wheelie i gleba przy lÄ…dowaniu
Posty: 7
• Strona 1 z 1
wheelie i gleba przy lÄ…dowaniu
Co było powodem tego wypadku? I jak ustrzec się podobnych przypadków. Na wielu filmikach widać jak motocykle wpadaja w huśtawkę po londowaniu przedniego koła a później to już zwykle gleba. To brak amortyzatora skrętu jest odpowiedzialny za to?
http://pl.youtube.com/watch?v=KARjyQVjoi0
http://pl.youtube.com/watch?v=KARjyQVjoi0
- CRX
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 22/6/2008, 17:36
- Lokalizacja: Kraków
schimma. Poprawcie jeżeli się myle ale amortyzator skrętu służy aby to wyeliminować ?
Coś podobnego dzieje się jak zajeb*iście mocno chcesz poderwać moto całym ciałem podrywasz kierownice i tak mocno go wyrywasz ,że skręcasz lekko koło w prawo lub lewo i przy spadaniu motocykl skręci i bardzo łatwo się wywalic.
Coś podobnego dzieje się jak zajeb*iście mocno chcesz poderwać moto całym ciałem podrywasz kierownice i tak mocno go wyrywasz ,że skręcasz lekko koło w prawo lub lewo i przy spadaniu motocykl skręci i bardzo łatwo się wywalic.
Komancz
- komancz4
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 27/8/2008, 11:38
schimma, powstaje także przy ostrym przyspieszaniu,
amortyzator skrętu powinien to eliminować.
amortyzator skrętu powinien to eliminować.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
komancz4 napisał(a):schimma. Poprawcie jeżeli się myle ale amortyzator skrętu służy aby to wyeliminować ?
Coś podobnego dzieje się jak zajeb*iście mocno chcesz poderwać moto całym ciałem podrywasz kierownice i tak mocno go wyrywasz ,że skręcasz lekko koło w prawo lub lewo i przy spadaniu motocykl skręci i bardzo łatwo się wywalic.
Wytlumacz prosze co ma amortyzator tlumienia drgan kierownicy z checia porerwania / podrywania motocykla na kolo ?

- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Ja złapałem shimme przy przyspieszaniu -dałem po pizdzie a na drodze były dziury. Koło się uniosło a ja troszeczkę skręciłem kierownicą gdy koło znów dotknęło asfaltu nie było już prosto i wtedy się zaczeło od ogranicznika do ogranicznika ale jakoś przeżyłem. Mój kumpel wczoraj złapał shimme przy schodzeniu z koła rozjebał R6 a sam złamał ręke.
A amor służy do tego ,że nawet jak skręcisz troszeczkę kierownicą to nie pozwoli na shimme
A amor służy do tego ,że nawet jak skręcisz troszeczkę kierownicą to nie pozwoli na shimme
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Wlasnie jak to jest dokladnie z tymi amorami skretu, nie mowie tutaj o elektornicznie regulowanych tylko takich mechanicznych. Jak sie go mocno skreci to wogole idzie ruszac kierownica? Bo z tego co wiem to amortyzator jakby usztywnia kierownice?
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...
Yamaha YZF 600 Thundercat
Yamaha YZF 600 Thundercat

-
Taser - Bywalec
- Posty: 577
- Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
- Lokalizacja: Nadarzyn
Taser napisał(a):Wlasnie jak to jest dokladnie z tymi amorami skretu, nie mowie tutaj o elektornicznie regulowanych tylko takich mechanicznych. Jak sie go mocno skreci to wogole idzie ruszac kierownica? Bo z tego co wiem to amortyzator jakby usztywnia kierownice?
w zależności od tego co chcesz wykonywać w danej chwili na motocyklu usztywniasz bądź luzujesz kiere
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości