Zobacz wątek - wheelie i gleba przy lądowaniu
NAS Analytics TAG

wheelie i gleba przy lądowaniu

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

wheelie i gleba przy lądowaniu

Postprzez CRX » 1/9/2008, 17:50

Co było powodem tego wypadku? I jak ustrzec się podobnych przypadków. Na wielu filmikach widać jak motocykle wpadaja w huśtawkę po londowaniu przedniego koła a później to już zwykle gleba. To brak amortyzatora skrętu jest odpowiedzialny za to?


http://pl.youtube.com/watch?v=KARjyQVjoi0
CRX
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22/6/2008, 17:36
Lokalizacja: Kraków


Postprzez komancz4 » 1/9/2008, 18:45

schimma. Poprawcie jeżeli się myle ale amortyzator skrętu służy aby to wyeliminować ?

Coś podobnego dzieje się jak zajeb*iście mocno chcesz poderwać moto całym ciałem podrywasz kierownice i tak mocno go wyrywasz ,że skręcasz lekko koło w prawo lub lewo i przy spadaniu motocykl skręci i bardzo łatwo się wywalic.
Komancz
komancz4
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 27/8/2008, 11:38

Postprzez falconiforme » 1/9/2008, 19:07

schimma, powstaje także przy ostrym przyspieszaniu,
amortyzator skrętu powinien to eliminować.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez andy7 » 1/9/2008, 19:14

komancz4 napisał(a):schimma. Poprawcie jeżeli się myle ale amortyzator skrętu służy aby to wyeliminować ?

Coś podobnego dzieje się jak zajeb*iście mocno chcesz poderwać moto całym ciałem podrywasz kierownice i tak mocno go wyrywasz ,że skręcasz lekko koło w prawo lub lewo i przy spadaniu motocykl skręci i bardzo łatwo się wywalic.


Wytlumacz prosze co ma amortyzator tlumienia drgan kierownicy z checia porerwania / podrywania motocykla na kolo ?

:wink:
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Meciek » 1/9/2008, 20:06

Ja złapałem shimme przy przyspieszaniu -dałem po pizdzie a na drodze były dziury. Koło się uniosło a ja troszeczkę skręciłem kierownicą gdy koło znów dotknęło asfaltu nie było już prosto i wtedy się zaczeło od ogranicznika do ogranicznika ale jakoś przeżyłem. Mój kumpel wczoraj złapał shimme przy schodzeniu z koła rozjebał R6 a sam złamał ręke.

A amor służy do tego ,że nawet jak skręcisz troszeczkę kierownicą to nie pozwoli na shimme
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez Taser » 1/9/2008, 21:51

Wlasnie jak to jest dokladnie z tymi amorami skretu, nie mowie tutaj o elektornicznie regulowanych tylko takich mechanicznych. Jak sie go mocno skreci to wogole idzie ruszac kierownica? Bo z tego co wiem to amortyzator jakby usztywnia kierownice?
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...

Yamaha YZF 600 Thundercat :D
Avatar użytkownika
Taser
Bywalec
 
Posty: 577
Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
Lokalizacja: Nadarzyn

Postprzez kosta » 2/9/2008, 09:41

Taser napisał(a):Wlasnie jak to jest dokladnie z tymi amorami skretu, nie mowie tutaj o elektornicznie regulowanych tylko takich mechanicznych. Jak sie go mocno skreci to wogole idzie ruszac kierownica? Bo z tego co wiem to amortyzator jakby usztywnia kierownice?


w zależności od tego co chcesz wykonywać w danej chwili na motocyklu usztywniasz bądź luzujesz kiere
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA



Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr