Siwy dym z tłumików i nowy akumulator w GSX 600f
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Siwy dym z tłumików i nowy akumulator w GSX 600f
Siemano !
Kolejne pytanie do zorientowanych....
Ostatnio strasznie mi kopci przy rozgrzewaniu silnika siwym - jasnym dymem, później podczas jazdy jest wszystko OK, łapie obroty i prawie wogóle nie dymi....co to może ozanczać ?
Domyslam się, że moze mi spalać nadmierną ilość oleju...ale jak temu zaradzić ?
Druga sprawa to akumulator... jest tak słaby, że chwile postoi motocykl i już nie ma siły zakręcić.
Obecnie mam kwasówke warty 12v 11ah, czy to jest poprawny akumulator ? Bo mam wrażenie, że strasznie się męczy w tym motorze, jakie Wy macie akumulatory w swoich GSX-ach ? Zastanwiam się nad zakupem nowego, wieć bardzo prosze o szybką wskazówke jaki kupić.
Pozdr.
Kolejne pytanie do zorientowanych....
Ostatnio strasznie mi kopci przy rozgrzewaniu silnika siwym - jasnym dymem, później podczas jazdy jest wszystko OK, łapie obroty i prawie wogóle nie dymi....co to może ozanczać ?
Domyslam się, że moze mi spalać nadmierną ilość oleju...ale jak temu zaradzić ?
Druga sprawa to akumulator... jest tak słaby, że chwile postoi motocykl i już nie ma siły zakręcić.
Obecnie mam kwasówke warty 12v 11ah, czy to jest poprawny akumulator ? Bo mam wrażenie, że strasznie się męczy w tym motorze, jakie Wy macie akumulatory w swoich GSX-ach ? Zastanwiam się nad zakupem nowego, wieć bardzo prosze o szybką wskazówke jaki kupić.
Pozdr.
- mały
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 23/7/2006, 10:52
- Lokalizacja: Pionki
akumulator zdecydowanie za slaby, mialem w bandicie 12V 9Ah i slabiutki jak nic kupilem ksiazkowy 14Ah i smiga ladnie i trzyma Youhassa .....
-
waldek-majow - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 26/9/2006, 19:38
- Lokalizacja: podkarpacie
Siwy dym - olej.
Tylko na zimnym - najprawdopodobniej ścieka na postoju z zaworów - zużyte uszczelniacze zaworów.
Akumulator – postaraj siÄ™ kupić żelowy lub przynajmniej caÅ‚kowicie szczelny. Jak moto siÄ™ wyglebi to kwas siÄ™ nie wyleje. Kwas = korozja.
Tylko na zimnym - najprawdopodobniej ścieka na postoju z zaworów - zużyte uszczelniacze zaworów.
Akumulator – postaraj siÄ™ kupić żelowy lub przynajmniej caÅ‚kowicie szczelny. Jak moto siÄ™ wyglebi to kwas siÄ™ nie wyleje. Kwas = korozja.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
co do akum... ze za slaby to swoja droga, ale ja kiedys w swoim mialem bylejaki aku a mimo to ladnie dawal - pod warunkiem ze nie rznelem go dluzej niz 10-15 sekund... moze oprocz akum sprawdz czy masz ladowanie poprawne... - jak kiepsko laduje to jaki bys nie zalozyl to i tak bedziesz mial ten sam problem...
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
witam co do akumulagtora to bym musial zerrknac to Ci jeszcze napisze jaki aku mam w swoim moto a co do dymu to napisz kiedy wlanczles moto rano?? na dworze?? bylo chlodno?? albo poprostu bylo chlodno??juesli tak to spoko to tylko para z roznicy temperatrur goracych spalin a zimnego powietrza jak oddychasz tez ci prara leci:) pozdro
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
No właśnie odpalałem go jakoś ok 15-ej wiec pary nie powinno być....prawdopodobnie to olej, bo od pewnego czasu olej przy zatrzymaniu sie (rozgrzany silnik) potrafi mi kapac ze 3 minuty... podobno do wymiany jest uszczelka od mniejszego dekla który jest koło dekla z kontrolką oleju.
Kapie z tzw. "uskza", wie ktoÅ› gdzie mogÄ™ to uszlelke tanio kupic ? I jak ona sie fachowo nazywa
Pozdr
Kapie z tzw. "uskza", wie ktoÅ› gdzie mogÄ™ to uszlelke tanio kupic ? I jak ona sie fachowo nazywa

Pozdr
- mały
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 23/7/2006, 10:52
- Lokalizacja: Pionki
ale maly to co ze o 15-tej go odpalales i tak moglo byc chlodniej albo wiecej wilgoci w powietrzu... a jak Ci kapie z silnika z bocznej kapy to jak na moje oko nie nic wspolnego z tym zeby Ci palil olej bo bys musialmiec ostro wysluzony moto i miec luzy miedzu cylindrami a tlokami zeby Ci bral tak mocno olej....jak Ci kapie to wymien uszczelke a sprobuj goodpalic jak to mozliwe w jakim cieplejszym pomieszczeniu...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
wszystko co do tej pory miałem tak się zachowywało, dlatego jakoś się tym specjalnie nie przejmuje. Ja trzymam motocykl w szopce wykonanej z betonowych płyt ze zbrojeniem (wiecie kiedyś robili takie szopki bardzo szybko je stawiali) i tak że tam jest zawsze dużo zimniej niż na dworze. Jak wyciągam motocykl to poprostu wszystko w nim jest zimne (tłumiki jak wiadomo są wykonane z metalu, tak że wiadomo jak się to oziembia) Jak go odpale to też na początku wydobywa sie z nich dym, ale trwa to do pewnego czasu aż wszystkie części w motorze nie nabiorą ciepła, potem nie zauważam tego dymu, jedynie co to rozmycie powietrza jak popatrze się za tłumiki i dodam mocno gazu. Według mnie naprawde nie ma się czym przejmować.
A jeżeli jest tak jak powiedział Grubas, to też można dość łatwo sprawdzić, pojeździć troche motorem, rozgrzać go porządnie. Postawić gdzieś na słońcu tak żeby jego części za bardzo nie ostygły. Jeżeli po jakiejś załóżmy godzinie odpalisz go i będzie leciał dym, to może być to. Ale mi się wydaje że jakby tak było, to świece byś zmieniał raz w tygodniu.
A jeżeli jest tak jak powiedział Grubas, to też można dość łatwo sprawdzić, pojeździć troche motorem, rozgrzać go porządnie. Postawić gdzieś na słońcu tak żeby jego części za bardzo nie ostygły. Jeżeli po jakiejś załóżmy godzinie odpalisz go i będzie leciał dym, to może być to. Ale mi się wydaje że jakby tak było, to świece byś zmieniał raz w tygodniu.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości