1000 mille. bez kitu straszna moda tam jest na to i finał. to tak jak to że u nas na wsiach wszyscy mają VWgolfy i bmwE30. kawa ma odcięcie i nic się jej nie stanie, ale w każdym moto musisz zmodyfikować miske i smoka jak pisał kolega.
a przy jeździe na kole tak samo jak po dobrym odcinaniu czy paleniu średnia temperatura jest powyżej 120 więc ole musi zawsze być świeży.

co do kawy i usa to nie patrz na to bo nie jesteśmy w usa. tam jest całkiem inny rynek motocyklowy. nikt tam nie jeździ na hondzie ani suzuki. wszystkie ścigi tam to ninja i RSV1000 mille. bez kitu straszna moda tam jest na to i finał. to tak jak to że u nas na wsiach wszyscy mają VWgolfy i bmwE30. kawa ma odcięcie i nic się jej nie stanie, ale w każdym moto musisz zmodyfikować miske i smoka jak pisał kolega.
a przy jeździe na kole tak samo jak po dobrym odcinaniu czy paleniu średnia temperatura jest powyżej 120 więc ole musi zawsze być świeży.
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
dcsport.pl (otwórz link)
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
600 dlatego,że lubię pojeździć w trasę,a 1000 ma spalani e dużo większe.
Przesiadam się głównie dlatego,że chcę mieć ładniejszy motocykl.Ładny,nowy i przyjemny dla oka.Nie będę z niego typowego doga robił.Przegroda w misce (ew. odwrócony smok) nie wiem dokładnie co się robi,żeby olej zasysał dobrze.Tyle przeróbek.
Przesiadam się głównie dlatego,że chcę mieć ładniejszy motocykl.Ładny,nowy i przyjemny dla oka.Nie będę z niego typowego doga robił.Przegroda w misce (ew. odwrócony smok) nie wiem dokładnie co się robi,żeby olej zasysał dobrze.Tyle przeróbek.
kretyn jakich mało
- Labiss
- MEGA TROLL
- Posty: 1056
- Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
- Lokalizacja: Miechów
jak trafisz szpeja już to wrzuć foto się pochwal, czasem miło popatrzeć na ładne moto:D pozdrawiam
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
dcsport.pl (otwórz link)
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
Kawasaki w swojej historii pokazało że średnio nadaje się do takiej jazdy, siadały silniki, ramy, podobno te nowe są dużo lepsze i znoszą takie wybryki ale gdybym miał wybierać chyba w tej kwestii bardziej zaufał bym hondzie 

-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
no tez mam inne doswiadczenia,r1 znajomego pali 6 litrów a moja daytona 8,7...andy7 napisał(a):Labiss napisał(a):600 dlatego,że lubię pojeździć w trasę,a 1000 ma spalani e dużo większe.
Z mego doswiadczenia wynika troche co innego, moze mamy po prostu inny styl jazdy![]()
Nie zapomnij przerobic ukladu smarowania, bralbym Honde.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Ja dla trasy brałbym litra bo 600 strasznie drze mordę - lecisz 200km/h a obroty są na 12tys. Poza tym 600 trzeba strasznie pilować żeby szła.
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Ryjek co do tego,że w USA nikt nie jezdzi na hondzie to sie mylisz,jeżeli chodzi o stunt.Massa ludzi jezdzi na F4i,to chyba najlepsze cuś to tego... Bo litra ogarnąć na kole,to jest masakra z tego co wiem i męczarnia tylko.Jak chcesz coś na kole polatać i po mieście to 600RR,F4i,636,zakładasz zębate 55z i jest miood (ja mam w F2 58z i na trasy sie nie nadaje).Chociaż też słyszałem opinie,że RR agresywna i wogóle trudniej to ogarnąć,mówie tu tylko i wyłacznie o stuncie
Ale tak jak mówisz,typowego psa nie robisz więc twój wybór 


ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości