Wystrzał przedniej opony
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Wystrzał przedniej opony
Podpowiedzcie proszę jaką techniką opanować wystrzał przedniej opony.
- mietwan
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 24/8/2008, 12:51
Re: Wystrzał przedniej opony
mietwan napisał(a):Podpowiedzcie proszę jaką techniką opanować wystrzał przedniej opony.
Jeżeli się nie mylę to tylko zakładaniem pewnych gum i pilnowaniem ciśnienia w oponie.
...:::Audi Klub Polska Member:::...
FZS 600 2003
FZS 600 2003
-
blazej1901 - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 4/6/2006, 14:22
- Lokalizacja: Płock
Trzeba cwiczyc, poprzez szybkie skladanie rak do modlitwy.
A tak apropo to dlaczego przedniej ? Sadzisz, ze wystrzal tylnej jest mniej grozny ?
A tak apropo to dlaczego przedniej ? Sadzisz, ze wystrzal tylnej jest mniej grozny ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Temat poruszyłem dlatego, że w pewnym środowisku fachowców( nie chcę przybliżac coby nie poobrażać) panuje przekonanie o stosowaniu w takim przypadku obu hamulców, ci sami twierdzą też, że należy hamować podczas niespodziewanego wjazdu na śliską nawierzchnię.
- mietwan
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 24/8/2008, 12:51
hahaha
no jasne! najlepiej tak na maksa...
fajne to środowisko fachowców.
ps. jak STRZELI opona, i to nie ważne która, to poza odpowiednią pozycją podczas szorowania organizmem po asfalcie nic nie możesz dla siebie zrobić.
no jasne! najlepiej tak na maksa...
fajne to środowisko fachowców.
ps. jak STRZELI opona, i to nie ważne która, to poza odpowiednią pozycją podczas szorowania organizmem po asfalcie nic nie możesz dla siebie zrobić.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
SQ napisał(a):hahaha
no jasne! najlepiej tak na maksa...
fajne to środowisko fachowców.
ps. jak STRZELI opona, i to nie ważne która, to poza odpowiednią pozycją podczas szorowania organizmem po asfalcie nic nie możesz dla siebie zrobić.
chyba,ze masz bardzo dobry kombinezon i pusty asfalt przed soba,wtedy nie martwisz sie o nic
-
emils - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 13/3/2008, 22:01
- Lokalizacja: masz taki motor?
zawsze pozostaje sie martwic o maszyne. Wydaje mi sie ze dobre gumy i cisnienie w oponach to nie jest panaceum na unikniecie bum w trakcie jazdy. Natomiast motocykle w przeciwienstwie do puszek maja ta zalete, ze maja tylko dwa kola o lacznie mniejszej powieszchni styku niz jedna opona w samochodzie.
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...
Yamaha YZF 600 Thundercat
Yamaha YZF 600 Thundercat

-
Taser - Bywalec
- Posty: 577
- Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
- Lokalizacja: Nadarzyn
SQ napisał(a):ps. jak STRZELI opona, i to nie ważne która, to poza odpowiednią pozycją podczas szorowania organizmem po asfalcie nic nie możesz dla siebie zrobić.
Nie wiem jak z przednią oponą ale jeżeli chodzi o tylną to jak zwykle fantazja Cie ponosi i puszczasz wodze fantazji.
przy spadającym cisnieniu w oponie czujemy zmniejszającą się kontrole w zakrętach, motocykl staje się "cięższy" i trudniej się składa. przy cisnieniu około atmosfery jest jeszcze znośnie, poniżej robi się gorzej (sprawdzone).
jeżeli chodzi o nagły spadek ciśnienia w oponie to nie z własnego doświadczenia sytuacja kiedy na ŁYSEJ oponie (drutów już nie było) kolega wchodził na koło strzeliła opona tak że rozerwała się na około 1/2 obwodu opony, prędkość lekko ponad 100km/h. Motocykl troszke przyj* o ziemie przy spadaniu z gumy, ale koleś normalnie zatrzymał motocykl i w pełni kontrolował motocykl.
Trzeba sie zastanowic co mogloby spowodowac takie nagle zejscie cisnienia z przedniej opony, bo jak widzimy w tylnej jednak troche o to łatwiej, przednią nie palimy gumy a nawet wieksze przebicia skutkują w miare kontrolowanym spadkiem cisnienia, jedyne co mi przychodzi na mysl to wjazd na kraweznik z duzą prędkością.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
W bezdętkowych oponach ciężko o STRZELENIE opony.
Powietrze ucieka jednostajnie. Zaczyna bujać to w lewo to w prawo jak na zbitym jajku. I myślę że jest czas na zatrzymanie się.
No chyba że masz kompletnie łysą oponę tak jak opisuje motoman.
Powietrze ucieka jednostajnie. Zaczyna bujać to w lewo to w prawo jak na zbitym jajku. I myślę że jest czas na zatrzymanie się.
No chyba że masz kompletnie łysą oponę tak jak opisuje motoman.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości